Tyttären koulukaveri ei enää aio tulla meille... :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Meillä kuulema liikaa meteliä! :D Hän on ainut lapsi ja adobtoitu vieläpä eli pidetään kuin kukkaa kämmenellä ja meillä on kuusi lasta ja tietenki ääntä lähtee. Tää kaveri ilmoitti kädet puuskassa ettei enää aio toiste tulla :D

Alkuperäinen kirjoittaja hih:
:D
voisin kuvitella että meidän tytön kaverit sanoo kohta ihan samaa, tytöllä 3 pientä vauhdikasta veljeä :D

:D mua ei kyllä tippaakaan haittaa vaikka tuota neitiä ei meillä näkyis enää... niin mahdottoman määräilevä yms... ei vaikuta kivalta kaverilta. :(

Persoonia ollaan kaikki ;) Meillä taas naapurin tyttö tuntuu löytyvän nurkista jatkuvasti. Meillä kun saa kuulemma askarrella. Ukko ei kyllä ole ikinä tykännyt, sen mielestä homma on "sotkemista" mutta antaa yhden murista. Liian pitkään se ehtikin poikamiehenä elellä.

Kyllä me kaikki paikkamme maailmassa löydetään!

Aika tuttua. Tyttöjen 3 ja 5v tarhassa lasten ja aikuisten pitää HUUTAA että siellä kukaan edes mitään kulee. siis kaikki siellä vaan huutaa. Tytöt jos haluavat kysyä esim. piparia niin he huutavat, sanon että hiljaa nätisti, muuta juuri silloin se toinen huutaa. Meille ei suostu tulla kuin ne luokkalaiset, joilla on ainakin yksi äänekäs pikkusisarus.

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Vai oikeen adobtoitu.

Meillä pidetään kuin kukkaa kämmenellä ihan itsekin tehtyjä, ihmeellinen asenne sulla adoptioon.

Sori, en tarkoittanu yleistää. Tämä tapaus vaan sellainen... tyttö saa ihan kaiken ja pompottelee vanhempiaan miten tahtoo, surullista. :( Ei mulla yleensä adobtoituja kohtaan oo tuommosta mielipidettä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Vai oikeen adobtoitu.

Meillä pidetään kuin kukkaa kämmenellä ihan itsekin tehtyjä, ihmeellinen asenne sulla adoptioon.

No tuskinpa ap sitä yleisti, mutta olen kyllä itekin törmännyt adoptoituihin lapsiin, jotka saa kasvaa ihan pellossa, kun vanhemmat huokaa sitä miten erityislapsi tämä on... Mutta eipä sillä, kyllähän noita biologisiakin on joka lähtöön... mutta kun on erityisempi tilanne, niin ainahan se korostuu

Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
No jos on ainut lapsi niin onhan se selvää, että meteli tuntuu kovalta kun teille tulee. Ei se, että hän on adoptoitu (ja pompottelee vanhempiaan) liity siihen mitenkään.

No vaikuttaa siihen käytökseen.. ja tapaan ilmoittaa asia. Näin mä ajattelen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
voisin kuvitella että meidän tytön kaverit sanoo kohta ihan samaa, tytöllä 3 pientä vauhdikasta veljeä :D

:D mua ei kyllä tippaakaan haittaa vaikka tuota neitiä ei meillä näkyis enää... niin mahdottoman määräilevä yms... ei vaikuta kivalta kaverilta. :(

Et sinäkään vaikuta kivalta stereotypisointejesi ja pienten lasten arvostelun perusteella.

Alkuperäinen kirjoittaja nih:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Et sinäkään vaikuta kivalta stereotypisointejesi ja pienten lasten arvostelun perusteella.

Kyllä mä ihan kiva olen. ;) Eikä kaikkien tarvii pitää minunkaan lapsista. Tämä vieras vaan suoraan sanottuna saa karvat pystyyn... mut en tietenkää näytä sitä hänelle. Hänet kasvatetaan eri tavalla mitä minä kasvatan omani. :)

Yhteistyössä