Tyttöystävä alasti muiden miesten kanssa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pitkään mietin, tohdinko tätä kirjoittaa. Ajattelin nyt kuitenkin jakaa, jos kuulisi, onko muilla samanlaisia kokemuksia. Tyttöystäväni on yliopistovaihdossa Saksassa. Hän on löytänyt vaihdossa hyviä uusia ystäviä, joiden kanssa ovat puuhanneet kaikenlaista. Lauantaina kun skypetettiin, niin tyttöystävä sanoi, että
olivat tällä ystäväporukalla menossa läheiseen kylpylään päiväksi. Hän kertoi etukäteen, että kaikki saunat olisivat kylpylässä sekasaunoja ja että niissä ollaan alasti (ilmeisesti tavallista Saksassa). Kysyi, että haittaako se ajatuksena minua. Vastasin kieltävästi, vaikka tunsinkin vähän mustasukkaisuutta. En kuitenkaan siinä määrin, että haluaisin rajoittaa hänen menemisiään. Samaan aikaan erikoisella tavalla kiihotti. Tyttöystävä alasti muiden miesten edessä ilman seksuaalista ajatusta kenenkään osalta (ainakaan paperilla). Eikä itselläni mahdollisuutta olla mukana; minkälaisia katseita sulot ovat saaneet?

Ystäväporukka koostuu neljästä miehestä ja kahdesta naisesta. Sunnuntaina hän laittoi viestiä, että kylpyläreissu oli todella onnistunut kaikkien mielestä ja oli ihanaa päästä pitkästä aikaa saunaan. Enempää ko. aiheesta ei puhuttu. Olisi mukava kuulla, onko muilla kokemuksia, joissa oma puoliso on nakuillut toisen sukupuolen seurassa? Mitä ajatuksia se teissä on herättänyt? Tämä on suhteessani uusi asia itselle. Näin kaukosuhteessa tapaus on laittanut ajatukset myllertämään. Esim. että seuraavan kerran, kun menen käymään Saksassa lokakuussa, niin muutkin miehet huoneessa tietävät, mihin muotoon tyttöystäväni sheivaa. Huom. trollit älkää vaivautuko.
 
Toinen yritys...
"tyttöystävä sanoi, että
olivat tällä ystäväporukalla menossa läheiseen kylpylään päiväksi. Hän kertoi etukäteen, että kaikki saunat olisivat kylpylässä sekasaunoja ja että niissä ollaan alasti (ilmeisesti tavallista Saksassa). Kysyi, että haittaako se ajatuksena minua. Vastasin kieltävästi, vaikka tunsinkin vähän mustasukkaisuutta.

Samaan aikaan erikoisella tavalla kiihotti. Tyttöystävä alasti muiden miesten edessä ilman seksuaalista ajatusta kenenkään osalta (ainakaan paperilla). Eikä itselläni mahdollisuutta olla mukana; minkälaisia katseita sulot ovat saaneet?

Olisi mukava kuulla, onko muilla kokemuksia, joissa oma puoliso on nakuillut toisen sukupuolen seurassa? Mitä ajatuksia se teissä on herättänyt?"


- Tyttöystävä alasti muiden miesten edessä ilman seksuaalista ajatusta? Uskokoon ken tahtoo. Miten muka mies voi olla ilman seksuaalisia ajatuksia, jos mies näkee täysin alastoman naisen??? Herätyyys!!!

Niitä kokemuksia? Täältä pesee!

1. Vaimoni oma isä on nähnyt tytärtään täysin alasti jopa n. 18-vuotiaaksi asti! Ihme meininkii siellä vaimoni lapsuudenperheessä... Joo-oo; siellä ne saunoivat yhdessä täysin alastomina molemmat monta vuotta...

2. Myös oma vanha isäni on nähnyt, kun aviovaimoni oli TÄYSIN ALASTI suihkussa ja siitä mä oon vieläkin (n. 14 vuotta myöhemmin) iha hemmetin katkera!!! Varsinki ku minun vaimolla on iha hemmeti seksikäs peppu!!! Vaimoni oli sillo parikymppinen ja todellinen seksiä tihkuva nainen isolla N-kirjaimella. Siinä sai isäni enemmä ku ois ikinä ansainnu!!! Ja mä sain katkeruutta faijaani kohtaan, joka on sittemmin vain pysynyt ja kasvanut entisestään... =(

3. Kerran oli tosi lähellä, että yks vastenmielinen vanhempi mieslääkäri ois nähny minun aviovaimoni pilluun! Vaimoni alapääkarvoituksen silti varmaankin ehti äijä nähdä, ja naiseni paljaan pyllyn... =(

4. Vaimon kanssa oltiin kerran julkisesti hiekkarannalla. Mä olin täysin nakuna ja vaimolla vain bikinien yläosa silloin päällä. Emme [ole] kuulleet pahaa sanottavaa toiminnastamme jälkikäteen - tapauksesta n. 10-11 vuotta. Ehkä se johtuu siitä, että se ranta oli hieman "syrjässä kaikesta"... No, mutta kuitenkin siinä tilanteessa minun aviovaimoni paljas pillu oli siinä kaikkien mahdollisten ihmisten silmien edessä... ja aviovaimoni paljas herkkupeppukin oli myös "esittelyssä" silloin... Hän siis esitteli sulojaan oikein auliisti silloin... Kokeiltiin silloin jopa sitä, että millaista on uida sukuelimet täysin paljaana. Vaimonikin. (Minua se vain kiihotti, siis se sukuelin paljaana uiminen...) - tää keissi oli minun ja vaimoni "yhteinen sopimus", joten sen takia ei oo aiheuttanut minulle niin paljoa tunnontuskia jälkikäteen... ku ei ollu tuttuja paikalla!

5. Tämä tapahtui kerran eräässä luterilaisessa seurakunnassa: minun rakas vaimoni istu vessanpöntöllä asiallaan veskissä, jonka lukitus ei tietenkään toiminu. Sit yks toine muija, jolla ilmesest oli iha hemmetimoinen hätä, avas vessaoven ja sit yks vieressäni ollut mies näki ku vaimoni istu pöntöllä housut kintuissa. Ei kivaa!

6. Tämä on kyllä kaiken huippu: oltiin kerran erään vapaan suunnan srk:n juhannusjuhlilla, nii siellä naisten suihkut oli uima-alueelle päin. Ja totta kai siellä oli myös miehiä uimassa... ja ku sieltä naisten suihkujen puolelta oven avas, nii "kaikki näkyi" sinne uima-alueelle. Totta kai aviovaimonikin siellä sit täysin nakuna heilui ja ties kuinka monta äijää näki aviovaimoni tissit paljaana, pillu paljaana, herkkupeppu paljaana!

Ja minä puolestani sain haukkumiset oman seurakuntamme johtavan pastorin vaimolta, että olin muka "naisia katselemassa", vaikka olin vain - ihan turhaan - yrittämässä estää muita miehiä näkemästä omaa vaimoani alasti!

Sillä ei mittää väliä ollu, vaikka muut miehet siellä näkivät minun aviovaimoni täysin alasti, mutta minut kyllä tuomittiin "naisten katselusta", vaikka sitä en edes tehnyt! Yritin vain suojella omaa vaimoani, enkä siinä onnistunut. =(

Eli silloin minua haittaa ja hemmetisti, jos joku tuttu mies näkee aviovaimoni täysin nakuna. Mutta jos kyseessä o täysin tuntematon ja vieraaksi myös jäävä mies, nii se silloin se on eri asia: aviovaimoni sais ihan vapaasti vaikka tyrkyttää paljasta herkkupeppuaan tuntemattomalle äijälle... Sellane ajatus kiihottaa mua... (Se vanhempi mieslääkäri oli poikkeus, koska se oli nii vastenmielinen tyyppi.)

Minun itseni kohdalla tää on jonkin verran eri asia. Minua haittaisi vain se, jos oma äitini (ja tyttäreni) näkee mut täysin nakuna.
 
Katkera
Pitkään mietin, tohdinko tätä kirjoittaa. Ajattelin nyt kuitenkin jakaa, jos kuulisi, onko muilla samanlaisia kokemuksia.

erikoisella tavalla kiihotti. Tyttöystävä alasti muiden miesten edessä Eikä itselläni mahdollisuutta olla mukana; minkälaisia katseita sulot ovat saaneet?

Olisi mukava kuulla, onko muilla kokemuksia, joissa oma puoliso on nakuillut toisen sukupuolen seurassa? Mitä ajatuksia se teissä on herättänyt? Tämä on suhteessani uusi asia itselle. Näin kaukosuhteessa tapaus on laittanut ajatukset myllertämään.
Tästä esimerkki: Oon pannu aviovaimoni raskaaks jo viidesti ja neljä kertaa naiseni on käyny synnyttämässä. Ystäväperheemme mies on lääkäri ja oli jo opiskeluaikanaan[kin] seuraamassa synnytyksiä. Eli siis: aitiopaikka minun aviovaimoni jalkoväliin! Minä en voi asialle yhtään mitään ja lääkärin vaimo kiehunut mustasukkaisuudesta... joo, kiva: ollaan ystäväperheet ja kummeja molempiin suuntiin: he yhdelle meidän lapsista ja me yhdelle heidän lapsista, ja kuvitelkaa omalle kohdallenne tämä siihen päälle: yks parhaimmista kavereistani nähny minun aviovaimoni pillun jo monesti! Ja vaikka ollaan kristittyjä, nii lääkärii ei saa arvostella siitä, että näkee avioliittonsa ulkopuoliseen pilluun! Usein sanotaan: "Hän lääkäri. Hän tekee vain työtään." - joo ja lehmät lentää!

Tietyllä tavalla se kiehtoo, että vieras mies on nähnyt aviovaimoni täysin alastomama, mutta mustasukkaisuus vaivaa enemmän. Milloin minulle on suotu mahdollisuus nähdä joku vieras nainen alasti? Ehkä kerran, jos oikein muistan. Vanhempi nainen oli kai ollu uimassa tai menossa uimaan - siinä se oli siinä rannalla ja seisoskeli tai jotain Eevan asussa seurakuntamme juhannusjuhlien naisten saunan lähettyvillä ihan julkisesti häpeilemättä. Minulle pihkura jotain vanhaa naista, jonka jonkin verran roikkuvat rinnat vain näin, en hänen pilluunsa ollenkaan, ja sit minun ihanaa ja seksikästä nuorta hiukan yli kolmekymppistä alastonta aviovaimoani on saanu useampikin mies sil mi ll ään syödä. Ei tunnu ollenkaan reilulta...
 
2. YRITYKSEN 5. YRITYS
Moderointi on täällä ihan mielivaltaista, koska asiallisiakin viestejä poistettu. Sananvapautta rajoitetaan mutu-meiningillä. Kritiikki kielletään. Ja asiakaspalvelun puolella asiakas on väärässä. -2 ei riitä tälle arvosanaksi. Huonompaa.
 
Mies36v.
Yritettiin tyttöystäväni kanssa "ekaa kertaa" aika monta kertaa ennen kuin siinä onnistuttiin. Kun vihdoin onnistuimme, tyttöystäväni oli silloin 18-vuotias. Kerran siinä noin parin vuoden harjoittelun aikana tyttöystäväni pieraisi pylly paljaana päin naamaani, kun oltiin kylässä yksinäisen kummisetäni/enoni ja isovanhempieni luona. Minä ja tyttöystäväni "nukuttiin" silloin sellaisessa huoneessa, jonka ovia ei voinut ollenkaan lukita! (Toinen "ovista" itse asiassa oli vain suojaksi vedettävä "verho" tai sellainen "puinen" oviaukkoon vedettävä näköeste.)

Muutenkin ollaan liputettu avoimuuden puolesta: oon pannu tyttöystäväni kanssa vanhempieni makuuhuoneessa, eikä siinäkään mitään lukollista ovea ollenkaan ollut - vain heppoinen "verho". Eli periaatteessa vanhempani ovat halutessaan voineet seurata "ekan kertamme", josta tyttöystäväni sit tuli heti raskaaksi! <3
-> Tykkäämme naida täysin alastomina, joskus jopa ihan valot päällä! Tehtiin niin nyt ystävänpäivänäkin. (Ja kerran onnistuttiin panemaan jopa yhdellä uimarannalla!)

Alastomuudessa ei ole - eikä pitäisi olla - mitään kummallista tai outoa: aviovaimoni kävi täysin alastomana isänsä kanssa (siis myös hän oli täysin alasti) saunassa lähes vaimoni täysi-ikäisyyteen asti.

Toki vaimoni on vanhempi nykyään. Hän on 35 ja synnyttänyt 4 lasta minulle. Siitäkin huolimatta voisin kuvitella hänen nyt 35-ikäisenä käyvän saunassa vaikka esim. oman isäni kanssa. Vaimoni sulot on mielestäni OK jakaa muidenkin miesten kanssa. Aviovaimoni saisi siis tosiaan huoletta vaikka levitellä pilluaan vaikka isäni ja toki myös muidenkin miesten silmien edessä. Katsoa siis saa vaikka vaimoni "kaikkein pyhimpään"! <3

Jahka saan aviovaimoni taas raskaaksi, niin toiveeni/haaveeni olisi, että synnytys olisi julkinen tilaisuus ja vaimoni olisi itse silloin synnyttäessään täysin alastomana kaikkien halukkaiden katseltavana. <3
- Ehkäpä jopa ihan netissäkin asti eli tähän tyyliin: https://m.youtube.com/watch?v=EsNhCWsDVQI

En häpeä omaakaan alastomuuttani. Minusta saunominen eri ikäisten naisten kanssa on ihan luonnollista ja OK ja haluankin liputtaa sekasaunojen puolesta. Jako "vain miesten" saunoihin ja "vain naisten" saunoihin on todella ahdasmielistä, varsinkin hengellisissä kristillisissä piireissä! Kukaan ei siitä rikki mene, jos itse ollessaan alaston näkee vastakkaisen sukupuolen eri-ikäisiä edustajia täysin alastomina! Se olisi itse asiassa ihan tervettä toimintaa; toisi yhteenkuuluvuuden tunnetta ja päästäisiin ahdasmielisestä uskonnollisesta rajoittamisesta!

Kristityt ovat Kristuksessa täysin vapaita! Myös silloin, kun olemme täysin alastomina toistemme keskellä! Meidän tulisi saada olla alasti, kun sitä haluamme! Seurakuntien tulisi siis järjestää enemmän tilaisuuksia poissa kaupunkien hälinästä maalla, jossa alastomuutta vielä pidetään luonnollisena asiana.

Kristuksessa meidän tulisi siis olla täysin vapaita ja hyväksyä toinen toisemme avoimesti - siis jopa täysin alastomina! - ilman ihmisiä ahdistavia uskonnollisia sääntöjä! <3
 
Vierailijan huom.
Miettikää tätä: tyttöystävä, jonka oot saanu raskaaksi, menee viimeisillään raskaana valokuvattavaksi alastonkuviin, jossa hän poseeraa pillu auki miesvalokuvaajalle. Myös naisesi pyllyn ja rinnat tämä vieras mies näkee ja kuvaa. Kuvien on tarkoitus olla häälahja naiseltasi sinulle, olettehan juuri myös menossa naimisiin. Mutta ikävä fakta vain on, että tuleva vaimosi esitteli itsensä juuri vieraalle miehelle, jolle naisesi nakukuvat myös jää.
 
vierailija
juhannusjuhlilla, nii siellä naisten suihkut oli uima-alueelle päin. Ja totta kai siellä oli myös miehiä uimassa... ja ku sieltä naisten suihkujen puolelta oven avas, nii "kaikki näkyi" sinne uima-alueelle. Totta kai aviovaimonikin siellä sit täysin nakuna heilui ja ties kuinka monta äijää näki aviovaimoni tissit paljaana, pillu paljaana, herkkupeppu paljaana!

olin vain - ihan turhaan - yrittämässä estää muita miehiä näkemästä omaa vaimoani alasti!
Aika jännä, että sängyssä sain kunnon kiihottumisen juuri siitä, että ajattelin juuri näin käyvän, eli että aviovaimoni täysi alastomuus paljastuu vieraille miehille, joko tuntemattomille tai tutuille, mutta erityisesti tutuille kuten isäni, seurakuntamme miehet jne. Mitä sänkyhommiin tulee, en tietenkään antaisi heille lupaa kajota vaimooni, mutta sen sallisin, että nämä muut miehet voisivat katsella aviovaimoni täydellistä alastomuutta, vaikka naiseni jalkoväliäkin, heidän katseensa sallisin siis jopa vaimoni pyhimpään eli pilluun... voi, että kiihottais päästää aviovaimoni esiintymään muille miehille niin... toki tissit ja peppu paljaana myös. Ja saisin katsella sivusta, kun muut miehet naiseni alastomuutta katselisivat... kiihottavaa! Seisoo! Vastaavasti itse toivoisin voivani olla nakuna ja vehje stonkassa muiden naisten seurassa.
-Kiihotun
 
vierailija
Isäpuoleni sattui vahingossa näkemään tyttöystäväni alastonkuvan, ja vaikka taiteellinen luontokuva onkin, niin pimppi levälläänhän hän siinä oli, vieläpä A3-kokoisessa valokuvatulosteessa.

Vähän jännä tilannehan se oli tosiaan. Ei se sinänsä minua kovasti vaivaa. ENÄÄ.. 😁
 
vierailija
Isäpuoleni sattui vahingossa näkemään tyttöystäväni alastonkuvan, ja vaikka taiteellinen luontokuva onkin, niin pimppi levälläänhän hän siinä oli, vieläpä A3-kokoisessa valokuvatulosteessa.
Kyllä ne "taide"-kuvat tiedetään... ;)
Varsinkin, kun pillu levällään siinä oli.

Kuitenkin mukavaa lukea pitkästä aikaa vastaus tähänkin ketjuun. Luulin meinaan tämän ketjun jo "kuolleen"...
 
vierailija
Kerran oli tosi lähellä, että yks vastenmielinen vanhempi mieslääkäri ois nähny minun aviovaimoni pilluun!
Minun tyttöystäväni sanoi että vaikka joutui toisinaan nuorena tyttönä vanhalle mieslääkärille jalkansa levittämään, niin nuoren mieslääkärin luona käynti oli paljon nolompaa ja kiusallisempaa.
 
vierailija
Minun tyttöystäväni sanoi että vaikka joutui toisinaan nuorena tyttönä vanhalle mieslääkärille jalkansa levittämään, niin nuoren mieslääkärin luona käynti oli paljon nolompaa ja kiusallisempaa.
Eikös naisilla periaatteessa ole täysi vapaus valita myös naislääkäri..? Miksi siis täytyy hakeutua muille miehille pilluaan esittelemään? Mikään laki ei kai naisia siihen pakota? Paljastelunhalua..? Mutta sitku miehet haluaa vastaavasti esiintyä naisille, nii sit ovat kaikki me-too:t "yhtenä ämmänä" hirttämässä näitä miehiä, pahimmassa tapauksessa julkisesti. En tätä ymmärrä. Feministien aikaansaannosta?
 
vierailija
Eikös naisilla periaatteessa ole täysi vapaus valita myös naislääkäri..? Miksi siis täytyy hakeutua muille miehille pilluaan esittelemään? Mikään laki ei kai naisia siihen pakota?
Kannattaa muuten muistaa, että yliopistolliset sairaalat ovat opetussairaaloita, ja välillä on tullut ilmi näitä tilanteita missä nainen on mennyt johonkin leikkaukseen, ja anestesian aikana lääketieteen opiskelijat ovat harjoitelleet sisätutkimusta, kerta opiskelijoiden läsnäoloa ei ollut potilas erikseen kieltänyt.

Lehdissäkin on ollut juttua näistä tapauksista eri maista. Ex-kihlattuni meni jalkaleikkaukseen, ja huomasi heräämössä emättimensä aristavan ja vuotaneen liukastetta.
 
vierailija
Saunassa käyminen on minusta vain ja ainoataan saunassa käymistä. En ymmärrä saunossa käymisen seksualisoimista. Kaunis rouvani voi, halutessaan, mennä ihan milloin tahansa sekasaunaan ja jos minä siihen puuttuisin, se olisi typerää ja turhaa mustasukkaisuutta.
 
vierailija
Kannattaa muuten muistaa, että yliopistolliset sairaalat ovat opetussairaaloita, ja välillä on tullut ilmi näitä tilanteita missä nainen on mennyt johonkin leikkaukseen, ja anestesian aikana lääketieteen opiskelijat ovat harjoitelleet sisätutkimusta, kerta opiskelijoiden läsnäoloa ei ollut potilas erikseen kieltänyt.

Lehdissäkin on ollut juttua näistä tapauksista eri maista. Ex-kihlattuni meni jalkaleikkaukseen, ja huomasi heräämössä emättimensä aristavan ja vuotaneen liukastetta.
Vai että ihan liukastetta... enpä ihmettelisi, jos s...

Kenen antamilla oikeuksilla yliopistollisissa sairaaloissa näin törkeästi toimitaan? Eikö kyseisissä paikoissa ole minkäänlaista moraalista säännöstöä?

ihmettelijä-Tee ihmettelee.

Pitäisi olla sanomattakin selvää, että kenenkään, varsinkaan naisten, intiimialueille ei mennä, kun ihminen on nukutettu tms. Naisten ei pitäisi joutua itse erikseen kieltämään sitä, että joku kajoaa heihin mainitulla... tavalla. Sen pitäisi olla jokaiselle itsestään selvää, että niin ei tehdä. Millä ikinä perustellaankin sitä, että raiskaus on väärin, sen pitäisi päteä tähänkin.
 
vierailija
Minulla ja vaimollani on kesäpaikka, jossa on paljon remontoitavaa. Pyysin kavereitani tulemaan viikonlopuksi auttamaan kattoremontissa, jolloin vaimoni huolehti ruokahuollosta. Iltaisin lämmitimme luonnollisti saunan työmiehille. Vaimoni hoiti tarjoilun saunaankin, jolloin hän näki kaverini alasti. Ilmeisesti näkymä innosti häntä niin, että pian hän olikin riisuutuneena pesuhuoneessa ja tulossa saunaan 'selänpesijäksemme'. Ystäväni olivat luonnollisesti innoissaan, mutta itseäni tilanne vähän kiusasi. Vaimoni huomasi miten kaverini vilkuilivat lauteilla hänen muodokkaita tissejä, mikä innosti häntä vähän kiusaamaan vieraita. Hän vilautteli muka vahingossa pimpsaa jalkoja lauteille nostaessaan ja pyllisteli pesuvesiä laitellessaan. Kavereillani alkoi ilmeisesti mielikuvitus lentää koska molemmilla alkoi olla puoliheijarit. Jostain syystä tilanne kiihotti minuakin ja sain ihan kunnon seisokin. Vaimoni vain naurahti ja sanoi, ettei häntä haitttaa vaikka teillä seisoo, kivahan se on isoja kikkeleitä katsella. Tämä jotenkin laukaisi jännityksen ja saunoimme sitten koko illan yhdessä. Myöhemmin illalla asiasta kahden kesken keskultaessa vaimoni myönsi, että vieraiden kiihottuminen sai hänetkin kostumaan. Tämän jälkeen olen aina saanut helposti remonttiapua ja vaimoni on jatkanut heidän kiusoittelua, kun olemme aina yhdessä saunoneet. Nyt ei enää voi puhua vilauttelusta, kun vaimoni aivan avoimesti esittelee pimpsaansa istuessaan jalat koukussa lauteilla. Selvästikin vaimoni nauttii siitä, kun saa esitellä sulojaan vieraille miehille ja näkee heidän kiihottuvan. Toki se kiihottaa minua itseänikin, joten me kaikki saamme siitä iloa.
 
vierailija
Minulla ja vaimollani on kesäpaikka, jossa on paljon remontoitavaa. Pyysin kavereitani tulemaan viikonlopuksi auttamaan kattoremontissa, jolloin vaimoni huolehti ruokahuollosta. Iltaisin lämmitimme luonnollisti saunan työmiehille. Vaimoni hoiti tarjoilun saunaankin, jolloin hän näki kaverini alasti. Ilmeisesti näkymä innosti häntä niin, että pian hän olikin riisuutuneena pesuhuoneessa ja tulossa saunaan 'selänpesijäksemme'. Ystäväni olivat luonnollisesti innoissaan, mutta itseäni tilanne vähän kiusasi. Vaimoni huomasi miten kaverini vilkuilivat lauteilla hänen muodokkaita tissejä, mikä innosti häntä vähän kiusaamaan vieraita. Hän vilautteli muka vahingossa pimpsaa jalkoja lauteille nostaessaan ja pyllisteli pesuvesiä laitellessaan. Kavereillani alkoi ilmeisesti mielikuvitus lentää koska molemmilla alkoi olla puoliheijarit. Jostain syystä tilanne kiihotti minuakin ja sain ihan kunnon seisokin. Vaimoni vain naurahti ja sanoi, ettei häntä haitttaa vaikka teillä seisoo, kivahan se on isoja kikkeleitä katsella. Tämä jotenkin laukaisi jännityksen ja saunoimme sitten koko illan yhdessä. Myöhemmin illalla asiasta kahden kesken keskultaessa vaimoni myönsi, että vieraiden kiihottuminen sai hänetkin kostumaan. Tämän jälkeen olen aina saanut helposti remonttiapua ja vaimoni on jatkanut heidän kiusoittelua, kun olemme aina yhdessä saunoneet. Nyt ei enää voi puhua vilauttelusta, kun vaimoni aivan avoimesti esittelee pimpsaansa istuessaan jalat koukussa lauteilla. Selvästikin vaimoni nauttii siitä, kun saa esitellä sulojaan vieraille miehille ja näkee heidän kiihottuvan. Toki se kiihottaa minua itseänikin, joten me kaikki saamme siitä iloa.
Onko koskaan vaimosi antanut myös ihan seksiä
 
vierailija
vaimoni myönsi, että vieraiden kiihottuminen sai hänetkin kostumaan. Tämän jälkeen olen aina saanut helposti remonttiapua ja vaimoni on jatkanut heidän kiusoittelua, kun olemme aina yhdessä saunoneet. Nyt ei enää voi puhua vilauttelusta, kun vaimoni aivan avoimesti esittelee pimpsaansa istuessaan jalat koukussa lauteilla. Selvästikin vaimoni nauttii siitä, kun saa esitellä sulojaan vieraille miehille ja näkee heidän kiihottuvan. Toki se kiihottaa minua itseänikin, joten me kaikki saamme siitä iloa.
Tuosta ei ole kovin pitkää matkaa siihen, kun vaimosi on antamassa vieraille miehille. Siis sikäli, mikäli yhtään mies-sukupuolta tunnen... ja miksipä en tuntisi. Sitä yhtähän ne vain haluaa.
 
vierailija
Tuosta ei ole kovin pitkää matkaa siihen, kun vaimosi on antamassa vieraille miehille. Siis sikäli, mikäli yhtään mies-sukupuolta tunnen... ja miksipä en tuntisi. Sitä yhtähän ne vain haluaa.
Viime vkl olimme taas samalla porukalla vaimo, minä ja kaksi tuttua kaveriani mökillämme ihan vaan nauttimassa vapaa-ajasta ruoan ja juomien merkeissä. Vaimo innostui ottamaan normaalia enemmän punaviiniä ja olikin aika hyvässä 'vauhdissa'. No ei me miehetkään selvin päin oltu.
Illalla mentiin taas kaikki yhdessä saunaan. Löylyjen lomassa otettiin kaikki olutta lisää ja välillä käytiin vilvoittelemassa. Vaimo tapansa mukaan tykkäsi esitellä samalla sulojaan sillä seurauksella, että miehillä alkoi olla seisokin tapaista. Illan mittaan jututkin alkoivat muuttua seksistisiksi. Lauteilla ollessamme kaluni seistessä kunnolla kaverit rupesivat kiusaamaan vaimoani, että hän ei ole huolehtinut miehensä tarpeista, nyt sinun tulee korjata asia ja ottaa minulta suihin. Ilmeisestikin vaimoni humalasta johtuen häntä ei juurikaan tarvinnut maanitella, kun hän kumartui imemään kaluani. Lauteilla alkoi olla tukalan kuuma, joten sanoin vaimolle, että nyt mennään pesuhuoneeseen jatkamaan. Pesuhuoneessa käänsin vaimoni kumarruksiin jakkaraa vasten ja työnnyin takaapäin häneen. Kaverini tulivat hetken päästä saunasta ja jäivät katsomaan kun paneskelimme siinä heidän edessä. Toinen ystävistäni alkoi runkkaamaan itseään ja kohta hän kysyikin katseellaan lupaa osallistua hauskanpitoon. Nyökkäsin luvan merkiksi, jonka jälkeen hän tuli vaimoni kasvojen eteen edelleen runkaten. Kohta hän kysyi vaimoltani haluaisitko auttaa mua tässä? Yllätyksekseni vaimo ei kieltäytynyt vaan otti kalusta kiinni ja alkoi runkata sitä. Kohta vaimo jo veti kaveria lähemmäksi ja otti kalun suuhunsa ja alkoi imuttelemaan sitä. Toinen kavereistani katsoi kiihottuneena mutta orpona tapahtumia, jolloin sanoin hänelle, että kyllä kait sinäkin voit tulla mukaan. Niinpä hän rohkaistui ja tuli seisomaan vaimoni luokse kaluansa tarjolle työntäen. Sanaakaan sanomatta vaimo otti nyt vuorostaan toisen vieraan kalun käsittelyynsä. Lauettuani vaimo jatkoi kahden vieraan kalun kanssa vuorotellen niitä imien ja runkkaillen. Kysyin häneltä haluaisiko hän panna kavereideni kanssa, mutta hän kieltäytyi. Sanoi kuitenkin, että voin kyllä hoitaa vieraat loppuun asti. Ja niin hän myös tekikin.
Aamulla krapulaisina aamupalalla oli vähän vaivautunut olo kaikilla, mutta ei ainakaan minulle tai vaimolle mitään traumoja tapahtuneesta tullut. Ja olen aivan varma, että kaverinikin tykkäsivät.
 
vierailija
Lauettuani vaimo jatkoi kahden vieraan kalun kanssa vuorotellen niitä imien ja runkkaillen. Kysyin häneltä haluaisiko hän panna kavereideni kanssa, mutta hän kieltäytyi. Sanoi kuitenkin, että voin kyllä hoitaa vieraat loppuun asti. Ja niin hän myös tekikin.
Kyllä sillä tiellä ollaan, että jonakin päivänä vaimosi ottaa vieraan vehkeen sisäänsä. Varsinkin, kun itsekin olet sille siunauksesi jo antanut.

Minun vaimollani oli jo kolmekymppisenä
komea pillureikä. ♡ Synnytyshommat hän aloitti jo 19-vuotiaana. Silloin hän oli vielä "vain tyttöystävä" eli hän ei ollut naimisissa kenenkään kanssa. Se oli oikeastaan vain hänen silloisen poikaystävänsä panohaluja.

30-vuotiaana hänellä oli takana peräti neljä luomusynnytystä, väliin mahtui myös yksi keskenmenokin. Se reikä on siis todellakin miehen vehkeen nähnyt monta kertaa ja siemennesteet monesti vastaanottanut! :)

Naiseni muuten kävi vielä täysi-ikäisenä tai ainakin 17-vuotiaana yhä isänsä kanssa saunassa, eli niitä suloja on perheväkikin saanut katsella lähes likan aikuisuuteen asti; sai isä seurata tyttärensä alastoman kropan muotoutumista naiselliseksi ja sukukypsäksi asti, huh! Siitä noin vuosi ja sit hän olikin raskaana ja ekan kerran 19-vuotiaana tosiaan synnytti.

Tuli tässä mieleen, että olisi varmaan tosi siistiä mennä saunomaan ystäväperheen luokse. Tänään sitten otinkin asian esille kyseisen perheen äidin kanssa; lämmitti mieltäni keskustelu tämän naisen kanssa! :) Heillä sijaitsee sauna ja pesutilat ihan maan tasalla, toisin kuin meillä ne sijaitsee toisessa kerroksessa. Tosin heillä sit on pudotusta maahan 75 cm, mutta kyllä siitä pystynee silti laskeutumaan/kiipeämään... Kuitenkin siis ulko-ovi suoraan pesutiloista, josta pääsee vilvoittelemaan vaikka alasti lumihankeen! Kuulemma meillä olisi jopa mahdollisuus väliaikaisesti asua heillä niin, että eivät itse olisi kotona! Toki "eka kerta" heillä saunominen niin, että he ovat kotona silloin itsekin. Mutta silloin, kun olisimme keskenämme heillä heidän ollessa poissa, niin voisimme vihdoinkin nukkua alasti! Sitä me ei olla kotona kehdattu tehdä enää pitkään aikaan, hyvä jos koskaan, meidän yhteisten lasten takia, ja myös siksi, koska minulla aina alastomuus johtaa seksiin. Ei sillä, etteikö vaimo sitä haluaisi jatkuvasti, mutta minua ei jaksa arkipäiväinen seksi juurikaan kiinnostaa. Tarvitsisin vaihtelua, ja sitä se kyläily ystäväpariskunnan luona ilman heidän läsnäoloaan varmasti tarjoaa!

Meidän huone heidän kotonaan on sitten yläkerrassa, ja eipä minua haittaa yhtään, että siellä ei ole ollenkaan verhoja, koska tosiaan ollaan yläkerrassa silloin, niin sit voidaan panna ja nukkua täysin alasti ihan rauhassa! Viimeinkin!!! Tällaista minä olen odottanut! Siitä yläkerran huoneesta vielä, että tuskinpa sinne kukaan voi nähdä, ja vaikka näkisikin, niin samapa tuo, kerran sitä täällä vain eletään ja voidaan naida kuin eläimet! ;) Mitä se muille kuuluu, että mitä me ystäviemme kodissa tehdään, kun kerran ystävämme ovat kotinsa luottaneet meille! Kai meillä on oikeus alasti siellä kuljeskella, kun haluamme, ja aamukahvit juoda. Jos ihan alasti aviovaimoni ei siellä alakerrassa kehtaa kulkea, niin toivoisin, että edes tissit paljaana olisi! ♡ Tosin eipä tainnut keittiössäkään verhoja olla, mutta olohuoneessa sentään on sälekaihtimet...

Toki jo se kerta, kun me sitä saunomista siellä heillä harjoitellaan ystäviemme läsnäollessa kotonaan, tulee varmasti olemaan kiehtova... Huh! Saas nähdä, että uskallammeko avata sieltä pesutiloista sen ulko-oven jo silloin... ehkä ainakin avata sälekaihtimet tai vetää verhot sivuun!

Jännitystä alastomuudesta!

Erityisesti vaimoni alastomuudesta, hänen sulojensa mahdollisesta paljastamisesta...

Aviovaimoni pillureikää ei voi kukaan olla huomaamatta, jos hän sulojaan päättäisi esitellä, erityisesti silloin, kun hän on jalat koukussa. Siitä tykkäänkin erityisen paljon, kun hän on jalat koukussa, kuten hän usein on juuri sellaisessa asennossa ollessaan selällään, kun ollaan yhdynnässä. Muijan jalat sit olkapäilleni ja siitä ihanuuden aika! Joskus otetaan myös eläimellisesti pano takaapäin; siinä nautinnollista on se, että pääsen samalla käsittelemään vaimoni ihanaa pyllyä! ♡ Hänen pillunsa ei muuten ole mielestäni ollenkaan löysä, vaikka neljä lasta synnyttänytkin, vaan juuri sopivan tiukka minun vehkeelleni se yhä on. :)

Ystäviemme koti on kotikaupunkimme pohjoisosassa, seudulla, joka muistuttaa maaseutua jonkin verran. Eiköhän siellä kehtaa vähän pihallakin käydä ilman vaatteita..? Ymmärtääkseni maaseudulla suhtaudutaan alastomuuteen enemmän hyväksyvästi kuin kaupunkialueella, joten unelmieni aikaa varmasti tulee olemaan se väliaikainen asuminen ystäviemme luona!

Vaimoni sanoo jatkuvasti minulle, että hän haluaisi meidän hoitavan yhdynnät ilman ehkäisyä. Vaimoni ei ole minkäänlaisten ehkäisykeinojen ystävä, ei ole ikinä ollut. Haluaisi siis minunkin jatkuvasti panevan häntä ilman kondomia. Ehkä viimeistään silloin, kun olemme siellä ystäviemme kotona silloin, kun ystävämme ovat itse matkoilla, uskallan toteuttaa aviovaimoni toiveen...
 
vierailija
Tuli tässä mieleen, että olisi varmaan tosi siistiä mennä saunomaan ystäväperheen luokse. Tänään sitten otinkin asian esille kyseisen perheen äidin kanssa; lämmitti mieltäni keskustelu tämän naisen kanssa!

Heillä sijaitsee sauna ja pesutilat ihan maan tasalla,

Tarvitsisin vaihtelua, ja sitä se kyläily ystäväpariskunnan luona ilman heidän läsnäoloaan varmasti tarjoaa!

Toki jo se kerta, kun me sitä saunomista siellä heillä harjoitellaan ystäviemme läsnäollessa kotonaan, tulee varmasti olemaan kiehtova...

sieltä pesutiloista sen ulko-oven

Jännitystä alastomuudesta!

Erityisesti vaimoni alastomuudesta, hänen sulojensa mahdollisesta paljastamisesta...

Ystäviemme koti on kotikaupunkimme pohjoisosassa, seudulla, joka muistuttaa maaseutua jonkin verran. Eiköhän siellä kehtaa vähän

Vaimoni sanoo jatkuvasti minulle, että hän haluaisi meidän hoitavan yhdynnät ilman ehkäisyä.

Ehkä viimeistään silloin, kun olemme siellä ystäviemme kotona silloin, kun ystävämme ovat itse matkoilla, uskallan toteuttaa aviovaimoni toiveen...
Pesutilojen oven ikkunassa on kuulemma vain vaalea ötökkäverho! :)

Kokemukseni oman kodin parvekkeelta on se, että vaalea ötökkäverho pitää vain ne ötökät loitolla, muu näkyy aika lahjakkaasti läpi, myös ulkopuolelta sisälle. Tämä kun selvisi tälle kristitylle perheenäidille, niin hän sanoi siihen vain huolettomasti, että ovi-ikkunasta näkyvä "tie on aika kaukana", "ei sieltä varmaan oikein näe meille sisälle".

Eli "varmaankin on silti OK riisuutua alasti valot päällä" sen vaalean ötökkäverhon takana. Onko tämä sitä kuuluisaa kristityn vapautta? Vai sokeaa luottamista siihen, että sieltä tieltä ei voi nähdä heille sisälle? Mites sit, jos joku kulkeekin ohi lähempää; talon vierestä? Ystäviemme muu tuttava? Karanneen koiran ulkoiluttaja? Joku muu seurakuntalainen? Sus siunatkoon!

Mitäköhän vaimoni mahtaa tästä tykätä...

Miksi minusta tuntuu siltä, että perheenäiti on aika huoleton, välinpitämätön ja tyhmä?

Ei kaikkia ole älynlahjoilla siunattu. Kiitos sen, kaikille ohikulkijoille riittää varmasti katseltavaa ja meille, jotka haluamme paljastella itseämme laillisella tavalla, on nyt suotu "säädyllinen" mahdollisuus siihen.

Löytyipä kiva porsaanreikä... ;)

Vaimollani on muuten mahtavat pakarat! ♡ Pitäisiköhän liimata muija pesutilojen ulko-oven ikkunaa vasten ja panna hänet siinä paksuksi? Tässäpä onkin ihanan seksikäs ajatus vaikkapa jo sille kyläilylle, jolloin on tarkoitus testata sitä ystäviemme saunaa. Silloinhan ystävämme ovat itsekin omassa kodissaan läsnä. Ajatuskin... lämmittää... :) Ystäväpariskunnan nainen tykkää lapsista ja ajatuksesta, että me saatais vielä lisää lapsia. Panot ilmeisesti palvelevat hänelle vain sitä tarkoitusta... no, hänellä on peräti kuusi lasta jo... ja ikää 42. Vaimoni tulee noin 6,5 vuotta perässä eli kyllä hänellä pitäisi olla vielä ihan hyvät mahdollisuudet pyöräyttää jokunen lapsi lisää vielä... Tosin sanovat, että keskenmenot alkavat olla todennäköisempiä... Kuuden lapsen äidillä on hänelläkin myös siitä kokemusta. :(
 
vierailija
Pesutilojen oven ikkunassa on kuulemma vain vaalea ötökkäverho!

Kokemukseni oman kodin parvekkeelta on se, että vaalea ötökkäverho pitää vain ne ötökät loitolla, muu näkyy aika lahjakkaasti läpi, myös ulkopuolelta sisälle. Tämä kun selvisi tälle kristitylle perheenäidille, niin hän sanoi siihen vain huolettomasti, että ovi-ikkunasta näkyvä "tie on aika kaukana", "ei sieltä varmaan oikein näe meille sisälle".

Eli "varmaankin on silti OK riisuutua alasti valot päällä" sen vaalean ötökkäverhon takana. Onko tämä sitä kuuluisaa kristityn vapautta? Vai sokeaa luottamista siihen, että sieltä tieltä ei voi nähdä heille sisälle? Mites sit, jos joku kulkeekin ohi lähempää; talon vierestä? Ystäviemme muu tuttava? Karanneen koiran ulkoiluttaja? Joku muu seurakuntalainen? Sus siunatkoon!

Mitäköhän vaimoni mahtaa tästä tykätä...

Miksi minusta tuntuu siltä, että perheenäiti on aika huoleton, välinpitämätön ja tyhmä?

Ei kaikkia ole älynlahjoilla siunattu. Kiitos sen, kaikille ohikulkijoille riittää varmasti katseltavaa ja meille, jotka haluamme paljastella itseämme laillisella tavalla, on nyt suotu "säädyllinen" mahdollisuus siihen.

Löytyipä kiva porsaanreikä...
Perheenäidin päättelykyky riittää ymmärtämään sen, että jos ulos menisi kylpytiloista, niin olisi suotavaa käyttää pyyhettä. Koska ulkona olevan ne siellä tiellä kulkevat voivat nähdä. Loogista.

Kun sitten puhuttiin ulko-oven auki pitämisestä sen takia että tarvitsemme raitista ilmaa ja siten, että olisimme sisällä kylpytiloissa, niin sittenpä perheenäiti ei enää puhunutkaan pyyhkeistä ollenkaan. Ja sekin jäi epäselväksi, että kuinka paljon ovea pidetään auki: olisiko vain raollaan vai ihan kokonaan auki? Perheenäiti puhui vain sähkön säästämisestä, eli ovea sopii pitää auki jotain noin 5 minuuttia kerrallaan.

Varmaankin tehtävä sellainen johtopäätös, että rouvalla on kova luottamus siihen, että sieltä tieltä ei voi nähdä kylpytiloihin ei sit millään, ei, vaikka ovi olisi auki!

Ja se ötökkäverho... ei se mitään suojaa. Ihan sama, vaikka koko verhoa ei olisikaan tai jos me tosiaan pitäisimme ovea auki.

Rouva perheenäidin pää pelasi siis vain tiettyyn pisteeseen asti.

Kunhan vain ulos ei mene ilman pyyhettä, niin se riittää suojaamaan säädyllisyyden? Näköjään.

Pyyhkeet päällä ulkona käymisessä on siinäkin eräs "ongelma", joka ei varmaankaan rouvalle tullut mieleen. Ulos oli se 75 cm pudotusta. Ulos siis pitää laskeutua ja sisälle takaisin sit kiivetä. Mitäs jos pyyhe sattuu putoamaan päältä 75 cm kiipeilyä harrastaessa?

Heh ja se verhoton ylimmäinen kerros, luottoa on rouvalla siihenkin, että "ei sieltä voi yhtään mitään näkyä ulos kenellekään". Kysyi vain, että haittaako se verhottomuus meitä.

Silloin, kun saamme olla ystäväperheen kotona heidän ollessaan matkoilla, niin kyllä haluaisin olla vähän vapaammin siellä silloin. Saunassakin voisi käydä vaikka keskellä yötä ja ilman valoja kylpytiloissa, niin ehkäpä näillä "asetuksilla" voisi käydä ulkona pihalla jopa alasti. Yöaikaan niitä ohikulkijoita sillä tiellä tuskin kovin montaa on.

No, sisällä ainakin saisimme olla vapaammin, kunhan vain alakerran verhot ja sälekaihtimet muistetaan pitää kiinni. Sellaisia naapureita kun riittää, jotka metelin nostavat, jos paljastelua näkevät. Tosin on sit niitäkin naapureita, jotka vain kaivavat kiikarit esiin, jos jossakin talossa sattuu paljasta pintaa näkymään. Meitä on niin moneen junaan. Ongelma on siinä, että sitä ei voi millään tietää, että millä junalla ne mäntit matkustavat.
 
vierailija
Pesutilojen oven ikkunassa on kuulemma vain vaalea ötökkäverho!

Kokemukseni oman kodin parvekkeelta on se, että vaalea ötökkäverho pitää vain ne ötökät loitolla, muu näkyy aika lahjakkaasti läpi, myös ulkopuolelta sisälle. Tämä kun selvisi tälle kristitylle perheenäidille, niin hän sanoi siihen vain huolettomasti, että ovi-ikkunasta näkyvä "tie on aika kaukana", "ei sieltä varmaan oikein näe meille sisälle".

Eli "varmaankin on silti OK riisuutua alasti valot päällä" sen vaalean ötökkäverhon takana.
Oli muuten erilainen se ötökkäverho kuin oletin. Sellaisia liikuteltavia roikkuvia muovisuikaleita, eli paljon enemmän paljastava kuin se meidän oma verhomme.

Eikä se tie nyt niin kaukana heidän kodistaan ollut minun mielestäni...

Sellaista.
 
vierailija
Oli muuten erilainen se ötökkäverho kuin oletin. Sellaisia liikuteltavia roikkuvia muovisuikaleita, eli paljon enemmän paljastava kuin se meidän oma verhomme.

Eikä se tie nyt niin kaukana heidän kodistaan ollut minun mielestäni...

Sellaista.
 
vierailija
Oli muuten erilainen se ötökkäverho kuin oletin. Sellaisia liikuteltavia roikkuvia muovisuikaleita, eli paljon enemmän paljastava kuin se meidän oma verhomme.
"Mutta sopiiko, että te ette harrasta seksiä meidän saunassamme?", se perheenäiti. Ei siis mitään käsitystä siitä, mikä miehen voi sytyttää! Olisi laittanut kunnollisen verhon siihen ovi-ikkunan eteen, jos ei halua, että miehet kiihottuu heidän kylpytiloissaan. Ne, mitkä olivat sinulle OK eli mahdollinen näkyvyys ulos onnettoman ötökkäverhon ansiosta plus aika ajoin sen kyseisen oven pitäminen auki, kun me ollaan kylppärissä, ne ovat kuule härnäämistä! Lisäksi minulle alastomuus on vahvasti linkittynyt seksuaalisuuden harrastamiseen, erityisesti silloin, kun ollaan nakuna muualla kuin kotona. Et siis tunne minua vielä tarpeeksi hyvin. Siis: hei, haloo, Mirva! Ymmärrän kyllä, että sinua ei ole siunattu älynlahjoilla, mitä tulee siihen ötökkäverhoon, mutta et sinä voi kieltää minua harrastamasta seksiä aviovaimoni kanssa. Ja sitä paitsi teillähän oli aikomus poistua kodistanne siksi aikaa, joten mitä se teille/sinulle edes kuuluu, että mitä me teidän saunassa sinä aikana tehdään! Ei me mitään taloudellista vahinkoa voida teille saada aikaan, jos me harrastetaan seksiä keskenämme, ja piste. On se outoa, että kristitty nainen kieltää toista kristittyä pariskuntaa harrastamasta aviollista seksiä! Aviottoman ymmärtäisin, mutta en tätä! En millään. Lopuksi, tiedoksi sinulle, MP, joka olet ennenkin minua haavoittanut sanoillasi: en aio luopua suunnitelmastani.
 

Yhteistyössä