Esikoinen pääsee siis sairaalasta kokonaan kotiin tänään, on jo parina päivänä käynyt iltalomilla.
Sen lisäksi, että on ihanaa saada viettää joulua koko porukalla ja on ollut kauhea ikävä, olen keskimmäisen takia tyytyväinen.
Sillä on tylsää. Se keksii jäynää muutenkin, ja nyt kahta kauheammin.
-Olen tänään siivonnut keittiön lattialta pussillisen raakaa spagettia.
-Ehdin juuri ja juuri pelastaa vakuutuspaperit askartelusaksien välistä.
-Olen imuroinut kolme kertaa. Ensin, koska koirannappuloita löytyi lattialta puolisen litraa pyörimästä. Sitten imuroin korppujauhoja ja viimeiseksi niitä hopeakuulia, joilla leivonnaisia koristellaan.
-Myös kylpyhuoneen lattialta ja lapsesta tuli pestyä 1,5 purkillista suihkusaippuaa.
Kello on vasta vähän yli 11 |O
Onneksi, onneksi se isosisko tulee kotiin, ja tuo keskittyy edes hetkittäin leikkimään kaiken säätämisen sijasta.
Sen lisäksi, että on ihanaa saada viettää joulua koko porukalla ja on ollut kauhea ikävä, olen keskimmäisen takia tyytyväinen.
Sillä on tylsää. Se keksii jäynää muutenkin, ja nyt kahta kauheammin.
-Olen tänään siivonnut keittiön lattialta pussillisen raakaa spagettia.
-Ehdin juuri ja juuri pelastaa vakuutuspaperit askartelusaksien välistä.
-Olen imuroinut kolme kertaa. Ensin, koska koirannappuloita löytyi lattialta puolisen litraa pyörimästä. Sitten imuroin korppujauhoja ja viimeiseksi niitä hopeakuulia, joilla leivonnaisia koristellaan.
-Myös kylpyhuoneen lattialta ja lapsesta tuli pestyä 1,5 purkillista suihkusaippuaa.
Kello on vasta vähän yli 11 |O
Onneksi, onneksi se isosisko tulee kotiin, ja tuo keskittyy edes hetkittäin leikkimään kaiken säätämisen sijasta.