V
"vieras"
Vieras
Mulla siis 16v tytär raskaana viimeisillään, lapsen isä saman ikäinen. Tämä raskausasia on, kuten varmaan ymmärtää saattaa, mulle tosi paha paikka. Tytär täytti vasta tänä kesänä 16, ja peruskouluakin olisi vielä vuosi käymättä mikä huolettaa mua kovasti. No, tilannetta ei paranna nyt yhtään tämä tyttären poikaystävä joka on siis myös lapsen isä. Hän jätti tytön kun kuuli raskaudesta, palasi parin kuukauden päästä takaisin yhteen tytön kanssa ja jätti taas rakenneultran jälkeen vauvan nähtyään kun "ei vaan voi jaksaa" tällaista... Nyt loppuraskaudesta ko. poika tuli taas tytön elämään takaisin vaikka kovasti koitin kehottaa tytärtäni miettimään kannattaako enää palata yhteen kun todennäköisesti sydän vaan särkyy pian taas. Nyt ovat seurustelleet taas muutaman kuukauden ja lapsen pitäisi tosiaan syntyä hetkenä minä hyvänsä. Mitä mä voin tässä nyt tehdä? En haluaisi että tuo poika on "pilaamassa" tyttäreni pärjäämisen vauvan kanssa aiheuttamalla ylimääräistä huolta ja murhetta, kun tosiaan miksikään avuksi hänestä ei selvästikään ole. Sitäkin mietin, että onko mulla mitään mahdollisuutta kieltää poikaa osallistumasta synnytykseen? Jotenkin vaan vähän pahat aavistukset siitäkin että mitä siitä mahtaisi tulla?
tekee pahaa, kun oma tytär on niin sinisilmäinen ja uskoo vaan aina että nyt tälläkertaa se poika pysyy menossa mukana ja koskaan niin ei kuitenkaan käy.
tekee pahaa, kun oma tytär on niin sinisilmäinen ja uskoo vaan aina että nyt tälläkertaa se poika pysyy menossa mukana ja koskaan niin ei kuitenkaan käy.