Tyttären ystävän koira kuoli, pitivät olohuoneessa 2 päivää!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wilma-73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wilma-73

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
3 570
0
36
Tytär oli tänään ystävällään jonka koira kuoli keskiviikon ja torstain välisenä yönä. Koira oli ollut kuolleena heidän toisessa olohuoneessaan kunnes tänään illalla hautasivat sen. Haju oli kuulemma ollut todella paha.... :x

Se mikä järkyttää aika lailla on se että kaverin äiti oli pyytänyt meidän tyttöä katsomaan sitä kuollutta koiraa ilman että oli kysynyt meidän mielipidettä asiaan.... |O

Toki kuolema on luonnollinen juttu mutta meidän esikoinen ei ole vielä ikinä nähnyt mitään kuollutta ja olisin todella halunnut itse päättää tästä asiasta....

Onneksi tyttö ei ollut koskenut siihen koiraan. Hellettä kuitenkin olleet nämä kaksi päivää.

Siis kyllä olen pahoillani heidän puolestaan, koira kuoli vanhuuteen, mutta silti jäi aika ikävä olo tämän päiväisestä.... :/

jestas sentään..aika outoa porukkaa,pitää nyt ruumista olkkarissa ja miksi se tosiaan lapselle piti näyttää. Voisin sinuna sanoa aika kipakasti noille ihmisille.

Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
Tytär oli tänään ystävällään jonka koira kuoli keskiviikon ja torstain välisenä yönä. Koira oli ollut kuolleena heidän toisessa olohuoneessaan kunnes tänään illalla hautasivat sen. Haju oli kuulemma ollut todella paha.... :x

Se mikä järkyttää aika lailla on se että kaverin äiti oli pyytänyt meidän tyttöä katsomaan sitä kuollutta koiraa ilman että oli kysynyt meidän mielipidettä asiaan.... |O

Toki kuolema on luonnollinen juttu mutta meidän esikoinen ei ole vielä ikinä nähnyt mitään kuollutta ja olisin todella halunnut itse päättää tästä asiasta....

Onneksi tyttö ei ollut koskenut siihen koiraan. Hellettä kuitenkin olleet nämä kaksi päivää.

Siis kyllä olen pahoillani heidän puolestaan, koira kuoli vanhuuteen, mutta silti jäi aika ikävä olo tämän päiväisestä.... :/

Ikävä kyllä kuolema on sellainen juttu, että harvat saa oikein päättää koska lapsi sen jossain muodossa kohtaa.

Alkuperäinen kirjoittaja no en usko tätä:
ei oo voinu pitää hajun takia ja ehkä vanhempana menet tältä kaverin vanhemmilta kysyyn et milleen meni tää asia!?

Oli heillä ovi huoneeseen ollut kiinni mutta kyllä se haju sieltä oli kuitenkin tullut. Enkä todellakaan keksi asioita, ei kuulu tapoihin.

Sinänsä kyllä ymmärrän, heillä isäntä viikot toisella paikkakunnalla töissä, hautasivat kun hän tuli viikonlopuksi kotiin. Perheen äiti ei yksinään koiraa jaksaisi edes liikuttaa, oli sen verran iso.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:lle :
se vielä että täältä löytyy myös adhd lapsi jolla omaa tarinaa löytyy tosi paljon! Ja lääkitys on yleensa silloin kun on hoidossa sekä koulu aikoina!

Ja kuka on sanonut että esikoinen on ADHD????

Esikoinen on neljännelle menevä tyttö!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no sitten jos ei äiti jaksanu sitä liikuttaa. Mutta kuitenki. Kyl me äiti ihmiset saadaan liikkumaan kaikki silloin ku halutaan! Jos tarve on ja periks ei anneta!

Niin, ehkä isäntä halusi olla mukana itse hautaamassa koiraa, ollut heillä kuitenkin yli 12 vuotta. Siis ihan hirveätä tälle tytön ystävälle, koko hänen ikänsä heillä ollut ja nyt jäi enää 2 kissaa.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras no tos proviilissas lukee:
Mut ei esikoinen sit ol vaan kuopus! Mul On Esikoinen adhd ja lisäks muuta! Sori et erehdyin

Juu poitsun puheita en uskoisikaan mutta täysin eri maata ovat meidän lapsukaiset... :D

Ja tämä tyttären ystävän perhe on hieman erikoinen joten en yllättynyt kyllä vaikka järkytyinkin....

No mutta tosiaan, mihinpä laitat kuolleen eläimen?
Mun tutulta kuoli hevonen ja se vasta olikin kriisi. Kuulemma oli onni, että se kuoli tielle, pilttuusta sitä ei olisi saanut mitenkään ulos.

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
No mutta tosiaan, mihinpä laitat kuolleen eläimen?
Mun tutulta kuoli hevonen ja se vasta olikin kriisi. Kuulemma oli onni, että se kuoli tielle, pilttuusta sitä ei olisi saanut mitenkään ulos.

Omalle pihalleen he hautasivat sitten. Mutta tosiaan, pieni hentoinen nainen, niin eipä tuollaista isoa koiraa ( saati sitten hevosta) itsekseen helposti liikuttele....

Yhteistyössä