Uih,äidiltäni tuli viesti:pikkusiskollasi alkoi ne.Tämä kiinnostaa teitä kaikkia varmasti.

No höh
Voi ei, miksi äitisi pitää levitellä muillekkin tota tietoa :( Muistan kun itsellä alkoi niin kyllä se olis ollu todella kamalaa ja noloa jos sitä tietoa olis vielä pitäny muillekkin levitellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja No höh:
Voi ei, miksi äitisi pitää levitellä muillekkin tota tietoa :( Muistan kun itsellä alkoi niin kyllä se olis ollu todella kamalaa ja noloa jos sitä tietoa olis vielä pitäny muillekkin levitellä.
Omalle siskolle ei saa kertoa :eek: ihan varmaan siskokin sen mulle kertoisi ,äiti nyt vaan hätäsenä oli laittanut jo viestin:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Grey:
Alkuperäinen kirjoittaja No höh:
Voi ei, miksi äitisi pitää levitellä muillekkin tota tietoa :( Muistan kun itsellä alkoi niin kyllä se olis ollu todella kamalaa ja noloa jos sitä tietoa olis vielä pitäny muillekkin levitellä.
Omalle siskolle ei saa kertoa :eek: ihan varmaan siskokin sen mulle kertoisi ,äiti nyt vaan hätäsenä oli laittanut jo viestin:)
Eikös se nyt ole sen siskon oma asia kertooko se siskolleen vai ei. Mikähän kiire sillä asialla nyt oli kun äitis piti se sulle tekstata?

Oisin ihan hirveän luokkaantunut jos mun äiti ois mun siskolle tekstaillu tollasia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Grey:
Alkuperäinen kirjoittaja No höh:
Voi ei, miksi äitisi pitää levitellä muillekkin tota tietoa :( Muistan kun itsellä alkoi niin kyllä se olis ollu todella kamalaa ja noloa jos sitä tietoa olis vielä pitäny muillekkin levitellä.
Omalle siskolle ei saa kertoa :eek: ihan varmaan siskokin sen mulle kertoisi ,äiti nyt vaan hätäsenä oli laittanut jo viestin:)
No mun mielestä se olis jokaisen oma asia valita kenelle kertoo ja kenelle ei...
 
Mun
Alkuperäinen kirjoittaja kiva:
Musta toi on kyllä niin tärkeä asia,että se pitäisi ihan laittaa paikallislehteen etusivun uutiseksi,jotta mahdollisimman moni on tietoinen asiasta. Töks
Mun mielestä yks hyvä idea ois julistaa sitä netissä?

Eiku hetkonen.... Ei mitään enää.
 
hui
en mä todellakaan sillon 11-vuotiaana kertonu mun siskolle, äitille kertominenkin oli tarpeeksi vaikeeta! :eek: ja todella oisin hävennyt silmät päästäni jos äiti olis kertonu jollekin. no, kertoihan se nyt varmaan, mutta onneksi mun korviin ei tullut. nyt en voi enää kysyä kun äiti on kuollut.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Helvata että mua ärsyttäisi jos mun mutsi olisi heti siskoille jne kertonut. Mä tosin hälle silloin sanoinkin että en halua et kertoo.
Se on nuorelle silti aika iso juttu ja henkilökohtainenkin.
Sanos muuta!
 

Yhteistyössä