Uimapuku tuntuu mukavalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja merenneito90
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

merenneito90

Vieras
Onko muita joista tiukka uimapuku tuntuu kivalle? Siis ei mitään fetissijuttua vaan sellainen hyvänolontunne normaalista uimapuvusta.

Mulla alapää kastuu ja nännit kovettuvat kun olen laittanut uimapuvun päälle. Onneksi ei näy, kun ensin kastelee koko uimapuvun suihkussa. Sen verran on pakko kuitenkin hipelöidä, että asettelen uimapukua jalkovälissä vähän huolellisemmin.

Joskus on sellainen fiilis, että tekis mieli seksiä mutta eihän uimahallissa voi enkä mene kenenkään kanssa tuosta vain.

Huh, kun edes ajattelen!

JOO. Mentiin saareen ja setäni vaimo kävi metsässä vaihtamassa sen aikaisen uimapuvun joka oli tosi tiukka. Siihen aikaan ei ajeltu karvoja pois vaan oltiin luonnollisia. Saat uskoa miltä 13v pojasta se näytti. Sisällä mylläsi ja se puoli karvaton seisoi. Nykyisin käyn kesällä katselemassa rantoja jos näkis samanlaista mitä silloin. Oon M49
Onko muita joista tiukka uimapuku tuntuu kivalle? Siis ei mitään fetissijuttua vaan sellainen hyvänolontunne normaalista uimapuvusta.

Mulla alapää kastuu ja nännit kovettuvat kun olen laittanut uimapuvun päälle. Onneksi ei näy, kun ensin kastelee koko uimapuvun suihkussa. Sen verran on pakko kuitenkin hipelöidä, että asettelen uimapukua jalkovälissä vähän huolellisemmin.

Joskus on sellainen fiilis, että tekis mieli seksiä mutta eihän uimahallissa voi enkä mene kenenkään kanssa tuosta vain.

Huh, kun edes ajattelen!

Viimeksi muokattu:
Tykkään et asuu olis tosi tiukka ja muodot näkys kuten häppärit! Olisko sul s.posti osoitette?

Huh, kun edes ajattelen!

Viimeksi muokattu:

Huh, kun edes ajattelen!

Moi :)

Minä olen 28v mukava kaveri jolla on samat ajatukset kuin sinulla uikkareista, eli niitten pitäminen tuntuu tosi hyvältä ja siksi käytänkin niitä jokapäiväsesti alushousuina ;)

Niin ja kieltämättä alkaa kyllä kalukin kovettumaan kun vedän uikkarit jalkaan :) Tuntuu niin hyvältä kun vähän hyväilee liukkaan kankaan päältä ;) Joskus olen miettinyt että olenkohan ainoa joka tykkää niin paljon uikkareiden pitämisestä ja että olisi kiva tutustua samanhenkiseen naikkoseen :)

Vastaile kun ehdit :)

Viimeksi muokattu:
Ostin etelästä uikkarit ja huomasin altaalla oli vähän pienet kun mun rinnat ei kunnoölla mahtunut ja haaroista kiristi. Nuori mies (suomalainen) tuli juttelee viereeni ja tarjos juomaa. Olin alussa nolo kun vanhalla eukolla kiristi viivana jalkojen välissä. Katseli vaan ja kelpas muuhunkin kun katseluun.

Ostin etelästä uikkarit ja huomasin altaalla oli vähän pienet kun mun rinnat ei kunnoölla mahtunut ja haaroista kiristi. Nuori mies (suomalainen) tuli juttelee viereeni ja tarjos juomaa. Olli alussa nolo kun vanhalla eukolla kiristi viivana jalkojen välissä. Katseli vaan ja kelpas muuhunkin kun katseluun.

Olen yli neljäkyppinen nainen ja saan kiksejä kun joku nuorempi mies katsee haarojani missä on vain viiva uikkareista ja muut näkyy. Isot häppärit mut ei haittaa kun katsellaan.

Huh, kun edes ajattelen!

Juu tuttua on - sikäli että tiukoissa biksuissa tulee paikat märiks. Mut onhan noita vessoja et voi hoitaa homman kuntoon ; ) Mitä se kenellekään kuuluu

Viimeksi muokattu:
Moi :)

Minä olen 28v mukava kaveri jolla on samat ajatukset kuin sinulla uikkareista, eli niitten pitäminen tuntuu tosi hyvältä ja siksi käytänkin niitä jokapäiväsesti alushousuina ;)

Niin ja kieltämättä alkaa kyllä kalukin kovettumaan kun vedän uikkarit jalkaan :) Tuntuu niin hyvältä kun vähän hyväilee liukkaan kankaan päältä ;) Joskus olen miettinyt että olenkohan ainoa joka tykkää niin paljon uikkareiden pitämisestä ja että olisi kiva tutustua samanhenkiseen naikkoseen :)

Vastaile kun ehdit :)

No just, paljonkohan avantosaunalla on teikäläisiä? Olen kuvitellut sen olevan sukupuolineutraali ympäristö, ei ole tullut mieleenkään mikään miesten katselu siellä vaikka ihan sekasaunassa ollaan. Ne uikkarit päällä. Mikähän kinky harrastus vielä avantouinnista tuleekaan? :D

Viimeksi muokattu:
No just, paljonkohan avantosaunalla on teikäläisiä? Olen kuvitellut sen olevan sukupuolineutraali ympäristö, ei ole tullut mieleenkään mikään miesten katselu siellä vaikka ihan sekasaunassa ollaan. Ne uikkarit päällä. Mikähän kinky harrastus vielä avantouinnista tuleekaan? :D

Saahan sitä katsoa :) jokaisella on omat jutut mistä tykkää, en taida minä olla ainut täällä joka kiihottuu tiukoista uikkareista ;)

jos joku teistä haluaa jatkaa tätä keskustelua privana niin adidas84@hotmail.com nähdään siellä ;)

Viimeksi muokattu:

Huh, kun edes ajattelen!

Tykkään käyttää tiukkoja uimahousuja kun olen rannalla tai kylpylässä. Tiukat bokserimalliset ovat parhaat. Minulla on aika iso kalu lepotilassa, joten on kiva seurata naisten reaktioita kun he tuijottelevat pullistelevaa etumustani uikkareissa.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä