Tyttöni "poikakaveri" yökylään ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä mieltä olette ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitä mieltä olette ?

Vieras
Hei! Minulla on 12-vuotias tyttö. Hänen kaveripiirinsä koostuu 2-3 vuotta vanhemmista, ja kavereita on muutenkin todella paljon, ympäri Suomea.
Monesti olen antanut hänen mennä pidemmillekkin matkoille yöksi poikien luo ja vastaavasti meillä on ollut myös hänen kaveripoikiaan pidemmänkin matkan päästä.
Nyt olisi kuitenkin erilainen tilanne. Tyttöni kaveriporukassa on aina ollut reilummin poikia, mutta tiedän että he ovat olleet vain kavereita, sillä tyttöni on aina ollut sitä mieltä, että tämänikäisten kuin hän itse ' seurustelu ' on turhaa, ja hän pärjää itse. Eilen kun hän oli harjoituksissaan, puhelimeen alkoi kilahdella viestejä. Tiedän, että näin ei saisi tehdä, mutta uteliaisuuttani vilkaisin viestin, jolloin koko viestiketju avautui, ja yllätyin todella suuresti. Viestit olivat pääasiassa rakkausviestejä, ja löytyipä sieltä myös pervohkoja sellasia. Kotiin tultuaan tyttö ensitöikseen kysyi saisiko kaveri tulla yöksi tulevana viikonloppuna. En oikeasti tiedä pitisikö päästää, koska viestien peruusteella poika on todella pervo, ja niin on myös tyttöni. Mitä mieltä olette?

Aika aikaansa kutakin... Mä soittelin 12-vuotiaana seksitreffipuhelimeen kaverin kanssa ja ylipäätänsä kaikki kaksimieliset jutut olivat uusia ja hauskoja ja niitä viljeltiin ahkerasti kaverijoukossa tyttöjen ja poikien kesken :D .

Alkuperäinen kirjoittaja Mitä mieltä olette ?;24717980:
Hei! Minulla on 12-vuotias tyttö. Hänen kaveripiirinsä koostuu 2-3 vuotta vanhemmista, ja kavereita on muutenkin todella paljon, ympäri Suomea.
Monesti olen antanut hänen mennä pidemmillekkin matkoille yöksi poikien luo ja vastaavasti meillä on ollut myös hänen kaveripoikiaan pidemmänkin matkan päästä.
Nyt olisi kuitenkin erilainen tilanne. Tyttöni kaveriporukassa on aina ollut reilummin poikia, mutta tiedän että he ovat olleet vain kavereita, sillä tyttöni on aina ollut sitä mieltä, että tämänikäisten kuin hän itse ' seurustelu ' on turhaa, ja hän pärjää itse. Eilen kun hän oli harjoituksissaan, puhelimeen alkoi kilahdella viestejä. Tiedän, että näin ei saisi tehdä, mutta uteliaisuuttani vilkaisin viestin, jolloin koko viestiketju avautui, ja yllätyin todella suuresti. Viestit olivat pääasiassa rakkausviestejä, ja löytyipä sieltä myös pervohkoja sellasia. Kotiin tultuaan tyttö ensitöikseen kysyi saisiko kaveri tulla yöksi tulevana viikonloppuna. En oikeasti tiedä pitisikö päästää, koska viestien peruusteella poika on todella pervo, ja niin on myös tyttöni. Mitä mieltä olette?

Pyydä kylään vaan.
Vannota tyttöäsi että ei anna "sitä" käsittyöt voi tehdä ja imeä..
Ei muuta.

[QUOTE="vieras";24718016]Aika aikaansa kutakin... Mä soittelin 12-vuotiaana seksitreffipuhelimeen kaverin kanssa ja ylipäätänsä kaikki kaksimieliset jutut olivat uusia ja hauskoja ja niitä viljeltiin ahkerasti kaverijoukossa tyttöjen ja poikien kesken :D .[/QUOTE]

Näin meilläkin. Ekan poikaystävän kanssa just 13v täyttäneenä vannottiin ikusta rakkautta ja varmaan samaa sarjaa oli textarit, kuin aloittajan tyttärellä. :D Tosi paikan tullen, kun oltiin yökylässä samassa paikassa, nukuttiin vierekkäisillä patjoilla ja poika anto pimeessä pikasen pusun. Iiiiik! :D

[QUOTE="Aloittaja";24718085]Uskon, että vaikka hän lupaisi, pettäisi hän silti tässä asiassa suostumukseni :D . Pitäisikö laittaa pöydälle kortsuja kaiken varalta? Olisihanse parempi näin, kuin että vahinko sattuisi.... (:[/QUOTE]

Niin no, jos ne on seksiä harrastaakseen, niin kyllä ne paikan keksii myöhemminkin (ellei ole jo aiemmin keksiny ;)).
Kannattaa ehkä mieluummin tosissaan ottaa likka henkevään keskusteluun, mihin seksi voi ehkäisyä käyttämättä johtaa ja miten se vaikuttaisi suuresti tulevaan jne. Ihan rakentava keskustelu, ilman syyttelyjä ja tiuskimisia.

Niin no, jos ne on seksiä harrastaakseen, niin kyllä ne paikan keksii myöhemminkin (ellei ole jo aiemmin keksiny ;)).
Kannattaa ehkä mieluummin tosissaan ottaa likka henkevään keskusteluun, mihin seksi voi ehkäisyä käyttämättä johtaa ja miten se vaikuttaisi suuresti tulevaan jne. Ihan rakentava keskustelu, ilman syyttelyjä ja tiuskimisia.

Juuri ajattelin että näin se on parasta, toivottavasti hän itse ymmärtää, kuinka hänen hyvä elämänsä voisi mennä niinsanotusti pilalle. Onneksi nämä kyyhkyläiset eivät kovin usein toisiaan näe, sillä poika asuu noin 350 km päässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mitä mieltä olette ?;24717980:
Voin olla vain sitä mieltä, että tämän kirjoittanut vanhempi on mieleltään sairas.

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24718200:
Päästä vain poika kylään, mutta tee olohuoneeseen hänelle peti, oman huoneen ovi on pidettävä auki. jne. jne.
Ja seksit on pois laskuista. ;)

Olen samaa mieltä.
Enkä kyllä päästäisi 12-vuotiasta lasta yksin yökyläilemään tuntematta perhettä.

[QUOTE="Aloittaja";24718267]Mitä tapahtuisi, jos unohtaisin lapsien pervomman puolen, ja antaisin pojan vain tulla, lähteä mieheni kanssa pois kotoa, ja uskotella itselleni
että ei siellä mitään vaarallista tapahdu? Siksi lasten luonteiden takia kysyn muide
n vanhempien mielipidettä.[/QUOTE]
No tee, kuten neuvoin, ja että jos ollaan kaksin, niin kuuloyhteys on oltava. ;)

[QUOTE="Aloittaja";24718289]Lähes aina tyttöni on tavannut erilaisilla leireillä kavereitaan, ja minä heidän vanhempiaan. Aina olen myös soittanut heille, ja varmistanut asian, en nyt sentään päästäisi tyttöäni aivan tuntemattomille.[/QUOTE]
No minkätakia teit sitten tän ketjun?

[QUOTE="Aloittaja";24718313]Pojan olen nähnyt vain vilaukselta, ja vanhempia en tunne. Ja vaikka vanhemmille pirauttaisin, tuskin se mahdollista seksiä estäisi.[/QUOTE]

Meinasit, että täältä tulee vartijat?

[QUOTE="Aloittaja";24718313]Pojan olen nähnyt vain vilaukselta, ja vanhempia en tunne. Ja vaikka vanhemmille pirauttaisin, tuskin se mahdollista seksiä estäisi.[/QUOTE]
No miten olisi tarkempi vartiointi lasten puuhasta, ei ton ikäisten kuulu harrastaa minkäänlaista seksiä...!

• Tykkää
Reactions: Istafra ja Anatolia

Yhteistyössä