Uimarannalla

• Viestiketjun aloittaja sohvis
  • Ensimmäinen viesti
sohvis
Hankin itselleni lähes läpinäkyvät uikkarit.Märkänä kaikki näkyy,kuivuvat nopeasti.Saas nähdä neitokaisten ja muittenkin naisten katseita kun näissä tepastelee rantahietikolla ja muna näkyy hämärästi kankaan läpi ja puolistondis päällä.Miehet,joukolla hankkimaan tällaset ilmavat uikkarit,naisillekin jotain ihmeteltävää perinteisen sijaan.

luonnon muovaama
Itse olen uinut ilman iumahousuja jo monta vuotta. 18 sentin paksu slerppa roikkuen naisten päät kääntyvät luonnostaan ja mitä tapahtuukaan alapäässä kun tälläinen adonis liikkuu rannassa.

sohvis
Naistenkin uimaranta kledjut näyttävät just sopivasti,enemmän tai vähemmän.Kaunista katseltavaa.Tehdään sama.Velttona roikkuva oma jatke aika surkeennäköinen pötkö.Sen kun verhoilee seksikkään läpinäkyviin uikkareihin,pikku turvotus päällä,sehän naisia kiinnostaa.Tummat lasit päähän ilman J.Karjalaista,kiva katsella ympärilleen,niin miehet kuin naisetkin,lihavat ja laihat ja siltä väliltä.Luurangonlaihat voisivat mennä sapuskalle johonkin missä saa kunnon muonaa.

huimala
olis ostaa tummat ja paksut, ei läpinäkyvät housut, ja sulloa sukkapötkö lahkeeseen.

mä teen niin ja kiimasten naisten katseet ja huomio on taattu kun luulevat että on mahti-jorma housuissa. voi sitä pettymystä kun nousen pukilla ja alan naida sila normaalilla kymppi-senttimetriselläni!

Ainakin
vielä joitain aikoja sitten sai Kreikasta ostaa miesten Push-up uikkareita. Niissä on haarapalaan ommeltu tukikappale, jotka nostivat herkut esille. Koko tuplaantui hetkessä.

Minä kanssa
Kiitos vihjeistä Itse olen käyttänyt ylisuuria Black Horse -tekokuitukalsareita uimahousuina. Ne ovat silti sillä tavalla istuvat, että edes XXL ei vielä näytä hassulta päällä (oma koko on M) - mutta ne antavat tarpeen mukaan periksi, kun vähän kehittää stondista, ja kaikki näkyy näin paremmin. Ongelma on vain se, ettei niitä tietääkseni saa muuta kuin mustina ja musta ei taida olla tässä suhteessa paras värivaihtoehto? Varmaan vaaleat kuultaiisvart paremmin läpi? Vieä olen tehnyt niin, että olen kuluttanut niitä tahallani pitämällä niitä mukana joka koneellisessa, jotta kangas tulisi läpikuultavammaksi.

kalle 66
Hankin itselleni lähes läpinäkyvät uikkarit.Märkänä kaikki näkyy,kuivuvat nopeasti.Saas nähdä neitokaisten ja muittenkin naisten katseita kun näissä tepastelee rantahietikolla ja muna näkyy hämärästi kankaan läpi ja puolistondis päällä.Miehet,joukolla hankkimaan tällaset ilmavat uikkarit,naisillekin jotain ihmeteltävää perinteisen sijaan.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä