typerin tapa iskeä nainen ja vielä typerämpi tapa vastata iskuun...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ähpäh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ähpäh

Vieras
olin lapsen kanssa syömässä. Viereisessä pöydässä istui helvetin hyvän näköinen mies oman lapsensa kanssa. No, meidän lapset leikki leikkipaikalla yhdessä ja mies kysyi multa et oonko yh, samaan hengenvetoon jatkoi et hän on... Vastasi et en oo mut just nyt toivoisin että olisin. Vittu, mä en tiedä mikä mun on, mä taisin ihastua siihen samantien... Antoi mulle puh nronsa ja sanoi et sit joskus jos oot yh niin soita... Ja mä en edes ollu parhaimmillani! Näin jopa unta siitä miehestä.... En oo ikänä pettäny ja jo 15 vuotta suhdetta takana. Mies sen sijaan on pettäny mua...

Ei tuo ollut kovin typerää - etenkään jos se toimi! Kerran salilla yks mies tuli kysymään multa, että "hei, käytsä täällä usein?" Mua alkoi naurattaa ihan hemmetisti. Tuskin pystyin vakavalla naamalla vastaamaan. Ei toiminut repliikki, ei... :)

Mä olin kerran yhen keikan jälkeen bäkkärillä, ja yksi tyyppi sitten tuli pokaamaan, kehui ja pyysi mua lähtemään messiin hakemaan musiikkia. Lähdin, mutta tää tyyppi veiki mut siivouskomeroon, ja laittoi mun käden haaroihinsa. Totesin vaan kuivasti, etten ajatellut kuitenkaan ruveta soittaan sun instrumenttia ja läksin pois :)

mä olin pariisissa kaupan kassajonossa kun nykyinen mieheni kysyi multa hiton huonolla suomenkielellä ranskalaisella aksentilla "oletko sieltä FazeRRRRin sinisestä maasta"....nim naimisissa 14 vuotta

• Tykkää
Reactions: lissukka.
Kerran baarissa yksi mies tuli kysymään että "Mitäs pimut, käyttekste täällä usein?" ja me revettiin nauramaan niiiin täysillä et meinas mennä kuset housuun. Parasta tässä oli se, että me käskytettiin se kiertämään lenkki ja yrittämään seuraavalla kerralla jotain omaperäisempää repliikkiä ja SE TOTTELI! Oikeesti kiersi baarin ympäri ja tuli kohta uudelleen jonku yhtä nolon replan kanssa. Ei irronnu ei... :laugh:

• Tykkää
Reactions: lissukka.
no pitkästä aikaan baarissa vähän väkipakolla(kun en halunnu pahoittaa kaverin mieltä,niin menin sen seuraksi,mukaan lähti myös 3:s kaveri)

menin tiskille tilaa kahvin:) niin siihen tuli ihan ok näköinen mies katsoi mua silmiin sa sanoi: mä tapasin just mun tulevien lasten äidin! totesin sille että ei tuu kauppoi (olin just ollu 3vuotta totaali yh eikä olis voinut tarjota huonompaa diilii).

mut samana iltana tapasin kaverin kaverin(mies) joka vaan hymyili mulle koko illan, miehen numero mulla olikin jo(kaveri oli joskus soittanut sen numerosta ja olin tallentanut sen) laitoin seuraavana iltana viestii että haluisko käydä halaa mua..

mies laitto takas viestin että sopiiks jos tule 30min päästä ku pääsi just töistä :D

sille tielle muuten jäi! ja lapsi syntyi tuosta 11kuukauden päästä :D

äkkii se mieli muuttu.. nyt ollaan oltu naimisissa koht 5vuotta

Yhteistyössä