Tyttö vai Poika olo

kaikille siis kysymys:

miten teillä on ollut fiilikset, onko ollu tietty olo sukupuolesta ja onko osunut :flower: oikeaan ultrassa sekä sitten kun nyytti on tullut syliin?


mietin vain että onko naisen vaisto niin vahva kuin väitetään :flower:

esikoista odottaessa oli tyttöolo 100% ja sieltä sitten tupsahti tyttönen

nyt tuntuisi siltä että poika olisi tulossa jos pitkälle päästään ilman ongelmitta.


 
Esikoisia kun odotin, niin oli tyttöolo. Kun sain tietää, että tulee kaksoset niin vieläkin kuvittelin, että ainakin yksi tyttö tulee. Vaan 2 poikaa oli tulos.

Tällä hetkellä on poikaolo samojen oireiden mukaan, mutta sisäinen toive olisi tytöstä.
 
Mulla oli viimeksi alussa enemmän poikaolo, mutta jostain syystä ekan ultran (jossahan siis ei mitään vielä tuosta hommasta näy) jälkeen aloinkin uskoa että siellä on tyttö. Arvaus sitten vahvistui parissakin ultrassa ja tyttö tuli.

Nyt mä jostain syystä koko ajan miellän tämän uuden vauvan pojaksi, saa nähdä miten käy jos sinne asti päästään.

Mun yksi ystävä on arvannut kaikki meidän kaveripiiriin syntyneet vauvat oikein! Omiensa kohdalla arvaukset vaan ovat menneet kummatkin just väärin :D En oo vielä kysynyt häneltä että kumpaa mulle nyt veikkaisi.
 
J84
Mulla on 3 poikaa ja ekan kohdalla en osannut aavistella mitään, toivon vaarille vain kalakaveria :D Toisen ja kolmannen kohdalla olen automaattisesti ajatellut ja puhunut pojista, nähnyt unta vain pojista. Niin ja mielihalut ovat kaikkien kohdalla olleet terveelliset, raikkaat salaatit, hedelmät, ruisleipää tomaateilla ym...mitään makeaa ei tehnyt mieli alkuunkaan :)
 
Poikaa epäili mies sekä minä heti testin tehtyämme. Ei ollut mikään uutinen rakenneultrassa kun selvisi, että poika tulossa :) Kaksi ultraa tuon jälkeen, myös 4D ja kaikissa poika näkynyt selvästi. Eli meillä ainakin piti paikkaansa. (Näillä näkymin...)
 
Esikoisesta oli melko vahva poikaolo. Meni pieleen ja tyttö syntyi. Tämä toinen odotus on ollut melkein pilkulleen samanlainen raskaus joten tyttöä oletin odottavani, kunnes rakenneultrassa sitten paljastui että jotain on jalkojen välissä enemmän ;) . Seuraavassa kontrolliultrassa rv35 aion vielä kyllä kysyä asiasta, mutta melko poika tää kyllä pitäisi olla. Tai no, huhtikuussa se vasta varmasti varmistuu.
 
Esikoisesta arvelin poikaa ja oli poika. Tokastakin arvelin eka poikaa, mutta ihan lopussa alkoikin tuntua, että voisi olla tyttö - ja oli tyttö. Kolmannesta olin ihan varma, että tyttö - hänet menetettiin, mutta oli tyttö. Neljännessä raskaudessa en oikein arvellut mitään, oli poika. Nyt sitten viides raskaus ja alusta lähtien pidin tyttönä, mutta rakenneultrassa esiteltiin pelit ja vehkeet - silti vielä mielessä pieni epäilys, voisiko kuitenkin olla tyttö, vaikka pippeli esitelty :LOL: No, se nähdään tuossa 4-5 viikon päästä :D
 
Kaikissa odotuksissa mulla ei oo ollut oloja :D
Ekasta lähinnä toivoin tyttöä ja tytön sain ,aivan kuten toisesta tyttö toive toteutui.
Kolmannesta toivoin hiukan poikaa,mutta ihanan kolmannen tytön saimme.

Neljännen kohdalla oli vahva poikaolo,alusta asti,vaikka yritin kuitenkin itselleni järkeä puhua,että tyttö sieltä taas tulee.Ostin jo rv 14 isot pinot pojan vaatetta.Ja poika tuli.

Viitosesta toivoin poikaa,edellisen kaveriksi ja poika tuli.

Kuudennen kohdalla oli vahva tyttö olo,tyttö tulikin.
Seiskasta toivoin tyttö ja tyttö tuli ilamn sen kummempia oloja.

Nyt kasista mulla oli alkuun vahva tyttö olo,mut jotenkin hiipinyt poikaolo jostain...Ja nyt oon ihan sekaisin oloineni :LOL:

4 viikkoa r-ultraan ja jännittää kumpi tulee.Ihan sama toisaalta,kun kumpiakin on mutta jännittää silti kamalasti :D
 
Minulla ei ollut esikoisesta mitään hajua, ei naisen vaisto toiminut. Ultra näytti poikaa loppu viikoilla, ja poikahan sieltä tuli. :heart:
Toisesta oli pikkuisen tyttöolo, mutta varmaahan se oli vasta kun tyttö oli kainalossa :heart:
 
Mulla on poikaolo ollut aika lailal koko ajan, perjantaina oli nt-ultra ja siellä ultraaja taisi jotain epäillä sukupuolesta kun kysyi, että onko minulla tyttö- tai poikaolo. Ja kun sanoin, että poikaolo niin se vaan sanoi, että jos hän nyt jotain veikkaisi niin se pitäisi vaan 50% mahdollisuudella paikkaansa eikä muuta. Jotenkin jäi mieleen, että jos olisin kysynyt mitä hän sitten veikkaisi niin olisi jotain sanonut mutta ajatteline tten kysy vaan koitan odotella sen pari kuukautta rakenne-ultraan.
Milloinka muuten ultralla näkee sukupuolen jos vaikka yksityiselle menisi?

Felessa ja kääpiö rv 12+2
 
Mulla oli jotenki vain vahva poikaolo raskaana ollessa, mieski ajatteli että poika se on.
Ei tiedetty vauvan sukupuolta raskausaikana.

Ajattelin kumminki että ostetaan mahollisimman neutraaleja vaatteita jos onki tyttö...
No poika meille synty ja nyt ku kattoo noita vaatteita niin on ne vain aika poikamaisia :D

Sitä jotenki alitajuntaisesti ties :D
 
Sitä minäkin olen miettinyt. ekassa odotuksessa pizzat ja hampparit sekä piretelöt oli ihania seka kaikki kermaset ruuat :heart: loppuvaiheessa hurahdin chili keittoo ja brie juustoon :saint:

Tyttö tuli.


Nyt on ihan vastakkainen olo haluan sitrushedelmia ja salaatteja sekä juoda vichyä, mulla on niin alussa tää raskaus etten ole antanut itseni tuntea mitään, hipii ajatus välillä että poika mutta kuka sitten tietää?

Tämän vois kyllä NOSTAA eli poika/tyttöolo ja mitä mielitekoja ruuan suhteen? voisi mielenkiinnosta vertailla?
 
Tässä näitä tyttö/poika fiiliksiä "vahvistamaan" vanhankansan uskomuksia


TUOKO HAIKARA SINULLE TYTÖN VAI POJAN?

POIKA - kannat vatsaasi matalla
TYTTÖ - kannat vatsaasi korkealla
P - sinulla ei ole aamupahoinvointia
T - sinulla on tai oli aamupahoinvointia
P - mielesi tekee suolaista,
T - makeaa
P - mielesi tekee juustoa ja lihaa,
T - hedelmiä
P - jalkasi ovat kylmemmät,
T - jalkojen lämpötilassa ei eroa
P - ulkonäkösi ei ole juuri muuttunut,
T - et näytä yhtä hyvältä - tytöt vievät äidin kauneuden
P - isä lihoo mukanasi,
T - isän paino ei muutu
P - ylimääräinen painosi keräytyy eteen,
T - painosi keräytyy vyötärölle ja takapuoleesi
P - rintasi eivät ole kasvaneet huomattavasti,
T- rintasi kasvoivat heti huomattavasti
P - oikea rintasi on suurempi,
T - vasen rintasi on suurempi
P - säärikarvasi kasvavat nopeammin,
T - karvankasvu säärissäsi ei ole kiihtynyt
P - et ole kiukkusempi,
T - olet kiukkuisempi
P - virtsasi on samean keltaista,
T - kirkkaan, neonkeltaista
P - vauvan syke on alle 140,
T - vauvan syke on yli 140
P - käsiesi iho on aiempaa kuivempi,
T - kätesi on pehmeämmät

 

Yhteistyössä