Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Vauvat ja taaperot
Tyttöjen ja poikien vaatteet????
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="Päivänsäde76, post: 10708185, member: 20769"]</p><p>Minulla monta lasta, joista nuorin poika 1 v, loput tyttöjä.</p><p></p><p>-mitkä ominaisuudet tekevät vaatteesta tyttömäisen/poikamaisen? </p><p></p><p>Samoja asioita kun edelläkin on mainittu, kukkaset, perhoset, sydämet, prinsessat ja keijut, rimpsut ja röyhelöt tekee mielestäni vaatteesta tyttömäisiä. Kimalle juttuja myös tuntuu esiintyvän yksinomaan näissä tehosteina. Vaaleanpunaisen miellän väreistä lähinnä myös tyttöjen väriksi, selkeätä pelkkää poikien väriä ei ole. Tytöilläni on esim. myös lukuisia vaaleansinisiä vaatteita. Pojilla tuntuisi olevan myös noiden monsteri juttujen lisäksi näitä pääkallojuttuja, siis aivan vauvoillekin ja niitä vältän myös viimeiseen asti. Täysin tummat vaatteet, joita niin kauheasti tällä hetkellä mielestäni kaupoista nimenomaan pojille on kaupoissa tarjolla, yritän välttää. On niitäkin toki yksittäisä (yleensä lahjaksi saatuja ja sitten vähemmälle käytölle jääneitä). Juhla-asunakin suosin vanhanajan henkisiä vaatteita, ei tule niin synkkää vaikutelmaa. Miraakkeli, minimaakari, riihipeikko ja kyllä H&M:ltäkin on jotain sellaista käteen jäänyt.</p><p></p><p>-hankitko lapsellesi useimmiten sukupuolta korostavia (esim. tytöille pinkkiä, pojille sinistä vai sukupuolineutraaleja vaatteita? Miksi? </p><p></p><p>Kuten jo aiemmin mainitsin, tytöilläni on myös paljon sinistä vaatetta. Tosin tällä hetkellä tytöt ovat sen verran vanhempia jo, että kysäsen heiltä oman mielipiteensä, ennenkuin ostan, ettei jää käyttämättä. Etenkin nuorin on aika tarkka siitä mitä haluaa koulussa käyttää. Siltikin on kaapissa siis sinistä. Nuorimman kohdalla saan itse vielä valita ja poikkean varmaankin muista vastanneista siinä mielessä, että kun vihdoin sain pojan, niin punaista ei paljoa kyllä pojan päällä nähdä. En täydelliseen pannaan sitä ole laittanut, jos muuten mieleinen vaate, jossa punaista, en sitä punaisen takia jätä ostamatta. Tällä hetkelläkin on kaapissa yksittäisiä vaatteita, joissa myös tummanpunaista ja silti mielestäni poikamaisia. Mutta vaaleanpunaista en poikani päälle tule ikinä laittamaan. Muuten väriskaala on aikas laaja on oranssia ja vihreätä jne. </p><p></p><p>-onko mielestäsi tärkeää että lapsen sukupuoli käy ilmi hänen vaatetuksestaan? </p><p></p><p>Minä olen kyllä tämän pojan kanssa törmännyt siihen, että vaikka kuinka on poikamaisia vaatteita, niin meidän poikaa kyllä tädit kehuskelevat nätiksi tytöksi. Minä silti haluan tämän ainoan poikani pukea niin, että se erottuisi pojaksi, mutta ei se välttämättä näköjään aina toimi, mutta ei se maailmanloppu ole ollut, enkä ole mieltäni pahoittanut noista tyttö kommenteistakaan.</p><p></p><p>-kuinka paljon kauppojen valikoima määrittää sitä, millaisia vaatteita lapsellesi ostat? </p><p></p><p>Hyvin vähän.Itse olen kyllä sellainen, että vaatteen pitää miellyttää silmää ja mieltä heti, kun sen näen. Harvoin ostan sellaisia vaatteita mitä joutuu miettimään, että olisiko tämä kiva vai eikö tämä nyt sitten olisi kiva. Siinä tytöt on myös tulleet äitiinsä. Jos en mieluiseen vaatteeseen kaupassa törmää (jos jotain tiettyä vaatetta etsii) niin saatan käyttää iltasella montakin tuntia netissä pyörimiseen ja sen oikean etsimiseen.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Päivänsäde76, post: 10708185, member: 20769"] Minulla monta lasta, joista nuorin poika 1 v, loput tyttöjä. -mitkä ominaisuudet tekevät vaatteesta tyttömäisen/poikamaisen? Samoja asioita kun edelläkin on mainittu, kukkaset, perhoset, sydämet, prinsessat ja keijut, rimpsut ja röyhelöt tekee mielestäni vaatteesta tyttömäisiä. Kimalle juttuja myös tuntuu esiintyvän yksinomaan näissä tehosteina. Vaaleanpunaisen miellän väreistä lähinnä myös tyttöjen väriksi, selkeätä pelkkää poikien väriä ei ole. Tytöilläni on esim. myös lukuisia vaaleansinisiä vaatteita. Pojilla tuntuisi olevan myös noiden monsteri juttujen lisäksi näitä pääkallojuttuja, siis aivan vauvoillekin ja niitä vältän myös viimeiseen asti. Täysin tummat vaatteet, joita niin kauheasti tällä hetkellä mielestäni kaupoista nimenomaan pojille on kaupoissa tarjolla, yritän välttää. On niitäkin toki yksittäisä (yleensä lahjaksi saatuja ja sitten vähemmälle käytölle jääneitä). Juhla-asunakin suosin vanhanajan henkisiä vaatteita, ei tule niin synkkää vaikutelmaa. Miraakkeli, minimaakari, riihipeikko ja kyllä H&M:ltäkin on jotain sellaista käteen jäänyt. -hankitko lapsellesi useimmiten sukupuolta korostavia (esim. tytöille pinkkiä, pojille sinistä vai sukupuolineutraaleja vaatteita? Miksi? Kuten jo aiemmin mainitsin, tytöilläni on myös paljon sinistä vaatetta. Tosin tällä hetkellä tytöt ovat sen verran vanhempia jo, että kysäsen heiltä oman mielipiteensä, ennenkuin ostan, ettei jää käyttämättä. Etenkin nuorin on aika tarkka siitä mitä haluaa koulussa käyttää. Siltikin on kaapissa siis sinistä. Nuorimman kohdalla saan itse vielä valita ja poikkean varmaankin muista vastanneista siinä mielessä, että kun vihdoin sain pojan, niin punaista ei paljoa kyllä pojan päällä nähdä. En täydelliseen pannaan sitä ole laittanut, jos muuten mieleinen vaate, jossa punaista, en sitä punaisen takia jätä ostamatta. Tällä hetkelläkin on kaapissa yksittäisiä vaatteita, joissa myös tummanpunaista ja silti mielestäni poikamaisia. Mutta vaaleanpunaista en poikani päälle tule ikinä laittamaan. Muuten väriskaala on aikas laaja on oranssia ja vihreätä jne. -onko mielestäsi tärkeää että lapsen sukupuoli käy ilmi hänen vaatetuksestaan? Minä olen kyllä tämän pojan kanssa törmännyt siihen, että vaikka kuinka on poikamaisia vaatteita, niin meidän poikaa kyllä tädit kehuskelevat nätiksi tytöksi. Minä silti haluan tämän ainoan poikani pukea niin, että se erottuisi pojaksi, mutta ei se välttämättä näköjään aina toimi, mutta ei se maailmanloppu ole ollut, enkä ole mieltäni pahoittanut noista tyttö kommenteistakaan. -kuinka paljon kauppojen valikoima määrittää sitä, millaisia vaatteita lapsellesi ostat? Hyvin vähän.Itse olen kyllä sellainen, että vaatteen pitää miellyttää silmää ja mieltä heti, kun sen näen. Harvoin ostan sellaisia vaatteita mitä joutuu miettimään, että olisiko tämä kiva vai eikö tämä nyt sitten olisi kiva. Siinä tytöt on myös tulleet äitiinsä. Jos en mieluiseen vaatteeseen kaupassa törmää (jos jotain tiettyä vaatetta etsii) niin saatan käyttää iltasella montakin tuntia netissä pyörimiseen ja sen oikean etsimiseen. [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta sanaa on lauseessa: "Vesihiisi sihisi hississä"
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
"Minnesotassa myös somaIijohtajat ovat kuuleman mukaan kehottaneet väkeään äänestämään Donald Trumpia."
12 min sitten
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
2.
MAGA2024 🇺🇸🇺🇸🇺🇸
24 min sitten
vierailija
5 Viestiä
Aihe vapaa
3.
"Donald Trump on saamassa suurimman osan vaa'ankieliosavaltioista ja siten voittamassa koko presidenttikisan."
26 min sitten
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
4.
USA presidentinvaalin tulos
Tänään 05:11
Johnny Appleseed
9 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Ulkopolitiikasta on kiinnostunut vain 4% amerikkalaisista äänestäjistä
Tänään 01:00
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Marinin hallitus otti kriiseissä velkaa 10 mrd eurossa vuosittain, Orpon hallitus ottaa velkaa 13 mrd euroa vuosittain
Eilen 21:38
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
7.
"Sarvipäät" on aktivoitu, mitähän tästäkin taas tulee?
Eilen 20:29
vierailija
5 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Tänä iltana Trumpista tulee presidentti!
Eilen 20:29
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
Seksihaluissa on eroja sukupuolten välillä
Started by Johnny Appleseed
Maanantai klo 22:43
Luettu: 838
Aihe vapaa
2.
Setis lienee ainoa mies palstalla, joka on saanut naiseltaan tämän hauskan ja vihjailevan videon. (Ekko ja Alepa voivat sivuuttaa tämän ketjun 🤣)
Started by vierailija
Maanantai klo 00:02
Luettu: 814
Aihe vapaa
3.
Ollaanko me joku Yhdysvaltojen osavaltio?
Started by vierailija
Eilen 08:17
Luettu: 689
Aihe vapaa
4.
"Taloustieteilijöillä on nyt suomalaisille hyviä uutisia"
Started by vierailija
Sunnuntai klo 23:17
Luettu: 584
Aihe vapaa
5.
Trump: ”Minua ei haittaisi, jos joku ampuisi kampanjatilaisuudessa paikalla olevia toimittajia”. Palstan Trump-fanit, onko OK sanoa noin?
Started by vierailija
Sunnuntai klo 23:27
Luettu: 562
Aihe vapaa
6.
Miten oikeasti pärjäisitte pidemmän sähkökatkon yli?
Started by vierailija
Sunnuntai klo 12:23
Luettu: 380
Aihe vapaa
7.
Trumpin onnitteluketju 2024🇺🇸
Started by vierailija
Maanantai klo 20:42
Luettu: 316
Aihe vapaa
8.
Helsingin käräjäoikeus tuomitsi Ousman Ceesayn, 33, viideksi vuodeksi vankeuteen lapsenrai.skauk.sesta
Started by vierailija
Sunnuntai klo 14:42
Luettu: 310
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
Aikamoinen puutarha
Latest: vierailija
1 min sitten
Aihe vapaa
2.
MAGA2024 🇺🇸🇺🇸🇺🇸
1 min sitten
Aihe vapaa
3.
K/B-komposti
2 min sitten
Aihe vapaa
4.
Minkä tyyppisistä keskusteluista pidät?
3 min sitten
Aihe vapaa
5.
Kesäkuiset 2025 ☀️
Latest: RLiisukka
3 min sitten
Lapsen saaminen
6.
Arvatkaapa, mistä löytyi mummon kamera 3-vuotiaan jäljiltä?
4 min sitten
Aihe vapaa
7.
"Donald Trump on saamassa suurimman osan vaa'ankieliosavaltioista ja siten voittamassa koko presidenttikisan."
8 min sitten
Aihe vapaa
8.
USA presidentinvaalin tulos
9 min sitten
Aihe vapaa
Yhteistyössä
Vauvat ja taaperot
Tyttöjen ja poikien vaatteet????
Bottom