Tyyny vajaa 2-vuotiaalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meidän 1v9kk poika on ruvennut haluamaan nukkua pää tyynyllä. Omaa tyynyä ei hällä vielä ole, joten yrittää sitten tunkea äidin tai isän tyynylle. Ja ne ovat tietenkin todella paksuja noin pienelle.

Minkä ikäiselle te muut ootte tyynyn ostaneet? Entä millasen? Mistä?

meil on öisin tappelu mun tooosi korkeasta muototyynystä, lasten mielestä se on paras.

Tavallinen, litteä tyyny on ollut kummallakin noin vuotiaasta.

Mä vaan haluaisin varjella tuota mun tyynyä, kun tuota mallia ei enää saa mistään ja sen parempaa ei ole...

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onko niitä lasten tyynyjä ihan vaikka prismassa?

On, osta muuten niihin samalla tyynyliinat, niitä voi olla hankala metsästää.

Kaikissa lasten pussilakanoissa (mitä meillä on) on tullut sopiva tyynyliina mukana :)

Mulla on norjalaiset täkit pojilla ja nihin ei suomesta saa lakanoita ja niiden tyynyliinat on taas kokoa 40x40..
Mulla onkin tuolla reilu 2v:lla käytös 60-70-luvun tyynyliinat, sopii kuin nappi noihin lastentyynyihin. =)

Alkuperäinen kirjoittaja d:
1,5-vuotiaana alkoivat käyttää tyynyä. Meillä on sellainen muumi-tyyny (taitaa olla Finlayson), ohuempi ja pienempi kun aikuisten tyynyt.

meilläkin kuopus sai uuden tyynyn just tollasen muumi ja nyt näkee joka yö painajaisia....pekkä peikko ja kauhee huuto(viime yönä tätä kesti 3h)ja ikää herralla 2v3kk ja rakasta muumeja et tuskin siitä o kyse,mut mistä noista tietää!!

eiköhän se oo sama millasen tyynyn laitat, meillä ainakin 2vuotiaalla tyynyllä on joskus pää mut useimmiten pylly tai varpaat. :) sellainen lastentyyny kuitenkin hankittu.

Yhteistyössä