Uhmaikä....vanhalla ihmisellä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja totalfailier
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

totalfailier

Jäsen
09.03.2010
901
1
16
Liperi,Viinijärvi
Ympärillä outo hiljaisuus-kaikki ovat poissa,lapset kavereineen kylällä..Kotona vain minä ja kaks hyrisevää kattia..
Just kun kerkesin ajattelemaan,että ah,kamuan sohvan nurkkaan kahvikupposeni kanssa,saan viestin jossa kehuttiin mun aikaan saannoksiani (siis saunotuspäivä,18 ihmistä)ja samaan lauseeseen saatiin sanat "nyt sit teet kotityöt"(miehen tekele siis laitti)--arvata sopii teenkö??En!Toki ajattelin ihan eka kunhan hetken relaan,selaan lehden ja sit teen jotain pientä..mutta enpäs teekkään nyt.Jos jotakuta haittaa,niin on hyvä vaan ja tekee ihan ite.

Mä linnottaudun kahvini kanssa sohvaan-enkä aio varoa jos vaikka uniukkokin viskoutus vierelle..*anteeksi,mua kyllä ketuttaa...*

• Tykkää
Reactions: Kesä-ukko
Se on sitä omaa aikaa sulla nyt..=) Hyvä.Kyl miehes ymmärtää sua jos nukuttaa,kun noin rankka pvä ollut.Ja nyt on miehelläs hyvä tilaisuus saada tehdä kotitöitä,kun joskus kerroit,että oli pahoillaan kun ei saanut auttaa sua askareissa.Muista pitää miestäs hyvänä,hän voi aatella että osoitat hänen työnsä silleen vaikka halauksella,pusulla tai sivelyllä.Me miehet pidetään noista asioista. =)

• Tykkää
Reactions: totalfailier

Yhteistyössä