tyrmäystippojen uhri

• Viestiketjun aloittaja Katja
  • Ensimmäinen viesti
Katja
Torstaina olin käymässä kaverin kanssa parilla.. Join yhden kaljan ja yhden siiderin. Sen jälkeen ei mitään muistikuvaa.

Seuraavaksi mitä muistan... Havahdun valoisan tullen bussipysäkillä siihen että kaksi aamulenkillä ollutta vanhempaa naishenkilöä yrittävät saada minua hereille. Hetken päästä saapuu ambulanssi joka kuljettaa minut sairaalaan.

Sairaalassa olen vielä aika sekaisin, enkä muista paljoa. Promilleja veressäni oli 0.23 ja sen lisäksi verestäni löytyi Rohypnol (?) nimistä ainetta.

Ystäväni jonka kanssa olin illalla lähtenyt sanoi soittaneensa puoli seitsemän aikaan aamulla puhelimeeni. Silloin olin jo sairaalassa. Puhelimeeni vastasi mies joka kertoi minun olevan lepäämässä, sillä olin juonut niin paljon.

Raiskaustutkimuksessa todettiin että olen joutunut seksuaalisen hyväksikäytön kohteeksi. Selkääni on purtu, jalkani ovat sen näköiset että minua on pidetty kiinni, käsin tai muuten..

Nyt mietin miten kerron miehelleni tästä... Suhteessamme on todella vaikeita ongelmia, joista suurin on hänen mielestääni haluni käydä ystävieni kanssa juhlimassa. Mieheni saapui tänään työmatkalta ja on huomannut etten ole oma itseni.

Lapseni onneksi eivät ole huomanneet mitään.

Olen rikki, pettynyt ja shokissa. Haluaisin kuolla, mutta onneksi minulla on kaksi ihanaa lasta joiden vuoksi nousen aina jaloilleni.

Miten selviän tästä ikinä?

bdt
En vamrasti pysty täysin edes kuvittelemaan miltä sinusta tuntuu.
Jos itse olisin tuossa tilanteessa, kertoisin kyllä miehelleni sillä muuten taakka olisi liian suuri kantaa. Älä ajattele liikaa sitä mitä hän ajattelee, sinä tarvitset nyt apua. Tapahtunut ei ole sinun vikaasi vaan olet rikoksen uhri. Päivä kerrallaan, mutta älä itse kasvata taakkaasi suuremmaksi kuin se jo nyt on.

???
onko rohypnolia oikeasti vielä saatavilla?

Sen myyntilupa lakkasi 1991 ja laittomilla markkinoilla sitä oli viimeeksi nähty joskus 2000-luvun alussa.

Mistä sitä on löytynyt taas?

katja
Alkuperäinen kirjoittaja ???:

Sen myyntilupa lakkasi 1991 ja laittomilla markkinoilla sitä oli viimeeksi nähty joskus 2000-luvun alussa.

Ja mistä helkkarista minä sen voin tietää???

tota
Alkuperäinen kirjoittaja ???:

Mitäs luulet, tuliko ap kysäisseeksi raiskaajaltaan?

Lissu
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
En vamrasti pysty täysin edes kuvittelemaan miltä sinusta tuntuu.
Jos itse olisin tuossa tilanteessa, kertoisin kyllä miehelleni sillä muuten taakka olisi liian suuri kantaa. Älä ajattele liikaa sitä mitä hän ajattelee, sinä tarvitset nyt apua. Tapahtunut ei ole sinun vikaasi vaan olet rikoksen uhri. Päivä kerrallaan, mutta älä itse kasvata taakkaasi suuremmaksi kuin se jo nyt on.
Peesi tähän... hae apua, sekä ammattilaisilta että läheisiltäsi. Miehesi tulisi nyt tukea sinua tässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Katja:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Kiva kaveri sulla.
Mitä sä tarkoitat???
Kavereista pidetään huolta. Miten ihmeessä sä olet päätynyt jonkun vieraan miehen kanssa? Vessareissullako sut on ryöstetty? Kysy siltä kaveriltasi, että miten ja miksi se on päästänyt sut! Vai kuuluuko tuo ihan oikeasti suomalaiseen kulttuuriin myös naisten kohdalla, että parisuhteessa elävät käyvät porukalla baarissa naimassa vieraita? Jos kaverisi on pitänyt sitä ihan normaalina...

Pakkohan sinun on kertoa jos harrastatte seksiä. Ja muutenkin tuo on niin suuri asia ihmiselämässä että ei sellaista voi salata lähimmältä ihmiseltään. Sinä olet uhri, se että käyt juhlimassa ei oikeuta ketään raiskaamaan sinua.

...
Eiköhän noita daterape-huumeita saa katukaupasta niinkuin kaikkia laittomia aineita. :kieh:

Ap:lle iso lohtuhali! :hug: En voi mitenkään ymmärtää, mitä käyt läpi. :( Kerro miehellesi, vaikka pelkäisit hänen reaktiotaan. Jos et kerro, asia jää kuitenkin hiertämään teidän välillenne, koska mies vaistoaa, että jotain on vialla. Tapahtuneesta ilmeisesti tulee poliisitutkinta? Siihenkin tarvitset miehesi tukea ja apua.

vieras
Kiva kaveri sulla.
Mitä sä tarkoitat???
Kavereista pidetään huolta. Miten ihmeessä sä oelt päätynyt jonkun vieraan miehen kanssa? Vessareissullako sut on ryöstetty? Kysy siltä kaveriltasi, että miten ja miksi se on päästänyt sut! Vai kuuluuko tuo ihan oikeasti suomalaiseen kulttuuriin myös naisten kohdalla, että parisuhteessa elävät käyvät porukalla baarissa naimassa vieraita? Jos kaverisi on pitänyt sitä ihan normaalina...
Ei kannata kaverin syyksi pistää tietämättä tilannetta. Kyllä ne jotka noita tippoja lasiin laittavat, osaavat katsoa sopivan hetken napata uhri mukaansa. Ehkä kaveri on ollut ostamassa uutta tuoppia tai vessassa.

bhf
Alkuperäinen kirjoittaja rg:
Aikamoiset promillet sulla vielä aamulla yhden sidukan ja kaljan jälkeen :)
Kuten sanoin, join yhden kaljan ja yhden siiderin. Tämän jälkeen en muista mitään...
Mut hei, jos sulle on laitettu tyrmäystippoja niin et sä sit sen jälkeen kyllä mitään juo. Satun vaan tietämään minkälaisessa kunnossa on tyrmäystippojen uhri, se ei oikeesti enää juo eikä sitä pysty juottamaan...

...
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Eiköhän noita daterape-huumeita saa katukaupasta niinkuin kaikkia laittomia aineita. :kieh:
Kyseessä on bentso, jota ei ole ollut markkinoilla aikoihin. Erittäin vanha unilääke.
Luultavasti on markkinoilla jossain ulkomailla edelleen ja sieltä tuodaan Suomeen nimenomaan tähän tarkoitukseen?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kiva kaveri sulla.
Mitä sä tarkoitat???
Kavereista pidetään huolta. Miten ihmeessä sä oelt päätynyt jonkun vieraan miehen kanssa? Vessareissullako sut on ryöstetty? Kysy siltä kaveriltasi, että miten ja miksi se on päästänyt sut! Vai kuuluuko tuo ihan oikeasti suomalaiseen kulttuuriin myös naisten kohdalla, että parisuhteessa elävät käyvät porukalla baarissa naimassa vieraita? Jos kaverisi on pitänyt sitä ihan normaalina...
Ei kannata kaverin syyksi pistää tietämättä tilannetta. Kyllä ne jotka noita tippoja lasiin laittavat, osaavat katsoa sopivan hetken napata uhri mukaansa. Ehkä kaveri on ollut ostamassa uutta tuoppia tai vessassa.
Asia kannattaa selvittää silti. Eikä lasia kannata jättää koskaan valvomatta.

kamalaa
kerro miehellesi. näytä jokin dokumentti sairaalasta miehellesi jotta uskoo että sinut on raiskattu ja tyrmäystipoilla tainnutettu!! soita rikoksenuhrit kriisipuhelimeen

http://www.riku.fi/fi/etusivu/

Yhteistyössä