M
mette mamma
Vieras
meidän neiti on kohta 2v9kk ja kun pikkuveli syntyi hän jäi kotiin päiväkodista meidän kanssa.
en saannut hänet mitenkään potalle,jos meni niin vaippa oli päällä.
n.kk sitten hän alkoi itse käydä potalla eli pissaaminen loppui kerta heitolla vaipasta
(sekä päivä että yö).
hän oli aiemmin maitojuoja ja hb meni matalaksi,annettiin rautaa 6kk ja nyt olen lääkärin määräyksellä antanut levolacia.
ennen tyttö kakkasi vaippaan mutta nyt ei enää halua vaippaa päälle,vaan kakkaa pikkuhousuihin tai pidättää ihan viimeiseen asti.en saa hänet potalle.
työkaverini kävi tänään oman tyttärensä kanssa meillä,hänen tyttö 3kk vanhempi kun meidän ja sitten meidän tyttö hyppeli sohvalla ja kakkasi pikkareihin ja työkaveri katsoi tyttöämme ja sanoi että onneksi ei meillä ole tuollaista ollut ja lähti kotiin.
onko tämä normaalia vai pitääkö olla huolestunut??
muilla kokemuksia!!!??
miten paluu päiväkotiin tuleeko yleensä takapakkia??
en ymmärrä työkaverini käytöstä,miksi näin piti käydä!!!
en saannut hänet mitenkään potalle,jos meni niin vaippa oli päällä.
n.kk sitten hän alkoi itse käydä potalla eli pissaaminen loppui kerta heitolla vaipasta
(sekä päivä että yö).
hän oli aiemmin maitojuoja ja hb meni matalaksi,annettiin rautaa 6kk ja nyt olen lääkärin määräyksellä antanut levolacia.
ennen tyttö kakkasi vaippaan mutta nyt ei enää halua vaippaa päälle,vaan kakkaa pikkuhousuihin tai pidättää ihan viimeiseen asti.en saa hänet potalle.
työkaverini kävi tänään oman tyttärensä kanssa meillä,hänen tyttö 3kk vanhempi kun meidän ja sitten meidän tyttö hyppeli sohvalla ja kakkasi pikkareihin ja työkaveri katsoi tyttöämme ja sanoi että onneksi ei meillä ole tuollaista ollut ja lähti kotiin.
onko tämä normaalia vai pitääkö olla huolestunut??
muilla kokemuksia!!!??
miten paluu päiväkotiin tuleeko yleensä takapakkia??
en ymmärrä työkaverini käytöstä,miksi näin piti käydä!!!