Tyttö (2v) ronklaa vähänväliä alapäätään. Mikä voisi olla syynä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Lueskelin joitain juttuja netistä, ja madotkin yksi mahdollinen juttu. Täytyy yrittää tutkia asiaa. Mutta jos matoja ei oteta lukuun, niin mitä muita mahdollisia syitä voisi olla? Alapää ei mielestäni erityisemmin punoita, eikä ainakaan ole mitään kokkareista, kuten ehkä hiivassa voisi olla, vai onko aina?? Olisikohan suosista tilattava lääkäri, vai osaakohan neuvolassa hoitaja tehdä asialle mitään?

Tiedossa toki on, että kuuluu ikään, mutta pohdin kuitenkin, että
a) jos kuitenkin onkin oikeasti kutinaa, niin olisihan siihen syytä hoitoa hakea
b) luulisi että viimeistään jatkuvasta "muutenvaan" ronklaamisesta alapää äityy tai tulehtuu, kun likaisin käsin kopeloidaan

Nämä siis omia pohdintojani, mutta hiivasta itse joskus kärsineenä tiedän, että kutina voi olla sietämätöntä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tiedossa toki on, että kuuluu ikään, mutta pohdin kuitenkin, että
a) jos kuitenkin onkin oikeasti kutinaa, niin olisihan siihen syytä hoitoa hakea
b) luulisi että viimeistään jatkuvasta "muutenvaan" ronklaamisesta alapää äityy tai tulehtuu, kun likaisin käsin kopeloidaan

Nämä siis omia pohdintojani, mutta hiivasta itse joskus kärsineenä tiedän, että kutina voi olla sietämätöntä.

Voi olla, että olen väärässäkin, mutta mun mielestä pikkutytöille ei tule hiivatulehdusta alapäähän...

Yhteistyössä