Tytön kaverin jatkuvasti lasittunut katse

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viinaa??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viinaa??

Vieras
Mitähän se oikein käyttää??? Tiedän ettei asia kuulu mulle ja ei tuosta mitään kummempaa harmia ole ollut. Kun kysyin niin vastattiin heti ettei kuulu mulle ja turpa kiinni. Nuorena tietenkin pystyy juomaan usein ja elimistö palautuu heti.

Onpa tosi typerä provo. Hanki itsellesi parempi harrastus.

Provo tai ei, ni missä pumpulissa sä elät? Ei ollenkaan mahdotonta, kaupungilla näkyy iltaisin kymmenvuotiaitakin!! Kaikilla ei ole ihana koti ja rakastavat vanhemmat. Tottakai toivon, että tää ois provo, mut entäs jos ei oo?? Ap, kysele lapselta tai omalta lapseltasi millainen perhe hänellä on. Se on ihan vilpitön, asiallinen kysymys. Entä onko tyttäresi käynyt tuon kaverin kotona? Millasta siellä oli? Oliko ketään kotona? Saiko ruokaa/välipalaa tms. Tollaset on ihan asiallisia ajatuksia, jotka kertoo perheestä paljonkin. Itse kyselen lapsiltani tuollaisia, vaikka en mitään/ketään epäilekkään, ja lapsella normikaverit.

[QUOTE="riia";29939681]Provo tai ei, ni missä pumpulissa sä elät? Ei ollenkaan mahdotonta, kaupungilla näkyy iltaisin kymmenvuotiaitakin!! Kaikilla ei ole ihana koti ja rakastavat vanhemmat. Tottakai toivon, että tää ois provo, mut entäs jos ei oo?? Ap, kysele lapselta tai omalta lapseltasi millainen perhe hänellä on. Se on ihan vilpitön, asiallinen kysymys. Entä onko tyttäresi käynyt tuon kaverin kotona? Millasta siellä oli? Oliko ketään kotona? Saiko ruokaa/välipalaa tms. Tollaset on ihan asiallisia ajatuksia, jotka kertoo perheestä paljonkin. Itse kyselen lapsiltani tuollaisia, vaikka en mitään/ketään epäilekkään, ja lapsella normikaverit.[/QUOTE]

Ok, onneksi ikä olikin se provo sitten toiselta. Mutta päteepä nuo samat kirjoittamani ajatukset kuitenkin. Ole läsnä, kysele ja ole kiinnostunut. Kyllä täysikäisen lapsensa asioista ja kavereista saa ja pitääkin olla kiinnostunut. Eihän se huoli ja vastuu katoa, vaikka täyttää 18.

Sillä voi olla vaikkapa lääkärin määräämä lääkitys josta tuo aiheutuu.
Kannattais käyttää samaa nimimerkkiä joka viestissään niin ois vähän helpompi lukea ketjua..

[QUOTE="riia";29939688]Ok, onneksi ikä olikin se provo sitten toiselta. Mutta päteepä nuo samat kirjoittamani ajatukset kuitenkin. Ole läsnä, kysele ja ole kiinnostunut. Kyllä täysikäisen lapsensa asioista ja kavereista saa ja pitääkin olla kiinnostunut. Eihän se huoli ja vastuu katoa, vaikka täyttää 18.[/QUOTE]

Vähän samaa mietin vaikkei täysikäisten asioihin voikaan tavallaan puuttua. Täytyy ottaa selvää jos jatkuu vielä pidemmänkin aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja alku peräinen;30043084:
Nyt se sevisi. Kyseä oli alkomaholi. Ei haissut koska joi terä viä ja käytti sisua.
Viina oli tuon aiheuttanut.
Kitos avusta kuitenkin foorumi laiset

Mä olen oikea ap eikä toi sekopää. Oikeaa vastausta ei olemassa koska en ole nähnyt vähään aikaan koko tyttöä. Tehkööt mitä lystää eipä asia mulle kuulukaan.

En nyt kommentoi muuten, mutta ihmettelenpä vain, että miten sä annat lapsesi kaverin puhua sulle noin? Siis ei kuulu sulle, turpa kiinni? Olen tätä ihmetellyt jossain toisessakin ketjussa, kun tuntuu, että joillakin lapsilla ei ole mitään kunnioitusta aikuisia kohtaan. Jos olisin itse edes kehdannut nuorena noin sanoa jollekulle aikuiselle, niin korville olisin saanut. Ja eipä minunkaan lapsien kaverit noin epäkunnioittavasti saisi käyttäytyä, lentäisi pihalla melko haipakkaa.

En nyt kommentoi muuten, mutta ihmettelenpä vain, että miten sä annat lapsesi kaverin puhua sulle noin? Siis ei kuulu sulle, turpa kiinni? Olen tätä ihmetellyt jossain toisessakin ketjussa, kun tuntuu, että joillakin lapsilla ei ole mitään kunnioitusta aikuisia kohtaan. Jos olisin itse edes kehdannut nuorena noin sanoa jollekulle aikuiselle, niin korville olisin saanut. Ja eipä minunkaan lapsien kaverit noin epäkunnioittavasti saisi käyttäytyä, lentäisi pihalla melko haipakkaa.

Noi sanoo ihan kenelle tahansa mitä hyvänsä. Ihan turhaa alkaa kyllä siihen energiaa hukkaamaan. Sanon kyllä takaisin ja sanoja oli kylläkin oma tyttö. Totta on etten mäkään ole noin vanhemmilleni sanonut kuin joskus riidellessä mutta aika on eri ja noitten suusta tulee vaikka miten hulluja juttuja.

Yhteistyössä