Uimakoulusta mieleen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnniKeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

OnniKeiju

Aktiivinen jäsen
21.08.2005
9 831
-1
36
Takokaa mulle nyt hyvänen aika päähän että uimahalliin voi mennä ihan turvallisesti uimaan... Kun mulla on sellanen lievä neuroosi, että siellä on ällöttävää, likasta ja melkeen silmillä nähtäviä pöpöjä... :ashamed:
Mun lapset ei oo koskaan käyny uimahallissa ja mäki viimeks joskus alakoulussa... :ashamed: en kertakaikkiaan pysty meneen sinne...
Rannalla kyllä käydään...monta kertaa kesässä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä siellä hallissa on puhtaampaa kuin siellä rannalla.

eihän se siitä ookkaan kiinni... neuroosi mikä neuroosi... järki sanoo että siellä voi ihan hyvin käyä, mutta kun ei kykene...

Samanlainen neuroosi koskee varpaita... mikään ei oo niin ällöttävää ku toisten paljaat varpaat...siitä se hallikammoki varmaan juontaa... Ihmiset köpsyttelee paljain ällöttävin varpain pitkin hallia... :x

Alkuperäinen kirjoittaja Tonnikeiju:
Takokaa mulle nyt hyvänen aika päähän että uimahalliin voi mennä ihan turvallisesti uimaan... Kun mulla on sellanen lievä neuroosi, että siellä on ällöttävää, likasta ja melkeen silmillä nähtäviä pöpöjä... :ashamed:
Mun lapset ei oo koskaan käyny uimahallissa ja mäki viimeks joskus alakoulussa... :ashamed: en kertakaikkiaan pysty meneen sinne...
Rannalla kyllä käydään...monta kertaa kesässä...

Ihan yhtä turvallisesti kuin luonnonvesiin...
Molemmissa omat vaaransa...
Luonnonvesistä ennemminkin voi jonkun pöpön saada...
Uimahallin suurin pahe on kloorin aiheuttama astma...
Tosin tämä on yleisempi riesa vasta uimista enempi harrastavilla...

Yhteistyössä