uimarannalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hippimamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hippimamma

Aktiivinen jäsen
09.12.2004
1 124
0
36
olin kokovartalo uimapuku päällä, jossa siis rintojen kupit erikseen...
Sain kovasti katseita, vaikka paikalla oli hoikempia ja kauniita naisia pikku bikineissään.
Olen siis aika lyhyt ja pyöreä. Rinnat kokoa 75e.
Mutta en ole koskaan itsekään tuntenut oloani niin hyväksi bikinit päällä, (vaikka olin ennen hoikka) kuin nyt eilen kun olin uimapuku päällä.
Minusta on kiva jos nännit näkyy ja miehet katselee :P

Mä olen kans huomannut, että koko uikkari on parempi kuin bikinit. Tosin, en ole ikinä oikein bikini-ihminen ollutkaan (enkä kyllä bikini-kuosissakaan sen puoleen).

Musta naisen pitää olla tosi hyvässä fyysisessa kunnossa ja sopusuhtainen ruumiinrakenteeltaan, että näyttää nätiltä bikineissä.

Mutta melkein kuka vaan itsensä ryhdikkäästi kantava nainen kokoon ja näköön puuttumatta, on nätti koko uikkareissa. Se uikkari kun puristaa "kaiken kasaan" ja peittää ikävät raskausarvet ja rasvamakkarat yms.

Meettekö te rannalle vaan esittelemään/häpeemään itseänne?! :o
Mulla vartalo ihan ok. ja bikinejä käytän,mutta kyllä mä siellä ihan itseni ja lasteni takia olen,nauttimassa ihanasta hellepäivästä ja uimassa,en esittelemässä itseäni. :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.06.2006 klo 20:49 siis apua kirjoitti:
Meettekö te rannalle vaan esittelemään/häpeemään itseänne?! :o
Mulla vartalo ihan ok. ja bikinejä käytän,mutta kyllä mä siellä ihan itseni ja lasteni takia olen,nauttimassa ihanasta hellepäivästä ja uimassa,en esittelemässä itseäni. :whistle:

jee!

Kyllähän nätti likka kerää rantsussa katseita uimapuvun mallista riippumatta B) B) Mutta sehän on ihan luonnollista. :D :D
Muut 95% auringonkylpijöistä joutuvat valitettavasti olemaan ilman ihmeempää huomiota :D <br><br>

Yhteistyössä