Uimavaipat?

SMP
meidän hotellissa piti olla. riippuu varmaan hotellista. mutta miksi ihmeessä ei pitäis uimavaippaa jos muuten kuitenkin pitää vaippoja. Tosi ällö ajatuskin. haluatko uittaa lastasi paskaa sisältävässä uima-altaassa? yök en varmasti .
 
Jos lapsi on tottunut uimaan, ei se altaaseen kakkaa.

Uimavaippaa meillä on käytetty tilanteessa, jossa ollaan tuntikausia veden äärellä, sillä lapsi esim. palaa leikkimään rantaveteen aina uudestaan ja tavallinen vaippa siinä kastuu. Mutta jos käydään uimassa, uikkarit jalassa on käyty uimassa, ja ikinä ei ole tullut kakkaa altaaseen. Pisut voi tulla isommaltakin lapselta.
 
Olen kylla erimielta, tuosta "jos tottunut uimaan, ei se altaaseen kakkaa...". Meilla on uima-allas pihalla, kaytossa 365vrk/v, kaymme siella monta kertaa viikossa. Muutaman kerran on kakka tullut :)

Ja, uimavaippa ei pida kylla pisua pois altaasta, paatarkoitus kait on estaa kakan leviaminen ennenkuin saat lapsen pois altaasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rapu:
Olen kylla erimielta, tuosta "jos tottunut uimaan, ei se altaaseen kakkaa...". Meilla on uima-allas pihalla, kaytossa 365vrk/v, kaymme siella monta kertaa viikossa. Muutaman kerran on kakka tullut :)

Ja, uimavaippa ei pida kylla pisua pois altaasta, paatarkoitus kait on estaa kakan leviaminen ennenkuin saat lapsen pois altaasta.
Meillä taas on vauva-uimari aloittanut uimisen 4 kk ikäisenä, ikinä ei ole kakannut altaaseen. Ei vaikka olisi ollut ne uimavaipatkin päällä, eikä ole myöskään uimarannalla kakannut, vaikka olisi ollut siellä tuntikausiakin. Meillä kaikki lapset ovat melkoisia vesipetoja, kesäisin uidaan varmasti joka päivä, näin talvisin vähintään kerran viikossa. Niin ja se vauva-uimarikin on jo 4 v.
 
Ei me oteta uimavaippoja canarialle eikä olla käytetty täälläkään halleissa/rannalla. Ei tää oo kertaakaan kakannu veteen, oli uimiset alottaessaan 4kk ja nyt yli 1v. Pääsee liikkumaankin vapaammin lahjeuikkarissa kun vaipan kanssa.
 
Mä en ole ikinä nähnyt missään hotellissa vaatimusta, että pitäisi olla uimavaipat.
Meillä ei ole ollut lapsilla niitä käytössä, mutta ei olla pahemmin altailla oltukaan, yleensä olemme rannassa mielummin. En oo ikinä huomannut, että olisi rantaan kakkaa tullut.

Mutta olen samaa mieltä kuitenkin, kun Rapu, että vahinkoja voi sattua. Meidän tytöltä on kerran tullut kotona kakkapökäle kylpyveteen.
 

Yhteistyössä