Tyttö vai poika?

Heikkotasoisia juu...: / laitan koko kuvan skannerilla kun pääsen sitä käyttämään iltasella. Näissä kuvissa on melkeen kaikki mistä jotain voi nähdä, eli istuu ns. linssin päällä =) itseäni mietityttää miksi nuo "pallot" on päällekäin ja mitä ne on...? viikkoja siis kuvissa 19+1
 
On kyllä vaikea sanoa, näyttää kyllä kummalta vain. =) Jos pitäis veikata niin tyttö. Toisaalta siinä voi olla pallurat ja nakki. :D Meillä pallurat ja nakki näkyy mun mielestä niin selvästi. Onko teille annettu joku veikkaus?
 
Kiitoksia =)
Olen vertaillut erilaisiin tytön ja pojan kuviin ja tämmöiseen en ole törmännyt :D toisaalta voisi olla nakki ja pallerot mutta jotenkin minusta näyttävät samanlaisilta ja monissa 19+ viikon kuvissa oli selvemmin jo mahdollinen nakki... mutta sitten taas tytöllä olisi yhtenäisempi.
Hieman pojan suuntaan oli lääkäri mutta ei halunnut minun maalaavan seiniä näillä kuvilla =)
 
Aika epäselvä on tuo koko kuvakin.. Meillä kans kahesta saatu niiiin selvä ettei ole vopinut erehtyä. Toinen suoraa haarovälistä jossa näky kaks palloa vierekkäin ja putkenpätkä =D Toisesta oli vähän eri kantilta,mutta ihan selvästi näkyi,mutta kuvatkin oli kyllä paljon terävempiä ja selvempiä kuin tuo.. En saanut kyllä mitään selvää.
Näitä ultrakuvia ois kyllä kiva nähdä enemmänkin..
 
Ei ole kovin tarkkoja kuvia kyllä,mutta sanoisin että tyttö:)

Meidän pojilla(3 kpl) on näkynyt sukukalleudet ihan selkeästi rakenneultrassa(2d)jo viikoilla 18-20 ja tyttöjenkin(5kpl)paikat selvinneet,aina mennyt kaikista oikein!
 


tässä näkyy poijan värkit rv 22, tai ainakin näin on sanottu ja selvästi siltä näyttää. En osaa ympyröidä kohtaa, mutta tuossa koukussa olevan jalan alapuolella näkyy pallurat ja nakki. =)
 
Sartsa83
Kyllä mun silmiin näyttää selkeesti et Miinalle ois poika tulollaan. Mut eipä sitä voi sitten sanoa, vaikka tyttö putkahtaiskin, mutta aika selvästi ne ois kivekset ja nakki. :)
 
Eikös tuossa sun kuvassa ole niin että on suoraan alapuolelta jalat tuossa koukussa. Se on vähän muuten miten tuota kuvaa katsoo. Mä katson, että siinä on kaksi palluraa päällekäin ja vois viitata poikaan. Jos taas katsoo hieman leveämmin niin siinä voi olla kaksi palluraa vierekkäinkin ja niissä ne viivat. Mä vain luule, että se on osa jalkaa se toinen pallura siinä vieressä.
 
Juu tuo minun kuva siis on siten että aivan kuin vauva istuisi jalat levällään ja joku on ottanut kuvan alapuolelta :) eli jos luonnossa katsoisi samasta kulmasta niin nuo "pallot" ovat peräkkäin..
 
Viimeksi muokattu:
Aika vaikea sanoa Miinan kuvista kumpi on. Laitan vertailun vuoksi pari ultrakuvaa meidän pienokaisesta. Kätilön mukaan näiden kuvien perusteella tulossa 100% varma poika. Viikkoja tuolloin 20+3.

Eka kuva samasta kuvakulmasta kuin ap:n pikkuisen kuva.

minimuu ja poikanen 28+1



 

Yhteistyössä