Tytön Ticket oli mennyt rikki päiväkodissa!!!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja "Kääk"
  • Ensimmäinen viesti
"Kääk"
Viikon vanha Ticket To Heaven vaaleanpunainen haalari oli mennyt rikki päiväkodissa. :( Oli kauhee järkytys, kun tulin hakemaan tytön päiväkodista ja sillä oli päällä joku päiväkodin "varahaalari" joltain 90-luvulta... Karmee vaaleanminttu teerennauhoilla. Kun näin sen rikki menneen Ticketin, nii järkytyin!!! Siinä oli pitkä viilja lahkeessa, josta kaikki lumet tulis jos sitä käyttäis............ Miten tää voi olla mahdollista! Mä ostin Ticketin, koska se on niin nätti ja oon kuullut kavereilta hyviä kokemuksia. Nyt se on sit rikki... Ei kun uuden haalarin ostoon. Pitäis kattoo oisko Molo Kidsei huutikses tarjoukses... Ei saada nyt sitten upouutta, koska ei oo varaa, mut jospa olis huutikses :/
 
Käyttöönhän ne on ostettu. Saisin itkeä monet itkut jos vaatteiden takia sitä tekisin. Poika 6v ja sillä menee yleensä viikossa ulkohousut puhki. Oli sitten reimatec tai mikä tahansa merkki kyseessä. Nyt ostin Remun toppahousut ja ne on ollut melkein kuukauden jo ehjät, joten tämä taitaa olla ennätys :D
...tämän takia en viitsi ostella kalliita meidän pojille. Kun näen jossain kympillä toppahousuja, ostan niitä kymmenet varastoon. Olen kokeillut joskus kalliimpiakin, eikä ne kestäneet yhtään sen paremmin. Nyt kyllä houkuttaisi kokeilla noita Remuja :D
 
"vieras"
Hah! Siinäs saitte! :kieh: Eli se tiketti ole yhtään sen kummempi haalari, kun tavallinenkaan! :D Juuri tämän takia suosin "halvempia", ettei ketuta niin paljon, kun noin käy... ;)
 
näin
Näin käy kun köyhä laittaa omaisuutensa haalariin johon ei ole varaa... Olisit alunperin ostanu cirafin alehaalarin niin olis varaa ostaa toinen samanlainen. Ja tuskin se teidän tickettikään on kovin kallis ollut, nyt kun on kaikki haalarit jo tuntuvasti alehinnoissa.

Ei ticket saa sinua eikä lastasi näyttämään yhtään sen rikkaammalta mitä oikeasti olet..!
 
"Piika-äiti"
Voi hyvä tavaton. Lapset leikkivät, juoksevat ja touhuavat, ja vaatteet ja puvut todellakin voivat mennä rikki, varsinkin jos lapsi on vähääkään reippaampi leikeissään.

Vaatteet valitaan lapselle lämmöksi ja suojaksi, ei äidin egon jatkeeksi. Luuletko, että osaat paikata tikettisi?
 
.............
harmi. tosi ikävää jos vaatteita ja varusteita menee rikki. ja varsinkin vielä jos ne ovat tosi kalliita. meillä oli aikoinaan tytöllä tosi hyvät ja minun kukkarolle kalliit gore texin talvikengät. päiväkodissa oli toisen kengän kantapää jäänyt kuivauskaapin oven väliin muutamaksi tunniksi ja siit meni kantapään sisäosa niin vinoon, että kengät sai heittää roskiin. vähänkö vitutti heittää lähes uudet kengät menemään.
 
"Vieras"
Meillä meni pojan haalari eka päivänä. Tuli iso palkeenkieli, jota vielä pojat porukalla repivät isommaksi. Onneksi oli halpishaalari. Mä olen huomannut, ettei kalliita kannata ostaa. Niihin kalliisiin tulee yhtälailla noita reikiä ja repeämiä. Varsinkin pojilla.
 

Yhteistyössä