Tytöllä ois tänään pitäny paikata hammas, eipä tullu mitään :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tällästä tänään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tällästä tänään

Vieras
Hammaslääkäri tokas tytölle 4v. "Tuoliin istumaan" tyttö oli jo ihan jännittynyt tässä vaiheessa. Sitten "Suu auki" ja alkoi kädellä vetää leuasta tytön suuta auki! Tässä vaiheessa olin jo ihan järkyttynyt, sanoin että tyttö ei ole ikinä ollut paikattavana ja pelkää. Hammaslääkäri siihen "Vois vähän kotonakin opettaa kuinka täällä käyttäydytään!"Ollaan kyllä, kotoa löytyy jopa hammaslääkärin pieni peili jolla hampaita tarkistellaan,viimeksi ennenkuin lääkäriin lähdettiin. Siis häh? Eikö yleensä lapsipotilaille pitäs varata enemmän aikaa, esitellä poraa ja kertoa mitä niillä välineillä tehään ym. rauhallisesti eikä tollanen hapan vihainen ilme naamalla! Väliaikasen paikan sai laitettua ja uuden ajan käski varaamaan. Kysyin saako tyttö kiiltokuvan tai jotain kun olin kertonut että varmasti saa, kun antoi edes sen väliaikasenkin paikan laittaa. Vastaus oli "Ei saa" Kiitos ja näkemiin! En usko, että tyttö avaa suutaan ensi kerrallakaan. Ei kuulemma pitänyt sen tädin naamasta :( Paha maku jäi koko reissusta :(

Pyydä seuraavaksi joku toinen lääkäri hoitamaan. Kerrot hoitajalle, miten tyttöäsi kohdeltiin. Ei ihme, jos ihmisillä on hammaslääkäri pelko, kun kohtelu pienestä pitäen on huonoa. :headwall: Toivon mukaan suostuu menemään uudetaan, koska hampaiden kunnossa pitäminen on niin tärkeetä. :/

antaakaa valitus kyllä minusta lääkärin pitäisi jaksaa selittää enemmän lapselle ettei jää pitkäaikaista kammoa. Mun ystävä kävi ihan lääkärissä 2.5v kanssa ja lääkäri oli ollut todella töykeä ja "käynyt käsiksi" itkevään lapseen ja varmasti lapsi sai lääkäri kammon.

olikos tämä hammaslääkäri nainen? tekis mieli kysyä nimikirjaimia.. olen just vastaavanlaisen emännän kanssa tehnyt töitä ja kamalaa se oli hoitajallekin :/

Pyydä ihmeessä uus hammaslääkäri. Meidän tytön eka hammaslääkäri oli juuri tuollainen hirmu ja tyttö sai kauhean kammon.
Nyt sitten noita hampaita joudutaan urakalla operoimaan kun ei ole antanut hammaslääkärien suuhun vilkaista.
Onneksi saatiin pelkopotilaisiin erikoistuneen hammaslääkärin ja hän on todella ihana!!

Hei

En tiedä asutteko isolla paikkakunnalla, jossa julkisellapuolella on valinnanvaraa hammaslääkäreissä.
Itse asumme pienellä paikkakunnalla, jossa on valittavana tämä yksi ainut hammaslääkäri, jota ei parhaalla tahdollakaan voi sanoa mukavaksi ja sen tähden lapsi käykin aivan ihanalla yksityislääkärillä.
Kannattaisi etsiä mukavampi yksityinen lääkäri jos julkiselta puolelta ei löydy, koska hampaiden hoito on tärkeää ja jos pienenä saa pahan hammaslääkäripelon niin sitä ei korjaa mikään.

Järkyttävää!!! :o Itse en ikimaailmassa veis enää. Vaihdata lekuri tai mene yksityiselle. Mun pojalla kohta 5v tarkistus. Kuulemma pitäis mennä sellaselle akalle jonka tyrimisen takia menetin itse hampaan. (Korvauspäätöksessä lukee että selkee virhe ja että ois ollu vältettävissä, lisäksi tyly oli ja muutenkin ammattitaidoton Venäläinen). Poikaani en sinne vie. Koska kuulemma ei yleensä lasten takia lääkäriä vaihdeta niin jos eivät vaiha kun aika tulee, otetaan vaikka lainaa joltain ja viedään yksityiselle!

Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
olikos tämä hammaslääkäri nainen? tekis mieli kysyä nimikirjaimia.. olen just vastaavanlaisen emännän kanssa tehnyt töitä ja kamalaa se oli hoitajallekin :/

Pyysin vielä lopuksi todistuksen koululle, että olin lapsen kanssa hammaslääkärissä. Muija totes, että lähtee nyt kahville ja lapun saa toimistosta! Olispa kauan kestänyt nimi paperiin raapustaa...Ja joo,sama lääkäri seuraavallakin kerralla..vähän epäilyttää.

Kamalaa!! Minulla itsellä on niin kova h.lääkäri kammo, että viimeksi tehtiin nukutuksessa kaikki. Sitä ennen käynnistä about 5v ja laitettiin viisi puudutuspiikkiä ja ilokaasut. Tämä kaikki syystä, että lapsena h.lääkäri LÖI minua kun en antanut paikata. Toivottavasti lapsesi saa - vaadi sitä! - ensi kerralla eri lääkärin ja anna palautetta tästä kerrasta. Argh!!

Ei ollu hyvää käytöstä hamppilääkäriltä, ja varsinkin jos on aina tuollainen.
Mutta voi sitä ihmiset edes vähän ajatella omaa nenäänsä pidemmälle. Kyllä ne lääkäritkin on ihan vaan ihmisiä, joskus sattuu vaan olemaan huono päivä, miksi jotkut edelleenkin luulee että lääkäreillä ei ole oikeutta tehdä virheitä tai sitten vaan yksinkertasesti olla kiukkusia...?

Yhteistyössä