tyttöni ei pidä koskaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
tyttöni 4v ei pidä koskaan kotona vaatteita päällä? siis t-paita ja pikkuhousut on, mutta ei housuja, ei sukkia.
millä saan hänet pitämään vaatteita päällä?
pihalle kun mennään, niin ei ongelmia pukea sisävaatteita haalarin alle... mutta heti kun tulemme sisälle, vaatteet hän riisuu.
riisuu myös usein kylässä vaatteet ja kun meille tulee vieraita. millä ihmeellä saan ne vaatteet pysymään päällä? kaikilla muilla perheen jäsenillä on aina vaatteet, paitsi yöllä. :(

kyllä tuon ikäisen kansa jo voi sopia tai siltä voi vaatia että kylässä pidetään vaateet päälä ja kotona silloin kun on vieraita.auttaisko se jos tyttö saisi itse vähän valita mitä laittaa päällensä!

meidän 4-vuotias poika hilluu pelkissä pikkuhousuissa. Jos mennään ulos niin pukee kyllä, mutta heti sisälle tultuaan riisuu kaikki pois. Ei se mua haittaa. Hän on jo niin tottunu siihen, että jos on vaatteet päällä niin posket kuumottaa ja tulee levottomaksi eli kai sille kuuma tulee aika herkästi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Jos hänellä on aina vähän kuuma tai muuten vaan semmoinen, ettei tykkää, että mistään puristaa...

Mä oon ollu samanlainen pienestä pitäen. Mahdollisimman vähällä vaatteella, sitä parempi.
Mua vaan ahdistaa jos kotona pitäs olla vaatetta päällä. Tietysti jos vieraita on niin se on eri asia. Ja nyt on opeteltava pitämään toppia ja alushousuja kun vauva on tulossa, ettei vaan saa traumoja alastomasta äidistä :laugh:

Meillä nakuilisi kaikki muksut aina. Kylässä ja silloin kun on vieraita, päällä pitää pysyä ne vaatteet jotka on laitettu, muuten kotona saa sitten juosta juuri siinä asustuksessa kun halajaa.

Meillä on samanmoinen naku-pelle-tyttö:/ Kylässä saattaa pitää kaikki vaatteet päällään (jos hyvin käy ). Kaupassakin riisuu takin ja kovasti yrittää vähentää muutakin vaatetta, kerran siinä onnistuikin, meni hyllyn taa piiloon, mun tutkiessa jotain tuoteselostetta ja kas, ilman paitaa ja haalareita tuli pois... Kyllä "hiukan" hävettikin, oli tunkenut vaatteensa pikkukärryihin:/

Meillä tyttö nyt 8 v (huomenna) alkoi pitämään vaatteita päällä kotona vasta tossa eskari iässä. Kun siltä kysyin että miksi se ei haluu pitää vaatteita niin oli kuuma ja se ei vaan tykkää niistä.

Poika nyt 3 v ei kanssa pahemmin vaatteista välitä aamusta iltaan painelis vaan kalsareilla.

Mutta ei me tätä ongelmana olla koettu kunhan kylässä ja silloin kuin meillä vieraita niin vaatteet pidetään päällä,

Meillä neiti 5vee hilluu puolalasti, on sillä pikkarit ja hyvässä lykyssä paita.. samaa sarjaa on poika, mut nuo on nii kuumaverisiä et ku sisällä on lämmintä n.22 ni häviää se paitakin pois ja mua kylmää jos ei oo ku 20 lämmintä..

mä olen ollut pienenä semmoinen et kun kotiin ollaan tultu niin riisunut heti kaikki vaatteet, tietty pikkarit jalassa sitte leikkinyt jne. ja mun tyttö on ihan samalainen. tosin nyt oon saanut tytön pitämään pikkareita ja t-paitaa, en näe siinä mitään pahaa. saman tyttö tekee mummolassakin.

Yhteistyössä