Tyrmättiinkö tämä nainen ja käytettiin hyväksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poppaliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

poppaliina

Aktiivinen jäsen
07.03.2008
7 502
1
36
Addis Ameeba
Naisella on hauskaa baarissa. Hän on ottanut sopivasti ja hauskaa on. Ilta päättyy kesken kaiken. Olisi niin kiva jatkaa vielä vaikka aamuun. Tuntemassaan baarissa hän tapaa mukavia tyyppejä, luotettavan oloisia ja he ovat hauskaa seuraa. He pyytävät että nainen lähtisi jatkoille. Porukasta yksi saa kokista baarista mukaan, he ovat tuttuja. Myös naiselle baarin henkilökunta on tuttua.
Jatkoille siis mennään läheiseen kerrostaloon. Tyypeillä jatkuu mukin ottaminen, tarjoavat naisellekin. Juttelevat ja nauravat, kuuntelevat musiikkia ja pitävät vain hauskaa. Eräs kavereista tuntuu olevan naisesta kiinnostunut. Pyytää luokseen kämpillensä jonnekin kauemmas. Nainen kieltäytyy. Jotain pientä flirttiä heidän välillään on.

Sitten tämä kiinnostunut kaveri häippäisee. Nainen siemailee juomaansa rauhalliseen tahtiin ja on hyvässä kunnossa vaikkakin humaltunut. Jonkun ajan päästä samainen kaveri tulee takaisin. Nainen ihmettelee että eikö hän mennytkään kotiinsa jo.

Siinä välissä nainen taitaa siemailla uutta paukkuaan. Viimeinen muistikuva on siitä että lasi oli kädessä....

Aamulla nainen herää vuoteesta ilman housuja. Olo on outo eikä nainen meinaa tajuta mistä on kysymys, sanat menevät solmuun.
Asunnon omistaja on ainoa paikalla. Hän viskaa tylysti housut ja sanoo, laita vaatteet päälle, pitää mennä. Nainen on ihan pihalla että mitä. Hän yrittää kysyä että mitä on tapahtunut, mutta asunnon omistaja on hyvin kireän oloinen eikä vastaile juuri mitään.

Nainen käy vessassa ja huomaa otsassaan kauhean mustelman, ranteeseen myös sattuu. Rannekoru on vääntynyt muodottomaksi.

Edelleen sekavana nainen saa kuin saakin itsensä ulos asunnosta. Eikä tajua mistään mitään. Yrittää etsiä kännykkäänsä että saisi soitettua taksin. Kauhukseen hän huomaa, että kännykkä onkin jäänyt tuohon asuntoon. Omistajalle oli tullut kiire hakemaan jotain autoa.

Hetken mietittyään sekavana, nainen soittaa häpeissään tuntemattoman ovikelloa. Saa soperrettua jotenkin anteeksi ja sanoja etsien yrittää selittää tilannetta, että saisi itselleen taksin.

Nainen pääsee kotiin viimein.

Saiko nainen tyrmäystippoja tai jotain muuta lasiinsa? Kuka ne laittoi ja miksi? Mitä oli tapahtunut kun nainen ei muista mitään ja herää aamulla ilman housuja? Viitteitä yhdyntään ei ole mutta voiko se olla varmaa ettei sellaista ole tapahtunut?

Mikä on sinun teoriasi tapahtumiin? Käytettiinkö naista seksuaalisesti hyväksi? Oliko se oikeutettua koska nainen oli niin tyhmä että lähti vieraiden seuraan? Mitä sinä olisit tehnyt tämän jälkeen, jos olisit tuo nainen?

Tuntuisi että tyrmätty on. Mutta yksi mikä asia tässä ihmetyttää: eikö nainen muka huomaa on hän harrastanut seksiä vai ei? Joskus näitä juttuja tulee vastaan ettei muka tiedä onko pantu vai ei. Mitä minä olen jutellut naisten kanssa asiasta niin jokainen on sanonut että varmasti aamulla tietää onko pantu vai ei.

Minäkin kävisin lääkärissä ja tekisin rikosilmoituksen. Onko mahdollisesti otettu kuvia tai jotain muuta alentavaa, jos raiskausta ei ole tapahtunut. Kenelläkään ei ollut oikeutta tehdä mitään ihmisarvoa-alentavaa naista kohtaan, jos nainen ei kerran ollut toimintakykyinen.

Tyrmäystippojen vaikutus on kuulemma lyhyt aikainen eikä siitä jää tokkuraista oloa.

Epäilen humalan olleen vielä nousussa jatkoille mentäessä ja siellä tarjotun juoman olleen vahvaa. Ja nainen siis olisikin humaltunut äkisti ja rehellisesti sammunut. Aamulla nainen oli ilmeisesti yhä humalassa.

Eikä hyväksikäyttöäkään ole ilmeisesti tapahtunut. Koska merkkejä yhdynnystä ei ole epäilen yritystä olleen, mutta sammuminen vahvan humalan takia itse toiminnan estäneen. Asunnon omistajan kiire ja vähäpuheisuus on voinut olla ihan vaan halua saada asunnostaan ulos mahdollisimman pian humalainen, rähjäisen näköinen vieras nainen.

Lääkärintarkastusta minäkin suosittelisin. Tässä pari viikonloppua sitten tuttavani ihmetteli baari-illan jälkeen kun olo on ihan omituinen vielä pitkälle seuraavaan päivään (ei mikään tavallinen krapula olotila), hän kävi verikokeissa jossa todettiin tämän saaneen tyrmäystippoja.

Alkuperäinen kirjoittaja ei aina pahinta:
Tyrmäystippojen vaikutus on kuulemma lyhyt aikainen eikä siitä jää tokkuraista oloa.

Epäilen humalan olleen vielä nousussa jatkoille mentäessä ja siellä tarjotun juoman olleen vahvaa. Ja nainen siis olisikin humaltunut äkisti ja rehellisesti sammunut. Aamulla nainen oli ilmeisesti yhä humalassa.

Eikä hyväksikäyttöäkään ole ilmeisesti tapahtunut. Koska merkkejä yhdynnystä ei ole epäilen yritystä olleen, mutta sammuminen vahvan humalan takia itse toiminnan estäneen. Asunnon omistajan kiire ja vähäpuheisuus on voinut olla ihan vaan halua saada asunnostaan ulos mahdollisimman pian humalainen, rähjäisen näköinen vieras nainen.
Tän tarkoitus on olla provo ja räjäyttää palsta, mutta kyllä mäkin ensin epäilisin, että viinaa menikin enemmän kuin oli alunperin luultu. Se pääsee usein yllättämään tottuneenkin kyttäjän.
Jos muisti pätkii, on paha sanoa onko tapahtunu hyväksikäyttöä vai onko ollu yhteistä yritystä :/.

Mulle kävi kerran noin... en tiedä sainko jotain tyrmäystippoja, en jaksa uskoa, mut heräsin alasti erään tuttuni sängystä. Hän oli vienyt mut kotiinsa jatkopaikalta, en muista itse mitään. Suutuin tyypille aamulla ja huusin, että mitä sä oot tehnyt, ootko hyväksikäyttänyt ja sanoi ettei ole. Mä en usko, mut jätin asian siihen ja yritin unohtaa.

no joo. pakko vähän keventää. oltiin miehen äidin synttäreitä viettämässä laivalla. meillä oli anopin kanssa ollut riitaa aikaisemmin ja tiesin et jos oon humalassa niin alan varmasti aukomaan päätäni kaikille. joten kiskaisin illalla viihteelle lähtökohdassa kamalat kännit ja sammuin hyttiin. aamulla heräsin yläsängystä ilman vaatteita - oman miehen kainalosta. en tiiä miten se oli mut saanut sinne kammettua ja viel vaatteetkin pois. mut eipä tullut riideltyä kenekään kanssa kun sammuin ennekuin sain edes suuni auki.

Mulle laitettiin kerran kans tyrmäystippoja..... olin vielä sen aikasen poikakaverin kanssa liikenteessä..... mä olin baarissa ihan selvinpäin ja ukko myös... mentiin vaan yhdet ottaa... silla aikaa kun mie kävin veskissä ja jätin tuopin pöydälle joku oli kerinny laittaa mun tuoppiin tippoja ,ukkko oli hakenu tupakkaa tiskiltä ja jättäny mun tuopin pöytään... kun tulin takas hörppäsin tuopin ja juteltiin siin viel hetki ja sit mun seuraava muistikuva oli se kun mua kannettiin kotiin.....

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

Tän tarkoitus on olla provo ja räjäyttää palsta, mutta kyllä mäkin ensin epäilisin, että viinaa menikin enemmän kuin oli alunperin luultu. Se pääsee usein yllättämään tottuneenkin kyttäjän.
Jos muisti pätkii, on paha sanoa onko tapahtunu hyväksikäyttöä vai onko ollu yhteistä yritystä :/.

Kyl tuo olis mun näkemys/oletus tapahtuneesta eikä riidan hakua...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Suurin osa noista jutuista, jossa muka on laitettu tyrmäystippoja on todellisuudessa sitä, et on ihan itse otettu ihan liikaa viinaa.

Niin...vähän kun Viron reisun ryöstöt: aamulla huomaa että hitto, olen kännissä hukannu kaiken ja on niin vitun noloa mennä tunnustamaan että törttöili kännissä, joten ilmoitetaan varastetuksi:).
Sitäpaitsi vakuutus korvaa varatetut matkatavarat, ei kadotettuja, joten jostain kumman syystä ne sit tulee ilmoitettua varastetuiksi...Mut joo, meni vähän ot. Mutta sama asia taustalla, oma tyhmyys hävettää.

Ja otsan mustelmakin vaikuttaa humalassa kaatumiselta tai kolauttamiselta ennemmin kuin hyväksikäyttäjän aiheuttamalta... Aika hassu olis paikka johon kumauttaa...

Tyhmyydestä sakotetaan. Itse menisin varmaan lääkäriin ja sanoisin epäileväni raiskausta ja varmistaisin asian ja sit rikosilmoitus jos lääkäri sen toteais tapahtuneen. Jäis varmasti mietityttään loppu elämäks jos ei vois olla varma mitä tapahtui. Mä en kyllä vaan tajua että ketä voi olla niin tyhmä että lähtee vieraiden ihmisten kanssa jatkoille, kun noita hulluja riittää nykyään kaikissa piireissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tyhmyydestä sakotetaan. Itse menisin varmaan lääkäriin ja sanoisin epäileväni raiskausta ja varmistaisin asian ja sit rikosilmoitus jos lääkäri sen toteais tapahtuneen. Jäis varmasti mietityttään loppu elämäks jos ei vois olla varma mitä tapahtui. Mä en kyllä vaan tajua että ketä voi olla niin tyhmä että lähtee vieraiden ihmisten kanssa jatkoille, kun noita hulluja riittää nykyään kaikissa piireissä.

Ihan samaa mietin. Siis kuka on niin tyhmä, että lähtee tuntemattomien kanssa? Ilmeisesti moni. Mä pidän itsestäni huolta ja ihan hyvä olisi jokaisen tehdä samoin. Ei tartte sitten mietiskellä, mitä on tapahtunut. Ei uhri koskaan tietenkään syyllinen ole, mutta mutta kyllä osa itse tekee itsestään sen uhrin :(

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Siis kuka on niin tyhmä, että lähtee tuntemattomien kanssa? Ilmeisesti moni. Mä pidän itsestäni huolta ja ihan hyvä olisi jokaisen tehdä samoin. Ei tartte sitten mietiskellä, mitä on tapahtunut. Ei uhri koskaan tietenkään syyllinen ole, mutta mutta kyllä osa itse tekee itsestään sen uhrin :(

Nainen on naiselle susi, jälleen.

Pakko mainita vielä että ei se tyrmäystippojen tarjoaja aina tuntematon ole... Tututkin ihmiset voi tehdä ikäviä ylläreitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Tuntuisi että tyrmätty on. Mutta yksi mikä asia tässä ihmetyttää: eikö nainen muka huomaa on hän harrastanut seksiä vai ei? Joskus näitä juttuja tulee vastaan ettei muka tiedä onko pantu vai ei. Mitä minä olen jutellut naisten kanssa asiasta niin jokainen on sanonut että varmasti aamulla tietää onko pantu vai ei.

Jos on tarpeeksi väsynyt tai sitten saanut jotain tyrmäytippoja, niin ei siitä välttämättä ole aamulla tietoinen mitä on tapahtunut vai onko mitään. :whistle:

mulle kävin kerran niin, että oltiin kotona alottelemassa miehen ja hänen kaverinsa kanssa. juotiin pirtua aika reilulla kädellä. sitten baariin. olin jo niin tolkuttomissa, etten pysynyt pystyssä, kadotin miehen ja sen kamun, yritin mennä yhteen toiseen baariin missä oli muita tuttuja, en päässyt sisään, niin kamut soitti taksin. tulin yksin kotiin. aamulla heräsin, mies oli vieressä. mulla ei ollut päällä muuta ku rintaliivit, kalsarit oli tyynyn alla :D

mietin et mitä ihmettä ??? oksennusvati oli sängyn vieressä. muistin hämärästi, et oon vessassa laatannut ku oon tullut kotiin, ja en muuta.

mies oli aamulla kummallinen. sanoi et oli mua ettinyt ja sit tullut kotiin jossain vaiheessa, ja löytänyt sieltä ilman kalsareita maakaamassa sängyssä, oli ihan varma et oon pettänyt sitä, jos en muun ni ainakin taksikuskin kanssa :D:D

mut tosiasiassa oon vaan tullut kotiin, laatannut, sit katkee filmi, ja ite oon ne kalsarit riisunut yms, ku ei siel oo muita ollut :D sen muistan että taksikuski ei ainakaan mukaan kammennut, ihan kaasutti pihasta, ku mut kyydistä ulos sai :D:D että näin

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:

no eipä sitä aina huomaa. jos ei oo rynkytetty kunnolla ja ei oo "jätteitä" pitkin reisiä, ni mistäs sitä huomais? jos ei oo kunnon melalla tuupittu, et kävelykin on vaikeaa seuraavana päivänä :D

Alkuperäinen kirjoittaja hihih:
mulle kävin kerran niin, että oltiin kotona alottelemassa miehen ja hänen kaverinsa kanssa. juotiin pirtua aika reilulla kädellä. sitten baariin. olin jo niin tolkuttomissa, etten pysynyt pystyssä, kadotin miehen ja sen kamun, yritin mennä yhteen toiseen baariin missä oli muita tuttuja, en päässyt sisään, niin kamut soitti taksin. tulin yksin kotiin. aamulla heräsin, mies oli vieressä. mulla ei ollut päällä muuta ku rintaliivit, kalsarit oli tyynyn alla :D

mietin et mitä ihmettä ??? oksennusvati oli sängyn vieressä. muistin hämärästi, et oon vessassa laatannut ku oon tullut kotiin, ja en muuta.

mies oli aamulla kummallinen. sanoi et oli mua ettinyt ja sit tullut kotiin jossain vaiheessa, ja löytänyt sieltä ilman kalsareita maakaamassa sängyssä, oli ihan varma et oon pettänyt sitä, jos en muun ni ainakin taksikuskin kanssa :D:D

mut tosiasiassa oon vaan tullut kotiin, laatannut, sit katkee filmi, ja ite oon ne kalsarit riisunut yms, ku ei siel oo muita ollut :D sen muistan että taksikuski ei ainakaan mukaan kammennut, ihan kaasutti pihasta, ku mut kyydistä ulos sai :D:D että näin

Tiedostavana naisena sinun tulee ymmärtää että joku sinua on ihan varmasti käyttänyt hyväkseen, mikään muu ei ole mahdollista.

Yhteistyössä