Tyttö alasti isäpuolen nähden. Onko ok?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En osaa sanoa onko ok mutta onpahan aika hyvä testi testata onko isäpuoli täysi sika vai ei.

Isäpuolista on huonoja kokemuksia. 19-vuotiaana sain trauman kun erään perheen isäpuoli alkoi kähmiä minua pöydän alla vaikka perheen äiti ja lapsi istuivat vastapuolella. Jos epäilisin mieheni olevan runkkari joka tiirailee tytärpuolta tai ylipäätään 17-vuotiaita, ero tulisi heti.

Kunnollisia miehiä toki on. Mutta reilusti vähemmistönä.
Hieno kääntö. Saatiinhan se tämäkin sikamiehen syyksi. :D Ehdottomasti miehen vika. Hänen olisi pitänyt juosta karkuun, lausua sata avemariaa ja pyytää jumalalta anteeksi perversioitaan.
 
vierailija
Näkisittekö tilanteessa ongelmaa, jos 17-vuotias poika kävisi alastomana saunassa äitipuolensa nähden?

Miksi tytön ei olisi ok olla alasti isäpuolen edessä mutta isäpuolen on ok olla alasti tytön edessä? Lopettakaa toi naisen vartalon yliseksualisointi, se on kuitenkin vaan alaston vartalo mikä on luonnollinen osa meitä kaikkia. Mitään vikaa ei ole tytössä joka oli alasti, vaan teissä jotka teette tilanteesta seksuaalisen.

T. 17-vuotias tyttö
 
vierailija
Näkisittekö tilanteessa ongelmaa, jos 17-vuotias poika kävisi alastomana saunassa äitipuolensa nähden?

Miksi tytön ei olisi ok olla alasti isäpuolen edessä mutta isäpuolen on ok olla alasti tytön edessä? Lopettakaa toi naisen vartalon yliseksualisointi, se on kuitenkin vaan alaston vartalo mikä on luonnollinen osa meitä kaikkia. Mitään vikaa ei ole tytössä joka oli alasti, vaan teissä jotka teette tilanteesta seksuaalisen.

T. 17-vuotias tyttö
Aika naiivi olet 17-vuotiaaksi, jos et miehen ajatusmaailmaan tämän enempää ymmärrä.

Minä näen ongelmallisena yhtälailla toisinpäin. 17-vuotiailla pojilla hormonit hyrräävät ja monet fantasioivat vanhemmista naisista, jopa äidistään. Ehkä sinullekin valkenee tällainen asia parinkymmenen vuoden päästä, kun olet päässyt eroon nuoruuden idealistisista silmälaseistasi.

Lisäksi missään ei ole väitetty, että isäpuolen olisi ok olla alasti tytön edessä. Yhtä sopimatonta sekin olisi.
 
vieras...
Mun äiti alkoi seurustella uuden miehen kanssa, kun olin 13 vuotias ja samalla sain itseäni kaksi vuotta vanhemman siskopuolen.

Kyllä me joskus kesällä mökillä saatettiin istua saunassa koko porukka tai matkoilla saatoin äkkiä vaihtaa vaatteita niin että varmasti isäpuoleni saattoi nähdä.

Hän on aina ollut mulle vain äidin mies ja mukava tyyppi. Milloinkaan ei ole ollut itse itseni esittelystä tai mistään huomion hakemisesta. Ajatelin aina että mä olin ja olen miehelle pikkutyttö ja "lapsipuoli". Ikäeroa kuitenkin yli 20 vuotta.

AP:n mainitsemasi tilanteessa ei ole mitään niin ihmeellistä.
Hei, sanoit että sinulla ja isäpuolellasi ikäeroa on yli 20 vuotta! Voitko tarkentaa hieman? ( anteeksivaan jos saivartelen) , mutta käsite " yli 20 vuotta" on aika laaja ja suurpiirteinen...(. Se voi tarkoittaa 20 vuotta, 25 vuotta, 30 vuotta, 35 vuotta, 40- , 45- , ja myös jopa 50 z...) Niin, onhan tyyliin 50 tai 60 vuottakin YLI 20 VUOTTA ( ei se siis ainakaan alle 20 vuotta ole...)

Eli siis minkä ikäinen isäpuolesi oli kun olit se 13-vuotias, ( nuori vai keski-ikäinen tyyliin)
( siis oliko kolmikymppinen ( 30-40) , nelikymppinen ( 40-50), viisikymppinen ( 50-60) , kuusikymppinen ( 60-70) vai ihan jo eläkeikäinen??? Kerro ihan silloinen ikä?? ( tyyliin 39 , 47, 54, 62, 73)
 
Kuka näitä vanhoja ketjuja kaivaa esiin, mutta vastataan nyt.
Olen ollut saunassa, jossa on ollut nuorta ja vanhaa. Tiedän, että naapurissakin koko perhe saunoo yhdessä. Ja nuorin taitaa olla viidentoista. Tosin uusia miesystäviä ei joukkoon mahdu. Oma tytär kertoi olleensa yhteissaunassa ollessaan ns. yökylässä ystävättärensä kotitalossa tuolla maaseudulla. Oli silloin kuusitoistavuotias. Sanoi aluksi hieman ujostelleensa, mutta nopeasti sekin katosi. Itse kun olin tyttärieni kanssa saunassa jotka jo olivat nuoren naisen kuvia, niin ei tullut mitään omituisia värinöitä. Tuskin vilkasinkaan. Nyt tosin on myös myönnettävä, että katselen hyvin mielelläni pukeutuneita nuoria neitejä silloin kun he ovat itsestään huolta pitävän näköisiä. Se on salainen paheeni, mutta eipä sitä kukaan tiedä.
 
vierailija
Edelleenkin kun tehtailette näitä provoja, niin tehkää niistä uskottavia. Kukaan, ei kukaan usko että 17v neito haluaisi näyttää itsensä alasti aikuiselle miehelle. Se kun ei vain mene niin. Tuossa iässä hän häpeilee todennäköisesti jo kaksistaan oman ikäisensä pojan seurassa. Missään nimessä hän ei halua esittäytyä vanhalle ukolle. Provo ei yksinkertaisesti vain nyt ole uskottava. Ajatushan sua tässä kiihottaa, eikö?
Kyllä kyllä. On se niin nättija viehkkee,
-Nuoren tyttön kaunis hymy.
Mutta ehhkä pappa on tässäkin vähän
väärässä.
Tunnussana.,
Joka on vähässä väärä, on
usein paljossakin väärä.
 
vierailija
Olimme reissussa ulkomailla ja erään viileän päivän jälkeen koko porukka halusi saunaan. Sattui hotellissa olemaan sauna, vaikka ei Suomessa oltukaan. Luulimme että kyseessä olisi kaksi eri saunaan, toinen miehille ja toinen naisille.
Respassa selvisi että on yksi "höyryhuone", jonka voi varata 45 minuutiksi.
Sauna varattiin ja kaikki meni kerralla.
Miehet meni ensin saunaan ja sitten naiset pesulle ja pyyhe päällä perässä. Lopuksi sitten miehet lähti pesulle (miesystävä ja hänen poika, joka lapsi vielä) ja mun tyttö 17v halusi kans pois saunasta ja meni myös suihkuun ihan alasti isäpuolensa nähden.
Ymmärtäisin jos olisivat tunteneet vuosikaudet, mutta me ollaan seurusteltu vasta vajaa vuosi.

En edes osaa sanoa miksi häiritsee.
 

Yhteistyössä