Tyttö sitten lähti taas kouluun...

Tokaluokalle siis meni. Mulle tuli paha mieli jo koulun pihalla, kun tyttö näki luokkakavereinaan olleita kahta tyttöä...eipä siinä, mutta nämä tytöthän ei siis olleet huomaavinaankaan mun tyttöä vaikka ovat aina kavereita olleet :eek:

Mikä ihme se saa lapset käyttäytymään noin? Ja huomasin et kun lisää luokkakavereita tuli pihaan niin nämä kaks sankaria alkoi heti "omimaan" kavereita niin ettei ne ois mun tytön kans? Tajutonta. Täytyy toivoa että tässä käy pilkka noilla omaan nilkkaan... :kieh:
 
Fleur de la Cour
Tytöt on julmia, ja tuo tokaluokka varsinkin tuntui vielä kovin sellaiselta että tyttöporukoissa kihisi ja kuhisi. Nyt on viime kevään ja varsinkin tämän kesän aikana kaverisuhteet selkeytynyt. Mun tyttö meni siis kolmannelle. Taisi vaan silti kaikkia tyttöjä tänä aamuna jännittää niin kovin kun eka koulupäivä ja uusi opettaja ja uusi koulurakennus ja uusi koulukyyditys. ja kaikkein eniten tyttö iloitsi sitä, että se kiusanhenki jonka kanssa kaksi vuotta taistellut menee eri kouluun.
 
äitykkä
Sori, asian vierestä, mutta saatatteko te vielä tokaluokkalaisenki ekana päivänä kouluun? Ku meillä poitsu meni ihan omineen eikä kyllä käyny mielessäkään lähtä saattamaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja äitykkä:
Sori, asian vierestä, mutta saatatteko te vielä tokaluokkalaisenki ekana päivänä kouluun? Ku meillä poitsu meni ihan omineen eikä kyllä käyny mielessäkään lähtä saattamaan...
Juu autol vien kouluun kun on vilkas lapsi ja koulumatka yli 3 km.
Selvää kiusantekoa toi jupakka oli, nää pikkupimut kun ei edes uskaltanee vilkassa muhun päin siinä pihalla. Täytyy kysellä tytöltä miten meni koulupäivä sit kun tulee.

Onneks, tyttö on kiltti, sillä on paljon kavereita ylemmillä luokilla, sekä kavereina omalta luokaltaan näitä kilteimpiä tyttöjä.



 
Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja äitykkä:
Sori, asian vierestä, mutta saatatteko te vielä tokaluokkalaisenki ekana päivänä kouluun? Ku meillä poitsu meni ihan omineen eikä kyllä käyny mielessäkään lähtä saattamaan...
Mikäs siinä ihmeellistä on? Jossakin voi olla välimatkat pidemmät ja sitä lähtee kyytimään lastaan kouluun. Täällä saatellaan kolmasluokkalaisiakin ekana päivänä kun alkaa tuo kulkeminen pitkälle jo siinä vaiheessa lapsilla ja jännää on toi eka päivä linja-autokyydillä.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja äitykkä:
Sori, asian vierestä, mutta saatatteko te vielä tokaluokkalaisenki ekana päivänä kouluun? Ku meillä poitsu meni ihan omineen eikä kyllä käyny mielessäkään lähtä saattamaan...
Mä meinaan saattaa kutos ja nelosluokkalaisetkin ensi viikolla kun täällä koulu alkaa ;) ja matkaa ei oo kuin kilsa.
Tosin syynä lienee se että kuopus aloittaa ekan ja menään koko porukka yhtä matkaa
 
Maxine
Alkuperäinen kirjoittaja äitykkä:
Sori, asian vierestä, mutta saatatteko te vielä tokaluokkalaisenki ekana päivänä kouluun? Ku meillä poitsu meni ihan omineen eikä kyllä käyny mielessäkään lähtä saattamaan...
Mä saatoin vielä viime syksynä 4 ja 5 luokkalaiset kouluun. Olin silloin vielä hoitovapaalla ja muutenkin lähettiin pyöräilemään, joten samalla ajoin koulun kautta. Tänä syksynä en enää saattanut.

 

Yhteistyössä