"huolestunut äiti"
ovat kuulemman pari viikkoa sitten tavanneet. Tytär kertoi asiasta tänään. Miestä en ole tavannut, mutta hän on aivan liian vanha tyttäreni. Mitä teen?
sama mulla... mä oon aina miettiny ite että mä oon 23v ja en ikinä vois seurustella kun korkeintaan 5vuotta vanhemman kans. mun isä on vasta 42v ja mun mielestä ois loukkaus jos alkaisin melkein sen ikäisen kans seurusteleen...Kyllä minuakin kauhistuttaisi jos parikymppinen seurustelisi noin vanhan kanssa. Elämäntilanne aivan erilainen, toinen vasta aloittanut oman elämänsä ja toisella taas aikuista elämää takana melkein yhtä kauan kuin tytöllä on ikää.
Tiedän olevani ahdasmielinen, mutta minua jotenkin ällöttää ison ikäeron suhteet, varsinkin jos se ikäero on niin näkyvää, että voisi luulla, että kyseessä on äiti ja poika tai isä ja tytär.
Minua puolestaan kauhistuttaa ja ällöttää toi sun kuvakkeesi tuossa, toi ihmeellinen ihmisen sekasikiö.Kyllä minuakin kauhistuttaisi jos parikymppinen seurustelisi noin vanhan kanssa. Elämäntilanne aivan erilainen, toinen vasta aloittanut oman elämänsä ja toisella taas aikuista elämää takana melkein yhtä kauan kuin tytöllä on ikää.
Tiedän olevani ahdasmielinen, mutta minua jotenkin ällöttää ison ikäeron suhteet, varsinkin jos se ikäero on niin näkyvää, että voisi luulla, että kyseessä on äiti ja poika tai isä ja tytär.
Mun äiti oli 39v kun seurustelin 34 vuotiaan kanssa ja itse olin 22v.sama mulla... mä oon aina miettiny ite että mä oon 23v ja en ikinä vois seurustella kun korkeintaan 5vuotta vanhemman kans. mun isä on vasta 42v ja mun mielestä ois loukkaus jos alkaisin melkein sen ikäisen kans seurusteleen...
Niin?Minulla henkilökohtaisesti vaikuttaa myös se, että minua luullaan AINA ikäistäni nuoremmaksi. Usein ihan teini-ikäiseksi, on luultu jopa 13-vuotiaaksi. Jos ottaisin nelikymppisen miehen niin sitä miestähän pidettäisiin ihan pedofiilinä.
No mikäs siinä jos tykkää vanhuksista...Olet hiljaa ja tyytyväinen, jos suhde toimii.
Olin itse 21-vuotias kun tapasin äijän, joka on yhä 15-vuotta minua vanhempi, no, okei, olin melkein 22 v. Ja tuosta on aikaa neljä lasta ja 17 yhteistä vuotta.