Tyylikäs vai ei?

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Perjantaisen pukeutumiskeskustelun jälkeen olen viikonlopun miettinyt sitä, että millainen pukeutuminen on tyylikästä? Se lienee selvää, että viimeisimpien muotivillitysten orjallinen seuraaminen ei tee vielä kenestäkään tyylikästä, vaan ollakseen tyylikäs ihmisen pitää viihtyä vaatteessa.

Mutta riittääkö tämäkään? Onko ihminen, jonka asu on muinaisjäänne menneiltä vuosikymmeniltä tyylikäs, vaikka kuinka olisi asussa kotonaan ja tuntisi olonsa kauniiksi ja seksikkääksi? Kai muodilla joku sija on? Ja mitä muuta tyylikkyys on kuin ajassa mukana pysymistä?

Kommentoikaa, jooko?!

Musta vaikuttaa ihan eniten itseluottamus. Kävelytyyli, käytöstavat jne. vaikuttaa myös paljon. Se ei tosiaan tee ihmisestä tyylikästä, että vetää päälleen D&G:aa, jos muuten on "juntti".

Kai kaikilla on oma tyylinsä. Romaninaisen mielestä musta iso hame on tyylikäs ja teinipojan mielestä on tyylikästä, kun housut roikkuu ja rakettikuvioiset kalsarit näkyvät. Jonkun mielestä kiiltävät kumiset haalarit on tosi jees ja joku on tyylikäs mielestään prinsessamekossa.

Siitä ollaan niin montaa eri mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustamassa:
Rukoilijasirkan kanssa samaa mieltä :wave: Lisään vielä, että kyky yhdistellä toisiinsa sopivat vaatteet ja asusteet asuksi on minusta osa tyylikkyyttä.

Mutta lopulta sekin katsojan silmässä. ehkä se on sitten jotain sellaista, mikä miellyttää useimpia ihmisiä.

Tunnen pari tyylikästä ihmistä. Itse olen kaukana tyylikkäästä, puen sitä mikä milloinkin sattuu mahtumaan päälle :whistle: .
Tyylikkyys on sitäkin, miten ne vaatteensa osaa kantaa, vaikka päällä olisi juuttisäkki.

Yhteistyössä