Tytön luistimet on syksyltä jääneet pieneksi jo...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja argh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

argh

Vieras
Ostettiin kalliit luistimet syksyllä kokoa 31, mahdollisimman viime tingassa ostettiin ja silti nuo ovat jo jääneet pieneksi - myyjän opastuksella ostettiin ihan oikeasta luistinkaupasta - olen niiiiiiiin pahoillani, kun toista sataa euroa maksaneet luistimet sopivat vajaan puoli vuotta :/

suurin virheenne on tuossa, MYYJÄN OPASTUKSELLA,

en koskaan osta kenkiä lapsille enkä itselle myyjäön neuvoilla.

ne myy mieluummin pienety kuin isot, se on sitä pisinestä :)

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
suurin virheenne on tuossa, MYYJÄN OPASTUKSELLA,

en koskaan osta kenkiä lapsille enkä itselle myyjäön neuvoilla.

ne myy mieluummin pienety kuin isot, se on sitä pisinestä :)

En minä ainakaan ole moiseen törmännyt. Meillä ostetaan keskimääräistä kalliimpia kenkiä ja kyllä ne myyjät ottavat meidän mieluummin uudestaan asiakkaaksi hyvällä palvelulla kuin menettävät meidät. Viimeksi kun ostin itselleni kengät, niin myyjä kysäisi millainen on lasten kenkien tilanne (eivät olleet mukana), tietyistä kokonumeroista kuulema valikoima alkoi olla lopussa. Pitäisiköhän olla otettu, kun suuren kaupungin kenkäkaupan myyjä muistaa meidän perheen :D Ostellaan kenkiä muualtakin kuin sieltä.

Mutta luistimia ei voi ostaa kovin isolla kasvuvaralla, niiden pitää olla sopivat tai niillä on hankala luistella. Joskus jalka ottaa isojakin kasvuspurtteja äkkiä.

Toi on todella ikävää että luistimet on jo nyt jääneet pieniksi.

Meillä on myös useampana vuonna käynyt noin ja kyllä vaan vuosi sitten hankitut luistimet menevät vaihtoon meillä ennen ensi syksyä.
Onneks noista luistimista saa edes osan sijoittamistaan rahoista takasin, kun ne myy eteenpäin. Toivottavasti saat myytyä pieneksi jääneet ja löytäisit vaikka sopivat hyväkuntoiset käytetyt tilalle.

jos nuo ovat oikeat jääurheiluluistimet, kute hinnasta voi epäillä, niin niillä on hyvä jälleenmyntiarvo, ja sopivan kokoisia saa myös käytettynä. kannattaa etsiä ostajia/myyjiä jääurheiluseurojen kautta. Luistimissa ei saa olla juurikaan ksavuvaraa, on huonot luistella.

Alkuperäinen kirjoittaja OHO:
itse en IKINÄ ostais kasvavalle lapselle toista sataa maksavia luistimia- Kengät on eriasia.

Mä maksoin neidin luistimista vuos sit 400? :) juu harrastaa taitoluistelua, eikä 20? luistimilla siellä kyllä tee yhtään mitään.

Meillä kasvoi pojan (10v) jalka viime kesän aikana koosta 33 kokoon 36. Viime vuonna talvikengät 33 ja tänä syystalvena kun menin ostamaan olin pyörtyä kun koko 36 osoittautui oikeaksi (myyjän opastuksella). Tällaista se on lasten kanssa, rahaa menee.

Alkuperäinen kirjoittaja OHO:
itse en IKINÄ ostais kasvavalle lapselle toista sataa maksavia luistimia- Kengät on eriasia.

Meillä on ostettu 12 v:lle, kun hänen jalkaansa sopivia on hankala löytää, pitää olla jättileveä lesti. Niidenkin alkuperäinen hinta oli päälle 200. Onneksi on seuraavakin käyttäjä luistimille ja hätätapauksessa voin niitä itsekin käyttää. Tuli aika kallis koulun luistelukausi.

Alkuperäinen kirjoittaja argh:
Ostettiin kalliit luistimet syksyllä kokoa 31, mahdollisimman viime tingassa ostettiin ja silti nuo ovat jo jääneet pieneksi - myyjän opastuksella ostettiin ihan oikeasta luistinkaupasta - olen niiiiiiiin pahoillani, kun toista sataa euroa maksaneet luistimet sopivat vajaan puoli vuotta :/

onko taitoluistelija jos noin kalliit luistimet? meidän 8v on, ja hänellä 130e luistimet.

Alkuperäinen kirjoittaja ella:

onko taitoluistelija jos noin kalliit luistimet? meidän 8v on, ja hänellä 130e luistimet.

Vasta aloittelee, joten olisi varmaan halvemmatkin välttäneet, mutta haluttiin kunnon luistimet, mutta olisi saaneet sopia edes yhden talven..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ella:

Vasta aloittelee, joten olisi varmaan halvemmatkin välttäneet, mutta haluttiin kunnon luistimet, mutta olisi saaneet sopia edes yhden talven..

Yleensä seuroilla on oma kirppari käytössä, eli sinne vaan pienet myyntiin ja sovittamaan josko sieltä löytyis teille sopivaa kokoa :) Näin me ollaan toimittu.