Tyttö 11v söi juuri kalakeittoa !?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joku

Vieras
Oli nukkunut jo toista tuntia kunnes heräsi syömään :)En tohtinut olla antamattakaan. Ekaa kertaa kylläkin näin myöhään tuli syömään. Viime 6 viikkoa olen huomannut murrosiän oireet ja syömishalun.Ei noina 11vuoteen ole oikein mitään kunnolla syönyt.Huono lapsi ollut syömään aina.Nyt murrosiän tultua ruokahalut parantunut mikä hyvä juttu,syö sellaista ruokaa mitä ei ikinä ole tykännyt.Hän kyllä onkin niin laiha.Terv.hoitaja sanoikin on tytöllä varaa lihoakkin.Onko muilla näin kun murrosikä lähestyy ruokahalut parantunut?Joillakin olen kuullut murrosiän vähentävän ruokahalun.

Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Hyvä että syö.
Tuon ikäisille niin helposti tulee kompleksi painosta ja pitää olla mahdollisimman laiha. :/

Tuota samaa itsekkin ajattelin että murrosikä tuo esiin paino.Mutta meilläpä likka syö kaalia mitä aina inhonut ja muuta ruokaa.Oon tosi tyytyväinen.Mutta tuohon yö syöntilinjaan en lähde.Puhun siitä hänelle huomenna.Näin myöhään en tohtinut,olikin eka kerta.Samoin jano juomana juo valtavasti maitoa ennen joi vettä tai mehua.Terv.hoitajalle kun näistä muutoksista puhuin,sanoi hyvään suuntaan menossa.Opettajakin sanonut kun mitään ei tyttö syö.Nyt ei voida jarrutella kun syö,tuota yösyöntiä en salli.

Ei millään pahalla,mutta luin tuon otsikon ja mulle tuli aluksi mielikuva aloituksesta jossa pieni lapsonen syönyt jotain ja mamma kysyy että onko vaarallista..esim."apua 3-vuotiaani söi kaakaojauhetta,vienkö lääkäriin?"
Mutta kyseessä ei ollutkaan mikään "piruilu"-aloitus vaan ihan fiksua asiaa..
Kaikkea sitä järki kehittelee näin väsyneenä :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja spirre:
Ei millään pahalla,mutta luin tuon otsikon ja mulle tuli aluksi mielikuva aloituksesta jossa pieni lapsonen syönyt jotain ja mamma kysyy että onko vaarallista..esim."apua 3-vuotiaani söi kaakaojauhetta,vienkö lääkäriin?"

Ja mun aivot ei rekisteröiny tuota otsikon 11v ollenkaan, koko ajan luin että 11kk... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja spirre:

Ja mun aivot ei rekisteröiny tuota otsikon 11v ollenkaan, koko ajan luin että 11kk... :headwall:

Ihan selvästi otsikossa ap.llä on 11v eikä 11kk.Kyllä eron huomaa jo lukiessa otsikon.Ei naurata sun vitsis.

Vielä sanoisin että kannusta tyttöä syömään, tosin ei tuputtamalla.
Luulenpa että pian tulee aika kun hoksaa miten laihuus on valttia elämässä ja syömiset jääkin sitten siihen. :/

Hyvä, että ruoka maistuu.

Mä tyhmä olin niin ääliö sillon, ku yks tytöistäni oli 13-vuotias. "Oli usein vatsataudissa" (tai siis niin sanoi) ja mä vaan luulin, että yrittää pinnata koulusta.
Tyttö laihtui muutamassa kuukaudessa huomattavasti, mä ääliö luulin, että tulee isänsä puoleiseen sukuun, jossa kaikki laihoja.

No, onneks totuus vihdoin valkeni mullekkin ja koulun terkkarin kans juteltiin ja terkkari määräs tytön lihotuskuurille.

Asiat ei kerenny mennä todella vakavaksi ja tyttö otti lihotuskuurin tosissaan. Hyvä näin.

Yhteistyössä