Uima-allas puoliksi merivesiallas Kreetalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Osaisiko joku auttaa? Oltaisiin varattu matka Kreetalle, Nana Beach hotelliin. Luin kuitenkin matkanjärjestäjän sivuilta, että ko. paikan aikuisten uima-altaat ovat puoliksi merivesialtaita. Kellään kokemusta, kuinka suolaista se vesi sitten on? Vai mitä ihmettä tuo tarkoittaa?

Lisäksi jos jollain on kokemusta kyseisestä hotellista, saa kertoa :)

Et kysynyt tätä, mutta mun mielestäni merivesiallas on ihan huippu! Suolaisessa vedessä uiminen tekee tosi hyvää iholle ja mun pikkusisko oppi aikanaan uimaan merivesialtaassa, kun se suolavesi kellutti paremmin kuin suolaton. :)

Ajattelin lähinnä, kuinka paljon se suolavesi käy silmiin siinä altaassa. Mukaan lähtee erittäin kriittinen kymmenvuotias, ja loma on nopeasti pilalla ellei hän voi uida.

Siellä luki näin: aikuisten altaat ja kaksi pienempää lastenallasta ovat puoliksi merivesialtaita. Tuosta jotenkin ymmärrän, että altaissa oleva vesi on puolittain merivettä. Vai ymmärränkö väärin?

Merivedessä on paljon mukavampi uida. Itseasiassä ylittää täysin ymmärrykseni miksi joku on altaalla jos meri on vieressä. Vielä snorkkeli käyttöön ja kaloja, meritähtiä ja simpukoita bongaamaan. Kerran olen jopa nähnyt melkein 1.5 m pitkän kilpikonnankin.

Yhteistyössä