Uimahallissa poika naisten puolelle?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
öåäpöåä
Tätä meilläkin mietitään. Tyttö on isänsä kanssa harrastanut uintia kerran viikossa jo vauvasta asti. Eikä kyllä vielään 6 vuotiana selviä yksin pukukopista altaalle. Olen ajatellut jos vielä vuoden voisi käydä miesten puolella niin ei tarvitsisi uintiharrastutta jättää tauolle.

Mun puolestani (nain aikuisen nakokulmasta) saisi tulla vaikka taysi-ikaisyyteen asti, mutta juurikin tuo mahdollisiin koulukavereihin tormaaminen asettaa ihan hyvan rajan. Eli koululainen omalle puolelle.
Itse muistan ekaluokkalaisena olleeni uimalassa isani ja pikkusiskoni kanssa. Menin kylla pukkariin itse, mutta kun kavivat sitten valilla saunassa, halusinkin menna mukaan. Tietysti siella sitten olikin suihkussa mun luokkalainen poika, vielapa sellainen johon kaikki tytot oli ihastuneita. Sanottiin "moi" mutta molempia nolotti. Seuraavana paivana koulussa kuiskasin tuolle pojalle etta "ei sitten kerrota kellekaan" ja poika oli samaa mielta.

"minna"
[QUOTE="vieras";29133047]Kyllä ekaluokkaisen pitäisi osata vaihtaa vaatteet, käydä suihkussa ja laittaa kaapin ovi itse lukkoon. Saunassakin osaisi varmaan käydä, mutta sehän ei ole pakollista. Jos ei osaa, niin nyt olisi todellakin aika opetella.[/QUOTE]

joten voinko siis viedä poikani harjoittelemaan tota pukukaapin käyttöä sinne naistenpuolelle? Vaatteet toki osaa vaihtaa ja pesulla käydä, saunasta ei välitä.
Jotenkin vaan mietityttää päästää pieni poika yksin miesten puolelle, mitäs jos siellä sattuu olemaan joku pervo ahdistelija:(

Yh ja poika
Tämä on meidänkin perheessä ongelma. Poika aloitti nyt eka luokan ja olemme käyneet kahdestaan säännöllisen epäsäännöllisesti uimassa. Parilla viime kerralla olen kysynyt kummalle puolelle poika haluaa mennä, eikä ole halunnut mennä yksin miesten puolelle.

Huomaan, että poika alka hiukan jo ujostella naisten puolella ja joku saattoi viimeksi katsoa vähän pahasti. Kuitenkin juuri viime kerralla poika meinasi lähteä vaatteet päällä altaalle, eikä osaa käyttää suihkua kunnolla yksin yms. eli ei oikeastaan pärjää yksin pukkarissa vielä.

Meillä ei ole ketään miestä, joka voisi lähteä mukaan uimaan. Täytynee hyllyttää uimahallikäynnit joksikin aikaa. Harmi, koska olemme niistä kovasti tykänneet.

Jospa poika sitten koulun uimahalli käynnellä oppisi toimimaan itsenäisesti

vierailija
Minkä ikäisenä poika voi vielä teidän mielestä tulla uimahallissa/kylpylässä naisten puolelle? Mietittiin tätä, kun tokaluokkalainen ei enää mielestäni kuulu naisten puolelle ja kyselin pojalta, pärjääkö yksin miesten puolella. Taisi tuo meillä 6-vuotiaana vielä tulla mun mukana, jos mies ei ollut mukana, mutta ei enää kouluun mennessä.

Entäs tytöt, onko eroa? Itselläni ei kokemusta kuin poikalapsista, niin tuli tuokin mieleen. :)
Oon kuullu että ikä on 7v pojille ja tytöille

vierailija
Ai miten päinvastaisesta? Kyllä ne seksuaalisuuteen kasvavat pikkutytöt varmasti katselevat aikuisia miehiä kiinnostuneena toisin kuin aikuiset lapsia. Herää nyt, miksi miehet olisivat sen erilaisempia?
Mä oon huomannut nyt kun täytin 20 oon nyt 24 mutta 20v niin huomasin että oi tuo 30-35v nainen on kaunis nätti en ikinä 16v suunnilleen ois tykännyt 30v naisesta mutta "vanhin" nainen josta tykkään on amanda holden tuomarina britains got talent onko se jotain 47-49 mutta saakelin kaunis nainen

Yhteistyössä