Tytön 5v. lähestyy...APUA!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IIIK
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IIIK

Vieras
Pitäis pitää tarhakavereille synttärit! APUA!! Mitä mä syötän niille ja mitä mä teen heidän kanssa :) Jotain leikkejä kai pitäis keksiä että pari tuntia kuluis ;)

Tarjottavista ei kannata kamalasti huolehtia, lapset kun ei paljoa vaadi. Kakku, mehua ja jotain pientä keksiä vaikka ja suolatikut on ehdoton suosikki, tai jotkut sipsit tms. Mutta kovin montaa laatua lapset ei jaksa syödä.

meillä on ollut ohjelmassa ongintaa, aasin häntää ja ilmapallo viestiä.

lapset leikkivät myös viel tuossa iässä, eli barbit meillä ainakin kaivettiin esiin. pojat taisivat leikkiä bionigleillä,kun lahjaksi tuli uusia ja kokosivat niitä.

tuo aika menee nopeasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Miu Mau:
meillä on ollut ohjelmassa ongintaa, aasin häntää ja ilmapallo viestiä.

lapset leikkivät myös viel tuossa iässä, eli barbit meillä ainakin kaivettiin esiin. pojat taisivat leikkiä bionigleillä,kun lahjaksi tuli uusia ja kokosivat niitä.

tuo aika menee nopeasti.

Syntymäpäiviä kans suunnittelen. Ensimmäinen lapsi olis eikä kokemuksia hirveesti näistä leikeistä :( Eli voisko näin tyhmälle kertoa kuinka näitä leikkejä leikitään... :)

meillä tytön 5
vuotispäivillä teki parhaiten kauppansa kaaliin tehty kasvissiili, johon pistelin coctailtikkuihin erilaisia raikkaita kasviksia: paprikaa, kurkkua, melonia, rypäleitä... voi tietysti laittaa juustoa, lihapullia jne. ihan mielikuvituksen mukaan... Kakkuakin oli toki tarjolla, mutta jostain syystä kasvikset upposi parhaiten näihin pikkuvieraisiin =) toki keksit ja karkit myös teki kauppansa

Jos et halua heittää osaa ruoista lautasilta menemään suosittelen laittamaan yhtä lajia tikkuunsa kuten Aamu Uninen on tehnyt siilissään. Olen aika monilla synttäreillä nähnyt kuinka lapset syövät tikusta vain omat suosikkinsa ja jättävät ne muut lautaselleen syömättä.

Yhteistyössä