tyyny rutinaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mmm

Vieras
mulla meni edellinen tyyny ihan muhkuraiseksi ja sitä edellinen, vaikka olivat laadukkaita ja pallo/ontelokuitu täytteisiä.
ostin sitten uuden tyynyn, kaupassa suosittelivat niskatyynyä. alkuun oli ihan hyvä, nyt lössähtäny 3kk jälkeen, jos tyynyn pöyhii et siitä tulee hyvä niin hetken kun makaa tyyny lösähtää. niska ja hartia olleet todella kipeät jo pitkään. nyt vasta osasin yhdistää sen tyynyyn kun olin kaverin luona muutaman yön ja siellä ei ollu yhtän kipeä.
eli tämmöisiäkö nämä hyvät laadukkaat tyynyt on??
millainen on hyvä tyyny oikeasti, joka kestää kunnollisena pitempään kuin 3-5kk????

Alkuperäinen kirjoittaja tyy:
Mulla on kaksi osainen tyyny jossa saa itse säätää täytteen määrää. Olen ollut tyytyväinen siihen. Lössähtihän se aluksi, mutta lisäsin täytettä.

mulla siis tuollainen, kutsutaan niskatyynyksi. mulla ei vaan ole siinä säätö mahdollisuutta. kun tyyny lössähti ratkoin pienen reijän ja laitoin lisää täytettä ja tyyny pysy hyvänä viikon. mutta niska vaivat jatkuu siitä huolimatta.

mulla on semmonen isompi tyyny, jonka oon tunkenu normikokoseen tyynyliinaan. kunnon paksu paketti, ei lössähä ja ei oo niska kipee. ainoona miinuksena sitte se että pää liusuu yönaikana pois tyynyltä ja sitte on niskat kipeet.

No tällä tyynyllä ei tule hartiat eikä niska eikä pää kipeäksi:

http://www.tempur.fi/page5358.aspx

On käytössä ollut jo vuoskaudet ja hyvä on. Kun nukkuu kyljellään tavallisen tyynyn kanssa jää kaulaan tyhjä kolo. Tällä tyynyllä on tuo koroke, joka täyttää tyhjän kolon. Ja selinmakuulla on tosi hyvä, ku se koroke jää kaulan kohdalle ja pää putoo alemmas

Yhteistyössä