Tyttö/poikaoireet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AP
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AP

Vieras
Kertokaapa millaisia oireita/tuntemuksia/mielitekoja/uskomuksia teillä oli raskauksissanne ja oliko tuloksena poika vai tyttö? ;)

Näitä on aina niin mukava lukea ja vertailla omaan..

Mulla teki esikoisen aikaan hirveästi mieli, sipsejä ja mandariineja, tyttö tuli.
Kuopuksen aikaan teki paljon mieli, suklaata, oli typeriä mieltymiä mm. maalin haju, bensa ym. Tyttö tuli.

Tyttöjä odottaessa täysin puhdas iiho. Poikaa odottaessa naama kukki ihan mielettömästi, ja lisäksi finnejä tuli myös selkään, vaikka siel ei oo ollu edes teiniaikoina. :o

Tyttöä odottaessa söin kauheet määrät jätskiä, poikaa odottaessa mandariineja. Muuten oli aika samanlaiset raskaudet. Nii joo, tyttö oottaessa iho meni ihan kauheen huonoon kuntoon, kasvoista siis.

Esikoinen ja kuopus on poikia,kummassakaan raskaudessa ei voinut syödä mitään rasvasta ruokaa ja esim ruoskean kastikkeen(haju) teko ällötti.Kesti puoleen väliin raskautta ennen kuin saattoi edes harkita mitään grilli ruokaa haju etäisyydelle.
Keskimmäinen on tyttö ja sillon kului pitsaa enemmän ku laki salli :)

kaikki ystävät ja sukulaiset sanoivat, että poika tulee, maha oli kuulemma aivan tyypillinen poikavatsa. alussa teki mieli syödä silakkalaatikkoa, talkkunaa ja muita ällötyksiä, mitä en normaalisti söis. närästys oli jotain aivan uskomatonta, rennietä kului tolkuttomasti. mahaa kutitti myös mahdottomasti. linea negra tuli 2vkoa ennen synnytystä näkyviin, navan yläpuolelle asti. pitkätukkainen tyttö sieltä lopulta syntyi :heart:

tyttöjä molemmat: ei linea negraa, hirveä närästys, järkyttävä pahoinvointi, iho ei mennyt mikskään. Nämä samoja molemmista. Vatsa oli ihan erilainen ekaa ja tokaa oottaessa, esikoista oottaessa söin suolasta, kuopuksesta himoitsin suklaata.

mää kostuin aina housuihini, kun sain kävellä paljain jaloin hiekassa! joskus ihan jopa lenkillä oli pakko ottaa kengät pois jalasta, jos oli hienoo hiekkaa. ja kellarista lähti hyvät hajut. sinnekin piti välillä mennä sniffaileen.. mitäs muuta..... poika tuli

Onko teillä ollut sykkeissä eroja poika- ja tyttöraskauksissa?
Ja mitä tuon linea negran kans, minne tuliko ollenkaan, jos tuli niin kumpi?
Entä hiivatulehdukset, olen kuullut että raskaudessa hiivatulehduksista kärsivä odottais useammin poikaa.. onko tässä jotain perää? :)

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Yksi vielä mielenkiintoinen toteamus ystäväpiirissäni:

Palelua alkuraskaudessa: tyttö , hikoilua alkuraskaudessa: poika

Onko teillä pitänyt miten paikkansa? :D

en kyllä kumpaakaan huomannu koskaan erityisesti.

siis just meinasin tulla tästä sanomaan.
kaks tyttöä ja kaks kertaa palellu ja kaks poikaa ja hiki kaatu alusta asti päältä!

ja tyttöjen aikana seksiunet

Alkuperäinen kirjoittaja vier:
tyttöjä molemmat: ei linea negraa, hirveä närästys, järkyttävä pahoinvointi, iho ei mennyt mikskään. Nämä samoja molemmista. Vatsa oli ihan erilainen ekaa ja tokaa oottaessa, esikoista oottaessa söin suolasta, kuopuksesta himoitsin suklaata.

Ei yhdelläkään kertaa linea negraa.
Närästystä joka kerta.
Oksentanut en ole yhdenkään raskauden aikana.
Kurkku oli ihan järjetön pakkomielle 2 viime raskauden aikana: poika ja tyttö.

Onko teillä ollut sykkeissä eroja poika- ja tyttöraskauksissa?
Ja mitä tuon linea negran kans, minne tuliko ollenkaan, jos tuli niin kumpi?
Entä hiivatulehdukset, olen kuullut että raskaudessa hiivatulehduksista kärsivä odottais useammin poikaa.. onko tässä jotain perää? :)

sykkeisiin ei kannata luottaa. meillä nuorin tyttö sykkeet 126-146

Olen palellut sekä tytöistä että pojista. Sehän johtuu siitä että lämmöt on koholla.

linea negra navan ali ja yli. älytöntä hikoilua, varsinkin öisin. närästystä (ruoka varmasti vaikutti, tuliset ruuat oli suurinta herkkua varsinkin loppuraskaudessa).

Alkuperäinen kirjoittaja joo:

Olen palellut sekä tytöistä että pojista. Sehän johtuu siitä että lämmöt on koholla.

Nii-in, tiedäppä sit, mut tää on niin mielenkiintoista kun meidän ystäväpiirissä tyttöraskauksissa on paleltu ja poikaraskauksissa hikoiltu. Siis ihan oikeesti!

Mulla on ollut ihan erilaiset raskaudet tytöstä ja kahdesta pojasta, ja tämä "klassinen sääntö" piti tosiaan paikkansa mulla: tytöstä teki mieli makeaa, pojasta kaikkea kirpeää, raikasta ja suolaista - ylipäänsä ruokaa. Samoin tytön sykkeet aina 150+, pojilla 120-130.

Linea negra on ollut vaan toisesta pojasta.

linea negra rintoihin asti, söin hirvittävät määrät makeaa mutta iho oli paremmassa kunnossa kuin koskaan! kaksi poikaa tuli!!<33
kaikenlaisia oireita oli hirrrveästi mutta en ruodi niitä enempi ku kyseessä kaksoisraskaus ja oireet yleensä rajumpia.

Yhteistyössä