Tytöllä korkea kuume...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Halinappi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Halinappi

Aktiivinen jäsen
09.09.2006
2 491
0
36
Tytöllä (11kk) nousi kuume eilen päivällä sinne 38:aan. Meillä oli eilen aamulla se influ2 rokotus. Kuume laski iltaan sinne 37.5.
Kun itse menin sitten pari tuntia myöhemmin nukkumaan kun tyttö niin tyttö oli silloin aivan tulikuuma ja kuumetta oli reilu 39. Kuume ei ole vieläkään laskenut ja panadolia olen antanut. Tyttö sätkii koko ajan unissaan ja önisee... Tunnin päästä pääsee vasta soittamaa tk:hon.. Onko kellään muulla kokemusta että rokote on nostanu noin kovan kuumeen vai johtuuko jostain muusta...?

Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
jos sätkii niin voi olla kuumekouristuksia. sillon on mentävä lääkäriin jos tulee ensimmäistä kertaa niitä

voiko se kuume kouristus ilmetä tollasenakin?ei meillä oo kyllä sellasia koskaan ollu niin en tiedä niistä, mutta kuullut oon sellasesta...

Kuumekouristuksessa lapsi menee tajuttomaksi ja jalat/kädet/molemmat nytkii tai kouristelee symmetrisesti, voi mennä myös ihan veltoksi. Kohtaus kestää yleensä 1-2 min, max 15min. Ootko varma, ettei oo ns. uninytkähdyksiä?

Oliko tytöllä kuumetta ekasta annnoksesta? Meidän pitäis mennä ottaan huomenna se tehoste ja ekasta nousi kuume. Innolla odotamme :/

Yhteistyössä