S
surukukka
Vieras
Kertokaapa millä saatte uhmaikäisen pysymään pöydässä ja syömään nätisti? Mulla 2 v 10 kk poika ja 1 v 2 kk tyttö. Poika on äärettömän hankala tapaus.. Täysin mun luonne.. Pojalla on nykyään mahdotonta sotkemista ruokapöydässä, EN SYÖ, EN HALUA YMS. Välillä kipataan lautasta yms. Ihan tahallaan haluaa ärsyttää mua. Ärsyttää niin kauan että saa mut suuttumaan. Yleensä poistan pojan pöydästä ja sanon että seuraavalla kerralla saa ruokaa vasta kun on seuraava ruoka-aika. Ei tunnu auttavan..
Muutenkin on NIIN voimakastahtoine tapaus et multa todellakin palaa käämit ja tulee huudettua, kiroiltua ja eilen ekan kerran läimäytin poikaa. Oon niin totaalisen väsynyt pojan käytökseen että yritin soittaa neuvolapsykologille aikaa.. En tiä voiko sairastaa ns. piilevää masennusta? Hoidan kotihommat ongelmitta mutta pinna palaa heti kun poika sotkee pöydässä tms. AUTTAKAA! neuvoja!
Muutenkin on NIIN voimakastahtoine tapaus et multa todellakin palaa käämit ja tulee huudettua, kiroiltua ja eilen ekan kerran läimäytin poikaa. Oon niin totaalisen väsynyt pojan käytökseen että yritin soittaa neuvolapsykologille aikaa.. En tiä voiko sairastaa ns. piilevää masennusta? Hoidan kotihommat ongelmitta mutta pinna palaa heti kun poika sotkee pöydässä tms. AUTTAKAA! neuvoja!