Tytöllä ihmeelliset näpyt :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Januliittus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Januliittus

Aktiivinen jäsen
19.12.2007
4 359
0
36
Jyväskylä
Tytöllä on korva ja silmätipot tällä hetkellä käytössä ollut lauantaista asti. Tänää ilmestyi oikean silmän viereen pieniä valkoisia näppyjä. Ei kauaa niin ne hävis ja ilmestyi oikealle puolelle leukaan valkoisia näppyjä ja siitä pitkä punainen viiva korvan taakse ja myös vasemman puolen silmän viereen ilmestyi. No ne hävis ja nyt sillä on molempien silmien alla ja otsassa niitä näppyjä :o

Onko toi jotain allergista reaktioo ku nuin häviää ja sit het ilmestyy uuteen paikkaan??

No höh :(

No nyt ne näpyt on poskessa ja osittain silmän alla. Mie en käsitä! Kai sitä on kohta soitettava päivystykseen että johtuuko se noista lääkkeistä. Mut eiks ne tuu yleensä heti jos jokin aineosa ei käy? Noita on kuitenkin käytetty jo 4-5 päivää.

allergialta kuulostaa.lopeta käyttö ja ota yhteys hoitavaan lääkäriin. allergia voi kehittyä kun altistuu lääkkeelle,meillä penisilliiniallergia puhkesi viidennen anoksen jälkeen ihottumana.

Alkuperäinen kirjoittaja wb:
allergialta kuulostaa.lopeta käyttö ja ota yhteys hoitavaan lääkäriin. allergia voi kehittyä kun altistuu lääkkeelle,meillä penisilliiniallergia puhkesi viidennen anoksen jälkeen ihottumana.

No mut ei kai allergiareaktio tule ja häivy, vaihda paikkaa jne... Eix se niin mene että se tulee ja on?! Valaiskaa jos olen väärässä!

Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
mä nyt meinasin että soitan päivystykseen, mut mä en tiedä että soitanko päivystyspoliklinikalle (ensiapu) vain päivystyksen puhelinneuvontaan? :snotty:

En tiedä tartteekö edes välttämättä. En mä ainakaan sen ekan kerran jälkeen ole soittanut kertaakaan. Se on, tulee ja menee. Pahimpaan otetaan antihistamiinia jos likka kokonaan täyttyy ja kutina menee kärsimättömäksi.

Ai niin mut teillä oli ne lääkkeetkin vielä... Riittäiskö se neuvontapuhelin!?

Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:
mä nyt meinasin että soitan päivystykseen, mut mä en tiedä että soitanko päivystyspoliklinikalle (ensiapu) vain päivystyksen puhelinneuvontaan? :snotty:

En tiedä tartteekö edes välttämättä. En mä ainakaan sen ekan kerran jälkeen ole soittanut kertaakaan. Se on, tulee ja menee. Pahimpaan otetaan antihistamiinia jos likka kokonaan täyttyy ja kutina menee kärsimättömäksi.

Ai niin mut teillä oli ne lääkkeetkin vielä... Riittäiskö se neuvontapuhelin!?

täytyy koittaa jos se riittäis. kyl ne varmaan siitä sit osaa eteenpäin neuvoa :)

Soitin sinne ja käskivät mennä heti sinne ku näpyt on naama alueella. No me mentiin päivystykseen ja näpyt hävis ja pistivät meidät kotia että huomen sitten omalle lääkärille. No kotia päästiin niin eikös tuo naama sit kuki oikein kunnolla :kieh:

Tuossa kuva millainen se on :( Niin ja tuo iso valkoinen alue on yhtenäistä "näppyä"

Ota toi kamera mukaan ja näytä ne kuvat! Näin minäkin tein!

Eipäs tullu mieleen.. Mut voi olla että odotetaan siihen huomiseen että pääsee omalle lääkärille. Tyttökin jo nukahti niin ei viitsi herättää :(

Kyllä toi niin vahvasti vaikuttaa siltä nokkosjutulta joten en usko mitään vakavaa ole. Mä laitan sulle kohta yveetä ni näät minkä näköinen mun likka oli!

Ota toi kamera mukaan ja näytä ne kuvat! Näin minäkin tein!

Eipäs tullu mieleen.. Mut voi olla että odotetaan siihen huomiseen että pääsee omalle lääkärille. Tyttökin jo nukahti niin ei viitsi herättää :(

Kyllä toi niin vahvasti vaikuttaa siltä nokkosjutulta joten en usko mitään vakavaa ole. Mä laitan sulle kohta yveetä ni näät minkä näköinen mun likka oli!

Ok. Huolestutti vaan ku käskivät mennä heti päivystykseen ku naama alueella on :( Hitto että osaavat säikäyttää..