Puhdaskasvoinen
Mulla oli tänään kasvohoito johon kuului ultraääni-ihonpuhdistus. Sanoin kosmetologille, että eikös se ole kielletty raskauden aikana ja hän+toinen kosmetologi sanoivat, että siitä ei ole mitään haittaa raskaudelle, että ultrataanhan vauvaakin. Ovat tehneet ko.puhdistuksen monelle raskaanaolevalle ja toinen kosmetologeista sanoi, että hänellä on 2 lasta ja on molempien raskauksien aikana ottanut uä-puhdistuksen.
Nyt kuitenkin mietin, että mahtoikohan jotain ikävää aiheutua vauvalle? Olen rv25 eli ihan alkuraskaudesta ei ole enää kyse, mutta tietääkö joku miksi se olisi kielletty/ei suositella raskaana oleville?? Toisaalta kun ajattelee, että toimenpide kestää muutaman minuutin ja tapahtuu kasvojen alueella yms. että voihan se "kielto" olla ylisuojeluakin, mutta mutta...Kääks, onko huoleni turha?
Nyt kuitenkin mietin, että mahtoikohan jotain ikävää aiheutua vauvalle? Olen rv25 eli ihan alkuraskaudesta ei ole enää kyse, mutta tietääkö joku miksi se olisi kielletty/ei suositella raskaana oleville?? Toisaalta kun ajattelee, että toimenpide kestää muutaman minuutin ja tapahtuu kasvojen alueella yms. että voihan se "kielto" olla ylisuojeluakin, mutta mutta...Kääks, onko huoleni turha?