"Äiti, tänään on Helinä-keijun nimpparit ja mulla on synttärit ja sitten mulla on Helinä-keijusynttärit. Helinä-keijukin saa mun keijukakkua" 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kahden äippä:Eihän sieltä tuu Pikku Kakkosta on on ne pirun Olympialaiset??
Alkuperäinen kirjoittaja kahden äippä:Eihän sieltä tuu Pikku Kakkosta on on ne pirun Olympialaiset??
Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:Alkuperäinen kirjoittaja kahden äippä:Eihän sieltä tuu Pikku Kakkosta on on ne pirun Olympialaiset??
Meidän telkusta ainakin tulee Pikku Kakkonen parasta aikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja kahden äippä:Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:Alkuperäinen kirjoittaja kahden äippä:Eihän sieltä tuu Pikku Kakkosta on on ne pirun Olympialaiset??
No voi vitsi! Niinpäs onkin!Anteeksi meuhkaamiseni! :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Alkuperäinen kirjoittaja kahden äippä:Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:Alkuperäinen kirjoittaja kahden äippä:Eihän sieltä tuu Pikku Kakkosta on on ne pirun Olympialaiset??
No voi vitsi! Niinpäs onkin!Anteeksi meuhkaamiseni! :ashamed:
Kyllä lastenohjelmat joka päivä tulee. Olympialaiset vaan siirtää ne myöhempään alkamisaikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:"Äiti, tänään on Helinä-keijun nimpparit ja mulla on synttärit ja sitten mulla on Helinä-keijusynttärit. Helinä-keijukin saa mun keijukakkua"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:"Äiti, tänään on Helinä-keijun nimpparit ja mulla on synttärit ja sitten mulla on Helinä-keijusynttärit. Helinä-keijukin saa mun keijukakkua"![]()
Niin ne teemasynttärit vaan syntyy, ei siinä paljon äitiä tarvita keksimään. Onnea vaan keiju-tavaran metsästykseen , voi kun mulla olis vielä tuollanen helinä-keiju ikänen.