Tytön kavereille lahjakortit lahjaksi. Onko tyhmä idea?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pulma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pulma

Vieras
Kyseessä on kaksoset (tyttöjä) jotka täyttävät 10 v. Vaikea ostaa lahjoja jotka on samanarvoisia mutta kuitenkin erilaisia ja joista ei sitten tule paha mieli kummallekaan, jos toisen lahja onkin parempi. Mietinkin, että ostaisi lahjakortiti molemmille lindeksiin, kappahliin tms. Eihän niiden arvo ole kuin 10 e kappale, mutta kai niillä jotakin saa ja voisivat sitten valita itse mitä ostavat. Onko muuten ihan sama noista liikkeistä mihin ostaa (lindex, kappahl , hm)? Mun mielestä vaatteissa on huonoin valikoima hm:ssä, mut saahan sieltä muutakin. Eipä tosiaan 10 eurolla oikein mistään vaatetta saa, mutta ei ole kaverin lahjaan kyllä laittaa muuta kuin tuo summa. Sit olis tietysti Suomalainen kirjakauppa johon vois noi lahjakortit hommata, hmm. Onpas vaikeeta. Omalta tytöltä on turha kysyä ku hän on ihan poikatyttö ja veis vaan legoja jos itse saa päättää. Tyttö sai itse kerran lahjakortteja MacDonaldsille kaveriltaan.

Ehdotuksia?

Ehdotuksia?

Lahjakortti kuulostaa ihan hyvälle tai sitten ihan seteli kirjekuoressa niin voi vapaasti päättää miten ja mihin sen käyttää jos on vaikka säästökohteita. Tai sitten leffaliput kera karkkipussin.

Jos teidän asuinalueella on leffateatteri, niin leffaliput ja popcorn-voucherit vois olla hyvä lahja. Tai lahjakortti kauppaan, jossa myydään kaikenlaista (esim.Stockmann).

Mun mielestä lahjakortit kuulostaa oikein hyvälle. Ainakin mun 10v kummityttö olis taatusti tyytyväinen sellaiseen :) Saapahan sitten ostaa mitä haluaa niin ei tule mitään turhaa roinaa.

Lahjakortti on hyvä idea. Itse olen antanut ja oma tyttö on niitä saanut. Jos tytöt tykkää lukemisesta/piirtämisestä tms... niin lahjakortti johonkin kirjakauppaankin voisi olla hyvä idea. Mun tyttö ainakin tykkäisi..... ;)
Jos kysyt mielipidettä että mihin "rättikauppaan" lahjakortin ostaa niin itse tykkään Lindexistä, mutta pian 13v tyttö taas seppälästä. Niillä (seppälä) on kyllä kivoja juttuja nuorille. Koruja ja muutakin tilpehööriä kuin vain vaatteet. Ja vaatteetkin kivoja nuorten mielestä. :)

Lahjakortti on hyvä idea. Itse olen antanut ja oma tyttö on niitä saanut. Jos tytöt tykkää lukemisesta/piirtämisestä tms... niin lahjakortti johonkin kirjakauppaankin voisi olla hyvä idea. Mun tyttö ainakin tykkäisi..... ;)
Jos kysyt mielipidettä että mihin "rättikauppaan" lahjakortin ostaa niin itse tykkään Lindexistä, mutta pian 13v tyttö taas seppälästä. Niillä (seppälä) on kyllä kivoja juttuja nuorille. Koruja ja muutakin tilpehööriä kuin vain vaatteet. Ja vaatteetkin kivoja nuorten mielestä. :)

Peesi vaateliikkeistä tosiaan seppälä varmasti kivempi kuin esim. lindex (tai kappahl). Henkkamaukkakin kivempi, sieltä saa tolla hintaa jo vaatteen/pari.
Tietty jostain anttilasta tai vapaavalinta/tarjoustalo kaupoista saa kaikenlaista, mutta ne ei ehkä kymppivee tytöstä niin kivoja kun vaikka seppälä.

Yhteistyössä