Uimavaippa vaiko ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minttumaaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me oltiin jonkun aikaa sitten ekan kerran neidin kans uimahallissa eikä siihen aikaan su-aamuna ollu kaupat auki.. Ei saatu uimavaippaa, niin oltiin tavallisella. ei KOSKAAN enää :laugh: :headwall: :laugh: uimavaipalla tästä lähtien. ilman en uskaltais.

Mikä on uimavaippa, mistä niitä saa ?? Me on käyty uimassa aina ihan ilman mitään vaippoja kylpylöissä yms., tyttö nyt 3 vee. Ei ole sattunut vahinkoja, on sanonut jos pissittää tai kakattaa.

En ole ikinä käyttänyt uimavaippaa pojalla, vaikka hän aloitti vauvauinnin 3kk ikäisenä ja ollaan käyty säännöllisesti uimassa tähän saakka (poitsu nyt melkein 1v7kk). Uimapökät vaan, ei muuta tarvii :wave:

siellä mitään vaippaa tarvi,en oo koskaan kuullu et lapsi olis tehny kakkoja altaaseen ja pissalla ei väliä,niinhän siellä isommatkin liruttaa menee,valitettavasti.Rahastusta ne uimavaipat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siellä mitään vaippaa tarvi,en oo koskaan kuullu et lapsi olis tehny kakkoja altaaseen ja pissalla ei väliä,niinhän siellä isommatkin liruttaa menee,valitettavasti.Rahastusta ne uimavaipat.

Että kun muutkin pissii niin antaa sit lapsenkin pissiä altaaseen... Hienoa logiikkaa. Ja mulle vingutaan jos hieman altaassa kuherrellaan. Mä en sentään kuseskele niihin.

Ei ole koskaan mitään vaippoja käytetty, ja molemmat tenavat on käyneet 3kk alkaen vauvauinnissa ja nyt sitten myöhemmin siirrytty tenavauintiin. En ole kokenut niitä tarpeellisiksi, ja äärimmäisen harvoin niitä kellään näkee.

Miten tolanen uimavaippa oikein toimii?? Eikös se imase ittensä täyteen vettä? Miten se sit muka enää mitään pissoja vetää?? Vai onko se niin tiivis? En ole käytänyt. Ja onhan se eri juttu jos vauva tai aikuinen pissii altaaseen. Aikuisella luulis olevan järkeä ja pidätyskykyä sen verran ettei kuseksi sinne...

Alkuperäinen kirjoittaja Niskalaukaus Varmistus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Että kun muutkin pissii niin antaa sit lapsenkin pissiä altaaseen... Hienoa logiikkaa. Ja mulle vingutaan jos hieman altaassa kuherrellaan. Mä en sentään kuseskele niihin.

kuherrelkaa te ihan rauhassa, musta se on niin kaunista ,kun rakastuneet tykkää toisistaan :) .
ihme ,kun kaikesta täytyy naputtaa, rakastunutkaan ei saa enää olla, eikä sitä saa ainakaan näyttää.

Uimavaippa ei pidä pissoja sisällään, joten se ei ole paksu tai painava. sen tarkoitus on ainoastaan estää kakkavahingot. Uimavaippoja saa kertakäyttöisenä joistakin marketeista, mutta niitä myydään myös kestouimavaippoina monissa kestovaippoja myyvissä liikkeissä. Omat lapset ovat käyneet vauvauinissa ilman vaippoja. Poika käytti tuossa saamaansa kertakäyttöistä uimarannalla ja kiva oli ja harkitsen keston ostamista uimapuvuksi. Vauvauinissa jos kakkavahinko tulee on uinit siltäpäivältä uitu bakteereiden takia.

Yhteistyössä