Tyttö 3vkoa, kaikki kommentoi hörökorvia :(

  • Viestiketjun aloittaja "Surullinen"
  • Ensimmäinen viesti
"Äitivain"
Musta hörökorvat on ihanat! Mun pojilla on isot korvat ja ne oli ihanan höröttävät kun olivat vauvoja, mutta nyt ovat vähän litistyneet, ovat kaksivuotiaita. Jos negatiivisesti puhuvat sun sukulaiset, niin harvinaisen törppöjä ovat.
 
"Momo"
Oikeasti on ihan tyhmää tulla arvostelemaan kenenkään ulkonäköä, varsinkaan nyt sitten ihan pikkuisen vauvan.
Ja mitä hörökorviin tulee, minusta ne on ihania. Ne tuo mieleen peikon ja pidän peikkomaisen näköisistä ihmisistä. :)
 
voih, meillä IHAN SAMA JUTTU!!!! tytöllä "ihan hirveät hörikset" :D tosin ollaan saatu kyllä positiivitakin "palautetta" niiden persoonallisuudesta ym. yks miehen täti kyllä sanoi, että no onneksi noita voi korjausleikata ennen ku menee kouluun :O hoovee hänelle vaan! elä piittaa mitä muut sanoo, korvat on varmasti ihana :) (ja jos siis oikeasti haluatte niistä itse eroon, niin meille synnärillä sanottiin, että voi pitää jotaki pantaa päässä joka menee korvien yli, koska se korvan iho on vielä niin pehmeää että se muokkautuu ja näin ollen "liimautuu" enemmän kiinni päähän) mutta emmepä sitten sellaista tehneet... nyt tyttö on kohta 2v ja tukka kasvanut eteen ;) mieskin sanoo vaan, että kasvatetaan tytölle vaan niin hyvä itsetunto, ettei piittaa sitte koulussa mahdollisista kiusaajista :D
 
korva
Jotenkin monien mielestä on ihan sallittua kommentoida vauvan ulkonäköä. Tekevät sen ajattelematta. Meillä esikoisella kauhisteltiin nimenomaan korvia, jotka olivat jotenkin lutussa. Nyt 10v pojalla on ihan suorat korvat. Vauvan korvat ja nenät nyt muuttuvat jo ekan vuoden aikana paljon. Todennäköisesti mä olen ainoa, joka muistaa nuo kauhistelut ja miten poikaa varmasti kiusataan noista korvista. Just.

Kuopuksen kohdalla eräs sukulainen kommentoi, ettei ole yhtään sisaruksensa eikä isänsä näköinen; kukahan on lienee isä. Oli varmaan vitsiksi tarkoitettu, mutta mua loukkasi tosi pahasti.
 
Hitto mitä typeryksiä
Idiootteja on moneen lähtöön.. Älä välitä tuollaisista typeryksistä ollenkaan.. Voit kyllä sanoa ihan päin naamaa että toi ei ollut kivasti sanottu ollenkaan... Ehkä menevät itseensä ja tajuavat.. Vauvasi on varmasti mahdottoman suloinen ja ihana :) laita luu kurkkuun vaan niille jotka huomauttelee!! Äitinä sulla on siihen täysi oikeus!
 
Tässä teille hörökorvaa...eikä kyllä ole järin kaunis lapsi noin muutoinkaan. Tyttö parka :( Tyttö sai lempinimekseen Klonkku...ja kyllähän tässä tytössä ja Klonkussa samaa näköä kieltämättä onkin.



Mutta lohdutukseksi ap:lle...tästä lapsesta kasvoi todella nätti tyttö. Oikeasti. Korvat kyllä vähän höröttävät vieläkin, mutta ei se kyllä tätä lasta rumenna, vaan ehkä jopa päinvastoin :)
 
[QUOTE="totuus";30189852]Kyllä hörökorvat on rumat. Koulussa tulee sitten kiusatuksi ja haukutaan.[/QUOTE]

Ja tässäkö on kokototuus?

Mulla on hörökörvat. Eikä mua ole koskaan kiusattu tai haukuttu korvieni vuoksi.
 
meillä molemmat tyttäreni ovat perineet isänsä suvun hörökorvat, eikä kukaan ole niistä pahaa sanaa sanonut :O tai yleensä yhtään mitään..
miehellä nuo korvat sopivat kasvonpiirteisiin niin hyvin, ettei niihin kiinnitä huomiota ja esikoisella näyttäisi olevan sama juttu
 
lääkärin määräyksestä
Mun serkulta leikattiin hörökorvat, tai siis tehtiin korjausleikkaus kun tuolla oli höriksien takia liimakorva ym. korvatulehdusongelmia. Ulkonäöllisesti hörökorvissa ei ollut vikaa kuitenkaan.
 
häh, kenen lasta sä nyt noin morkkaat?? omaasko?? aika karua.. söpö ku mikä!
Tässä teille hörökorvaa...eikä kyllä ole järin kaunis lapsi noin muutoinkaan. Tyttö parka :( Tyttö sai lempinimekseen Klonkku...ja kyllähän tässä tytössä ja Klonkussa samaa näköä kieltämättä onkin.



Mutta lohdutukseksi ap:lle...tästä lapsesta kasvoi todella nätti tyttö. Oikeasti. Korvat kyllä vähän höröttävät vieläkin, mutta ei se kyllä tätä lasta rumenna, vaan ehkä jopa päinvastoin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Ciervo
onnea lapsesta
Mun yhden pojan 1vee kuvassa korvansa pistiv't silm''ni ja oli niist' joku aiemminkin maininnut. Mit''n en niille teett'nyt ja my;hemmin eiv't ole tuntuneet h'iritsevilt'. KOmea nuori mies on.
 
Oli tollakin pojalla syntyessään aikamoiset höröttimet. Ne ovat kuitenkin iän myötä muokkautuneet kasvojen ja pään myötä ja nykyään ne eivät oikeastaan hörötä vaan sopivat tuon 6v päähän.
Sun tyttösi ap on taatusti kaunis ja hyvä juuri semmoisena kun hän on =) Sulla on korvia kaksi, toisesta sisään ja toisesta ulos. Itse kyllä on sellanen vastaan napsauttaja jos joku tulee tyhmiä kommentoimaan.
 
Hörökorvat on just ihanat!
Ja muutenkin, ei tollasia kommentoida kellekään. Järkyttävän moukkamaista käytöstä ap:n tuttavilla, huh huh.
Kenelle "normaalille" ihmiselle tulee mieleenkään ruveta kommentoimaan jonkun lapsen ulkonäköä noin arvostellen?

Mä nään chefin kuvassa suloisen vauvan, jolla on ihanan isot sinisilmät, kauniin muotoinen pää, suppusuu ja suloiset hörökorvat.
Kaukana siis klonkusta.
Tässä taas näkee, kuinka erilaiset kauneusmieltymykset ihmisillä on.
 
3 pojan äiti
keskimmäisellä pojalla on hörökorvat kuten minullakin. Koskaan ei kiusattu koulussa. Pahiten ärsytti, kun pojalla oli korvatulehduksia, niin korvalääkäri sanoi että hän sitten myös leikkaa näitä hörökorvia, ottakaa vaan yhteyttä kun haluatte. Sanoin heti että en ole ollenkaan ajatellut leikkauttaa niitä, ja vaihdoimme toiselle lääkärille. Poika on nyt 17 vuotias, ja en voisi kuvitella häntä eri näköiseksi, korvat eivät ole mitenkää huomiota herättävät, ne kuuluvat hänen persooonaansa. Komea mies <3
 
Kyllä näitä tulee, joka suvussa on ainakin se yksi määly joka töräyttelee kommenttejaan täysin estoitta. Silloin on mun mielestä jo oikeus vastata samalla mitalla, jos loukkaantuu niin menkööt itseensä.

Meillä anoppi mm. loihe lausumaan sopusuhtaisesta, pieninenäisestä esikoisesta, että "kyllä on äidin nenä pojalla, meidän suvussa ei oo noin isoja". *facepalm* Ootko koska peiliin viimeksi kattonu...?
 
Huhhaaa
Ap, älä tosiaan välitä. Typeriä tapauksia noi kommentoijat!

Mutta oikeesti, älkää nyt haukkuko omia lapsianne tälleen julkisesti. Vaikka oliskin nykyään kauniita. Musta ei ole ainakaan vähääkään kiva ollut kuulla, että mä olin lapsena hieman ruma. Lapsen täytyy saada olla omasta vanhemmastaan aina ihanin , suloisin ja kaunein.

Tai ainakin saada kokea olevansa sellainen..
 
Ap, älä tosiaan välitä. Typeriä tapauksia noi kommentoijat!

Mutta oikeesti, älkää nyt haukkuko omia lapsianne tälleen julkisesti. Vaikka oliskin nykyään kauniita. Musta ei ole ainakaan vähääkään kiva ollut kuulla, että mä olin lapsena hieman ruma. Lapsen täytyy saada olla omasta vanhemmastaan aina ihanin , suloisin ja kaunein.

Tai ainakin saada kokea olevansa sellainen..
No älä nyt viitsi...otatkohan nyt HIEMAN liian tosissasi tämän homman? :D

Mun nähdäkseni en ole haukkunut lastani...se, että totean, ettei lapsi ole ollut vauvana järin kaunis, on kyllä mielestäni melko kaukana haukkumisesta. Enkä sitäkään oikein haukkumiseksi osaa mieltää, jos sanon, että lapsi oli nätti, kuin sika pienenä...sillä sika on kyllä nimenomaan pienenä söpö. Isona ei sitten niinkään. Ja tuon lausahdukseni perässä oli vielä kaiken lisäksi hymiö.

Mä olen tuolle lapselle varsin usein kertonut, miten kaunis hän on..aivan prinsessan näköinen! Joten ole huoleti...lapsi ei mitä todennäköisimmin saa elinikäisiä traumoja johtuen siitä, että äidin mielestä hän ei ollut maailman kaunein vauva.

Jos lapsen pitää olla vanhempiensa mielestä aina ihanin, suloisin ja kaunein, niin mitäs sitten, kun niitä lapsia on monta, kuten meilläkin? Kaikilleko jauhan sitten tuota samaa mantraa, ellei kukaan traumatisoidu? Mutta mitä, jos heille selviää, että selitänkin kaikille sitä samaa? Traumatisoituuko lapsi sitten siitä, kun hälle selviää, että äiti ja isi valehtelee? :D

Se, ettei lapsi ole vauvana kedon kaunein kukka, ei varmastikaan sulje pois sitä, etteikö hän olisi vanhempiensa mielestä aivan iki-ihana, tärkeä, suloinen ja jos vaikka ja mitä. Joten jospa nyt löysättäisiin sitä pipoa vähäsen :)
 
  • Tykkää
Reactions: Irski

Yhteistyössä