Tytön ensimmäinen tyttöystävä :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voi Jee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Voi Jee

Vieras
Auts, auts, auts...Mun neitonen kasvaa niin nopeaa ja nyt on rakkautta ilmassa :) Tekstitellyt, soitellut toisen tytön kanssa, josta on kiinnostunut ja puhelunaikana jutut meni niin, että kutsuin kylään näytille (kun tyttö jutteli hänen kanssaan) ja ilmoitti, että mielellään :)

Ja mua jännittää + olen niin iloinen oman likan puolesta. Se suorastaan hehkuu! Mutta kauhuissani siltikin. Rakkain ystäväni on lepakko ja ne kiemurat...huh...ne on draamaa täynnä!

Enkä mä tiedä miten kättäytyä/ olla, kun tämä tyttö sitten tulee :) Jos pilaankin kaiken tai teen tai sanon jotain tyhmää? Ja onko niitä pakko jättää kaksisteen?!? =D

Voi jönsses, mä oon niin täpinöissäni ton tytön puolesta, koska ei tää lesbous ole sille helppoa ollut, ei todellakaan. Heterona olis ollut tuhatkertaa helpompaa, mutta silti kauhuissani! Ne sydänsurut ja suhdekiemurat sun muut!

Onneksi ei nyt ainakaan viikkoon ole tulossa tänne (kun olen ihan hönttinä), että saan rauhottua :)

Ihan hullua, kun en ajatellut, että se tuntuisi tältä, kun 16-v vihdoin löytää seurustelukumppanin...mietin, että voiko teipata molempien suut ja sanoa, ei pussailua...ainakaan kotona..ja mä istun sitten teidän välissä (mutta pussailkaa ulkona minkä kerkeette, koska se on kivaa) =D

Ja saako niitä tyttöjä hätyytellä haulikolla samoin, kuin poikia (mitä aina isit uhkaa) =)

Voi kertokaa te muut homoseksuaalien vanhemmat, miten ensimmäiset seurustelut on mennyt? Esittelyt sukulaisille jos on ollut vakavampaa? Ja miten olette parhaiten olleet tukena, kun toiset kanssaihmiset eivät hyväksykkään "Epänormaalia suhdetta".

Ja hei, onko mitään ihanampaa, kun ihastunut lapsi, joka vaan loistaa ja hehkuu <3 Voi tota onnea <3

Noh, ei ne lesbojen, eikä homojenkaan suhdekuviot ole sen monimutkaisempia mitä heteroillakaan. :) Kun lapsi tuo ekaa kertaa seurustelukumppanin näytille niin siinä jännittää niin lapsilla kuin vanhemmillakin. Ole rennosti, mukavasti, älä hössötä liikaa äläkä "ristikuulustele" tulokasta turhan tarkkaan ettei pelästy :D Tottakai tuon ikäiset voit jättää kahdestaankin.. Ei niistä kumpikaan ainakaan raskaaksi voi tulla eli siitä ei huolta ;)

Oma poikani (nyt täyttää 19v heinäkuun alussa) on homo ja täysin sinut asian kanssa. Alkujaan yläaste-aikoina hänellä oli vaikeaa että miten kaverit suhtautuu jne. Ei tosin pelännyt kertoa minulle koska olen täysin avoimesti aina ollut bi. :) Olihan tuolla pojalla sydänsuruja kun ihastui heteroihin alussa paljon, ja siitä sitten tuskaili että miksi hän ei voi olla hetero jne olis asiat helpompaa. Hakeutui sitten Setan nuortenryhmään mistä on löytynyt nykyinen seurustelukumppanikin hänellä, aivan ihana poika ja nuo kaksi ovat tosi onnellisia yhdessä.
Sukulaisista nyt en tiedä, eivät ainakaan vanhemmat ihmiset kovin hyvällä katso mutta ei kukaan ole pojalle ollut ilkeä. :)

Meilläkin likka ihastunut heteroihin :) ja se onkin se mikä on ollut vaikeaa..mstä tietää, että onko hetero vai ei? Uskaltaako paljastaa, koska ehkä sitten koko koulu saa tietää ja mitä sitten :)

Itse olen kanssa ollut tosi avoin näiden juttujen suhteen ja antanut aina lasten ymmärtää, että ei ole väliä onko homo/hetero/transu tai jotain muuta, kunhan ketään ei satuteta :)

Ja juu, raskaaksi tuloa ei tarv pelätä, mutta en mä halua, että ne edes harrastaa seksiä =D ..Yök! Vaikka itse olin vuotta nuorempi, kuin tyttöni, kun hänet sain ;D

Mutta voi jee, tästä se alkaa <3 (Ja muksu toivois, että olisin vähemmän kiinnostunut sen asioista nyt)

Kerrankin järkipuhetta. Ihmetyttää kun annetaan teinien pelleillä ja leikkiä jotain erilaista koska "hienoa". Itse en tuollaista katselisi ja lapsi saisi lähteä elämästäni.

Provoilu ei kyllä ole ikinä järkevää. Aika surullista jos oman lapsesi kieltäisit ja ei tuo kyllä mitään erilaisen leikkimistä ole, homoseksuaaleja on ollut aina ja tulee olemaan vastedeskin ja HETEROT niitä tekee lisää.. :)

Meilläkin likka ihastunut heteroihin :) ja se onkin se mikä on ollut vaikeaa..mstä tietää, että onko hetero vai ei? Uskaltaako paljastaa, koska ehkä sitten koko koulu saa tietää ja mitä sitten :)

Itse olen kanssa ollut tosi avoin näiden juttujen suhteen ja antanut aina lasten ymmärtää, että ei ole väliä onko homo/hetero/transu tai jotain muuta, kunhan ketään ei satuteta :)

Ja juu, raskaaksi tuloa ei tarv pelätä, mutta en mä halua, että ne edes harrastaa seksiä =D ..Yök! Vaikka itse olin vuotta nuorempi, kuin tyttöni, kun hänet sain ;D

Mutta voi jee, tästä se alkaa <3 (Ja muksu toivois, että olisin vähemmän kiinnostunut sen asioista nyt)

Noh olen tosiaan itse bi ja olen kyllä myös ihastunut välillä heteroihin. Mutta kai sitä on jonkunlainen "homotutka" oikeastikin olemassa, aina välillä yhtäkkiä vaikka kaupassa voi tulla "viboja" että esim tuo ihminen on lesbo, bi, homo.. Ja on se aika usein osunut oikeaankin.. :)
Ei sitä tarvitse varsinaisesti alkaa mainostamaan sitä suuntautumistaan. Kyllä sen varmaan tuon suhteen myötä ihmiset pikkuhiljaa saa tietää. Negatiivisiakin reaktioita tulee varmasti vastaan, mutta täytyy vaan ottaa se asenne ettei niistä välitä niin kaikki menee kyllä hienosti.

Ja kyllä ne nuoret keksii keinot harrastaa seksiä. Itse vaan muistutin pojalleni että testeissä pitää käydä ennen kuin "laitetaan vehkeet yhteen" ja kumi on kaveri, tosin tietty oman kumppanin kanssa nyt voi olla ilmankin jos on varma että ei ole mitään. Tyttöparillakin kannattaa käydä testeissä, tietty. :)

Noi provot kannattaa jättää huomioimatta :) Yksikään äiti/isä ei halua lapselleen pahaa..ei edes raamatussa, jossa salomon oli laittamassa lasta puoliksi :) JA juu, olen uskonnollinen ja lapseni on lesbo ja luen raamattua ja siltikin, tämä mun tyttöni on htä arvokas, kuin minäkin (jos Jumala ei ois hyväksyn homoutta, niin ei olis homo pingviinejäkään) ja me kaikki ollaan Jumalan luomia, ainoastaan ihmiset omalla tahdolla (käsits hyvästä ja pahasta sekä mahdollisuus toimia niin)

Noi provot kannattaa jättää huomioimatta :) Yksikään äiti/isä ei halua lapselleen pahaa..ei edes raamatussa, jossa salomon oli laittamassa lasta puoliksi :) JA juu, olen uskonnollinen ja lapseni on lesbo ja luen raamattua ja siltikin, tämä mun tyttöni on htä arvokas, kuin minäkin (jos Jumala ei ois hyväksyn homoutta, niin ei olis homo pingviinejäkään) ja me kaikki ollaan Jumalan luomia, ainoastaan ihmiset omalla tahdolla (käsits hyvästä ja pahasta sekä mahdollisuus toimia niin)

Nimenomaan. Itse en ole varma onko Jumalaa olemassa mutta sen tiedän että jos on niin ei Hän kyllä homoja ja lesboja tuomitse. Eikä Raamattukaan tuomitse homoseksuaaleja vaikka niin usein virheellisesti on tulkittukin. :)

Juu, totta kaikki mtä kirjoitit :) Mutta tälle lapselle saan puhua kaikesta muusta, paitsi seksistä :D vaikka siitäkin ollaan puhuttu useasti, mutta nyt se ei enää olekkaan ok :)

Sain tttöni 15-vuotiaana "tatu". Se on mahdollista han biologisesti :) Ja nt tttö on 16-vuotias :) Meistä tehtin jopa ohjelma telkkariin silloin joskus :) Oisko ollus kolmas linja ja teini äitiys/vanhemmuus tms. :)

Ja viellä Suomenkielellä, kun osa näppäistöstä ei toimi, kuin hakkaamalla :)

Sain tyttöni 15-vuotiaana "tatu". Se on mahdollisti ihan biologisesti Ja nyt tyttö on 16-vuotias. Meistä tehtiin jopa ohjelma telkkariin silloin joskus. Oisko ollus kolmas linja ja teini äitiys/vanhemmuus tms.

Yhteistyössä