Tytöllä hoitopaikan vaihto edessä...PRKL!!pph..

Mies kerto mulle viikon ajan kun haki ja vei joka pvä tytön hoitoon,et hoitaja ei vastaa mitään kun on kysynyt kuinka on mennyt jne..
Mietin ettei kaikki ole ihan kunnossa.
Eilen kävin sit hakemassa itse tytön hoidosta ja kysyin et onko ollut vaikea viikko ni hoitaja tokas et "sitä se teettää kun koiraa hakataan"
Mä olin ihan et mitä hittoa..
Meijän likka kuulemma joka päivä hakkaa niiden koiraa.
Mä en ole ollut paikalla..en tiedä mitä siellä on tapahtunut,mutta ihmetten suuresti,kun kuitenkin kotona kaksi koiraa ja kaikilla tutuilla koiria ja muita eläimiä ja meidän tyttä ei ikinä ole niille mitään tehnyt..päinvastoin.
No mä sit kysyin hoitajalta et pitäisikö mun soittaa päivähoitotoimistoon ni se ilmoitti,et mielummin juu,et hän ei haluis olla mun lapsen kanssa tekemisis ja olis onnellinen jos ei sitä tarvitsis hoitaa.
Ja häneltä lähtee työt jos niien koira puree meidän tyttöä,mut heti lisäs perään,et toisaalta ei häntä enää kiinnosta kun työsopimuskin loppuu heinäkuun alkuun.. |O |O

Ei siinäkään mitään me tultiibn kotiin ni huomasin et työllä on pissat housussa..
ja oli sit ollu jo ilmeisesti kauemmin kun osittain oli jo housutt kuivunutkin...
Kysyin tytöltä et onko sille käyny vahinko ni se vastas et se on sen ja hoitajan salaisuus! MITÄ HITTOA!!!!!
Joka pvä viimeisen kk aikana tyttö on odottanut portilla et äiti tai isi hakee..ties kuinka kauan venannut siinä..

Joku saattaa muistaa sen vaippa asian josta joskus saman hoitajan kanssa taistelin..
olis jo silloin pitänyt vaihtaa hoitopaikkaa..
Ties miten se on kohdellut mun lastani...

cukkis
voi ei kamalaa...en veisi lastani enää maanantaina sinne. Hakisin vaikka saikkua lekurilta sen aikaa että uusi hoitopaikak löytyy. Voih noi on niin kurjia juttuja.

Mutat muista kertoa nää kaikki sinne päivähoitopäälikölle...krijota lapulel asita ranskalaisilla viivoilla, muuten voit unohtaa puhelimessa osan asioista mitä on sanontu teille jne...

Kyllä mä haluaisin selvittää asian perin pohjin ja ottaisin yhteyttä hoitajaan ja työnantajaan ja keskustelisin tytön kanssa uudelleen. Tuollaiset salaisuudet ei kuulosta kovin hyvältä. Ja haluaisin tietää mitä hoidossa on tapahtunut, mitä lapseni on siellä tehnyt ja mikä on hoitajan rooli koko hommassa :|

T80
tuntuu siltä että koira homma on tekaistu, eli hoitaja syyttää turhaan teidän lasta koiran hakkaamisesta. minun mielestä o parrempi vaihtaa hoitopaikkaa ja selvittää asia pohjamutia myöten.
voimia sinulle ja lapsellesi :hug:

tässä syy
tämän vuoksi just minä en vie lapsiani perhepäivähoitoon. Kukaan ei tiedä mitä siellä päivänaikana tapahtuu. En väitä etteikö päiväkotiinkin voisi pesiä niitä outoja hoitajia mutta hoitajia on kuitenkin useampi niin ei ne kaikki voi olla pipovikaisia, eli siinä vähän aikuisetkin katsoo toinen toistensa touhuja. Perhepäivähoitajan puuhailut jää usen vain lasten puheiksi :(

vieras
Just tuommoisten takia mä en haluisi lastani perhepäivähoitajalle.. Kaverini on myös pph, ja sitä touhu katsellessani ja kuunnellessani olen monta kertaa miettinyt, että onneksi minun lapsellani ei ole sellaista hoitajaa.. Hänen oma lapsensa pomottaa kaikkia muita lapsia, tönii ja lyö, kaverini ei saa mitään kuria lapseensa =(

miuku
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Todella outoa käytöstä hoitajalta. Olisi pitäny ottaa asia puheeksi teidän kanssa jo sillon eka kerran kun tyttö lyönyt koiraa, jos on lyönyt.

Parempi vaan että saat tytön pois tuollaisesta hoitopaikasta.
Näin on. Ota yhteys päivähoidon esimieheen. Meilläkin oli tapaus jossa perheen oma lapsi ei laskenut omaani vessaan yms. ja käski pissimään housuun. Sitten hoitaja sanallisesti rökitti tyttöni kun näin oli tehnyt. yms. Siltä hoitajalta loppui työt siihen.

Ina
Alkuperäinen kirjoittaja tässä syy:
tämän vuoksi just minä en vie lapsiani perhepäivähoitoon. Kukaan ei tiedä mitä siellä päivänaikana tapahtuu. En väitä etteikö päiväkotiinkin voisi pesiä niitä outoja hoitajia mutta hoitajia on kuitenkin useampi niin ei ne kaikki voi olla pipovikaisia, eli siinä vähän aikuisetkin katsoo toinen toistensa touhuja. Perhepäivähoitajan puuhailut jää usen vain lasten puheiksi :(
Mutta onneksi jotku tuovat lapsensa perhepäivähoitoon
:) Ja meitä hoitajia on moneksi. Yleensä hyvillä hoitajilla on ruuhkaa ja ne vähän arveluttavat ovat sitten vajaalla ryhmällä... Onneksi tuo puskaradio on hyvä ainakin pienellä paikkakunnalla. Mutta ihan tosissaan hoitajilla pitäisi olla enenmmän valvontaa, nykyisin sitä ei ole yhtään...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ina:
:) Ja meitä hoitajia on moneksi. Yleensä hyvillä hoitajilla on ruuhkaa ja ne vähän arveluttavat ovat sitten vajaalla ryhmällä... Onneksi tuo puskaradio on hyvä ainakin pienellä paikkakunnalla. Mutta ihan tosissaan hoitajilla pitäisi olla enenmmän valvontaa, nykyisin sitä ei ole yhtään...
Meidän lapsella on ainakin niin ihana pph, että ei parempaa vois toivoa.
Ikinä ei oo löytynyt mitään huomautettavaa, päin vastoin.

mina
Soita heti myös muiden lasten vanhemmille. Kuulostaa todella siltä, että kaikki ei ole kunnossa! Varsinkin tuo salaisuus, se laittoi kylmät väreet kulkemaan selkäpiitä pitkin. Tiedä mitä muita asioita käskenyt pitää "salaisuutena".

Alkuperäinen kirjoittaja mina:
Soita heti myös muiden lasten vanhemmille. Kuulostaa todella siltä, että kaikki ei ole kunnossa! Varsinkin tuo salaisuus, se laittoi kylmät väreet kulkemaan selkäpiitä pitkin. Tiedä mitä muita asioita käskenyt pitää "salaisuutena".
Samaa mieltä. Tuo salaisuus-juttu kuulostaa suorastaan pelottavalta :eek:

naapuri
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Just tuommoisten takia mä en haluisi lastani perhepäivähoitajalle.. Kaverini on myös pph, ja sitä touhu katsellessani ja kuunnellessani olen monta kertaa miettinyt, että onneksi minun lapsellani ei ole sellaista hoitajaa.. Hänen oma lapsensa pomottaa kaikkia muita lapsia, tönii ja lyö, kaverini ei saa mitään kuria lapseensa =(

heh, taitaa olla aika yleinen ongelma. Mun kaveri on kanssa pph ja sen likka yrittää kyllä pomottaa kaikin tavoin. Onneksi kaverini kuitenkin pitää puikot käsissään ja puuttuu pomottamiseen!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ina:
Onneksi teitäkin on, oikeita aarteita =). Mun kaverilla lapset vaihtuu jatkuvaa tahtia, koska ei tule vanhempien kanssa toimeen. Ja aina kun hänen lapsensa toisia kiusaa, niin hän vain toteaa "no tämä on hänen kotinsa"..

elto
joo en ikinä veis muualle hoitoon kuin päiväkotiin. Hoitajan voisin ottaa kotiin, mutta kunnissa on epätasa-arvoa tässä suhteessa törkeästi, kun täällä ei ole mahdollisuutta palkata hoitajaa, mutta lähikunnissa se on hyvin tuettua (kuntalisillä). Jos lapsi joutuu pk:ssa odottelemaan vuoroaan ym. niin se nyt on vaarattomampaa kuin tollanen henkinen väkivalta. Syliä lapset saa kyllä kotonakin, siihen on turha vedota päiväkoteja arvostellessa.

Taas se nähdään. En ymmärrä miten kukaan uskaltaa ottaa riskiä ja viedä lapsensa ennestään tuntemattomalle perhepäivähoitajalle. On ihan sattumankauppaa millaisen hoitajan saa, ja pahimmillaan lapsen huono kohtelu jatkuu vuosikaudet.

On mahdollista et meidän tyttö on lyönyt koiraa siellä!!!
En ole ollut paikalla näkemässä..ihmetyttää vain miksi juuri sitä koiraa lyö jos ei muita koiria..
Maanantaina ei meee hoitoon enää...
mieheni äiti lupasi ottaa tytön hoitooon vaikka niin pitkäksi aikaa kun saadaan uusi hoitopaikka...
Syytän vain itseäni...

röppö olitko se sä joka silloin joku aikaa sitten ihmettelit hoitajan käytöstä mm. vaippapaketista,joka oli kulunut ihmeen nopeesti,vaikka lapsesi ei käytäkkään kokoaikaa vaippaa,ja jonka hoitaja väitti lapsen syövän kunnolla siellä hoitopäivän aikana? Hoitaja vanhempi rouva,jolla epäilit alkavaa dementiaa?

Kuulostaa kyllä tosiaankin oudolta, epäilen et hoitaja kohtelee myös toisia lapsia samoin kuin sinunkin lapsiasi... eli syytä on tosiaanki ottaa yhteyttä perhepäivähoidon ohjaajaan asian selvittämiseksi...

Yhteistyössä