Tyyligallup!

värikäs, reipas, erilainen..
oiskohan noin :D no käytän paljon värejä, kirkkaat on mun suosikkeja, kaapista löytyy marimekon takkimekkoja, vanhoista 70-luvun kankaista tehtyjä vaatteita ja muuta vähän valtavirrasta poikkeavaa =)

Minä itse:

Rento: vaatteessa kuin vaatteessa tärkeää on mukavuus, se tekee olon itsevarmaksi. En voi sietää kiristäviä ja hiostavia vaatteita, vaikka näyttäisivät kuinka hyvältä.

Minumalistinen: Suosin niukkaa väritystä (enimmäkseen vaatteeni ovat joko mustia, oransseja tai vihreitä) ja mahdollisimman vähän kuvioita ym. koristehässäköitä. Tyyliasioissa vähemmän on minusta enemmän, ainakin siis mitä tulee yksityiskohtiin.

Leikkisä: Tykkään hullunkurisista yhdistelmistä ja yksityiskohdista! Voisin esim. yhdistää mustan, pitkähihaisen t-paidan, mustan (liivi)mekon ja kirjavat, puvillaiset polvisukat/sukkahousut, sellaiset, joita näkee pikkutytöillä.

Mielellään avokaulainen, vaalea (tehosteena pun. sin. vihreä), klassinen-jonkun mielestä mummomainen -mutta monellako mummolla on push upit? Ja punaiset sellaiset? Tai saappaat hamosen kanssa?

Säänmukainen. (talvella tarpeeksi, kesällä hyvin vähän)
Mukava. (kiristävät/hiostavat vaatteet eivät ole mun juttuni)
Monikäyttöinen. (farkut ovat kivat, niillä voi mennä retkelle tai jopa juhliin)

Naisellinen, trendikäs, kesäihmisen väreillä.

Olen aina valinnut vallitsevasta muodista itselleni sopivimmat jutut. Tyylikurssi avasi silmäni ja mieleni. Nyt ymmärrän itselle sopivien värien merkityksen. Oikeat värit ovat sitä tärkeämpiä mitä vanhemmaksi ihminen tulee, koska väärät värit korostavat ihmisen huonoja puolia (ryppyjä, juonteita, silmäpusseja, vääristää ihon väriä jne.). Supernaisellisella pukutumisella olen halunnut aina leikitellä ja sitä olen saanut toteuttaakin kyllikseni kilpatanssin maailmassa.

Mukava: Ei mitään outoja ja hankalia naru/ketju/harso/nahka-viritelmiä
"Tavallinen": Aikalailla perusvaatteita, uudehkoja, kivannäköisiä (ei mennyttä 80-lukua eikä "tulevaisuuden ufomeininkiä")
Piristyspläjäys: Erikoiset kengät tms.

Yhteistyössä