Typerä toi suomiarvat.com

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
nyt on tietämättömänä pakko kysyä, että mikä idea on tuossa että pitää kopio lähettää heille omasta tiliotteesta? mihin ne sitä tarvitsee?? :O

Tän mäkin haluaisin tietää
sillä varmistetaan että rahat menee oikeilla henkilölle ,tää tarvii tehä vaan kerran kun ekaa kertaa nostat rahaa,sit jatkossa ei tartte enää mitään
laitat vaan sähköpostiin niille kopion henkkareista ja tiliotteesta

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Siis tuliko teille s-postia siitä että ne pitää lähettää vai? voitin nimittäin ite tossa pari päivää sit 300e ja jännittää että tuleeko ne oikeesti..
ei tullu vaan otin sivuilta yhteyttä ja kysyin elikkäs helpoin tapa sillä live chat jutulla selvittää niin kertovat mitä tarvivat mut yleensä sen henkarikopion sekä tiliotekopion kun ekaa kertaa nostaa mut olethan tallettanu rahaa ettet bonuksella voittanu

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
nyt on tietämättömänä pakko kysyä, että mikä idea on tuossa että pitää kopio lähettää heille omasta tiliotteesta? mihin ne sitä tarvitsee?? :O

tyhmä kysymys))tietenkin et ne voi tarkista onko sama tili mihin oot kotiutanut rahat että olet sama henkilö.....

mä oon tutkinut tätä homma aika paljon,nyt kerron miten homma toimiii.elikkäs puhutaan suomiarvat.com eikä nettiarpa.com kaks eri sivu,yhdellä ip osoitella vain kerran voit rekisteröittyyy ja käyttä boonusta että voit kotiutaa rahat,0-350e eivät tarkista henkkareita jos menee ylii ne pyytävät sähköpostitse kopion henkareist ja tilioteest jos omalla nimellä tehty account niin lähetätte ne mitä ne pyytä niin rahat ovat tilillä 4päivässä,jos on tehty toisella nimellä niin et tuu saamaan rahoja,mutta jos voitatte esim.1000e niin kannata ottaa sen 200e erissä niin saatte ainki se koko summan pois ilman että tarvii lähettä henkareista kopiot.ja muistaka että yhdellä ip vain yksi rekisteröityminen muutne rahoja ei näy....

Alkuperäinen kirjoittaja Fotovaan:
Tuliko rahat oikeasti sulle tai sun tilille?

Ite voitin 335e ja oon oottanu tässä jo pari kuukautta rahoja, Kavereille on tullu jtn pikku summia jos on siirtäny... Mutta ei mulle tuu niitä pikku summiakaa ku koittaa laittaa, kusetusta koko paska

Oon aika varma et täällä suurin osa on menny tekeen jotain 5 käyttäjätiliä ilmasen rahan toivossa. Ja sit itketään ku tili on jäädytetty. Oisko syytä lukee sen paikan säännöt eikä tulla tänne kitiseen...

Alkuperäinen kirjoittaja jokuminä:
150e ja yritin siirtää tilille, mut ne ilmoitti et tili jäädytetty, eikä suostunu avaan!
paska mesta..

kun kusetat noi nimet ja noi niin et voi laittaa tililles kun 20euroo sit tulee raja missä ne tarkistaa tiedot.. (on muutamat 20 tullu) ;) mut samalle tilille voi laittaa vain kerran jos kusettaa tiedot

Ei se kusetusta ole, ihan täysin laillinen pulju.
Oletteko ottaneet huomioon, että jos voittaa ilmaisrahalla (5 euroa/kierrätys 125 euroa( tai voittaa bonusrahoilla, se pitää kierrättää 30 kertaa, eli esimerkiksi 50*3 euroa= 1500 euroa.

Alkuperäinen kirjoittaja ner0:
Alkuperäinen kirjoittaja jokuminä:
150e ja yritin siirtää tilille, mut ne ilmoitti et tili jäädytetty, eikä suostunu avaan!
paska mesta..

kun kusetat noi nimet ja noi niin et voi laittaa tililles kun 20euroo sit tulee raja missä ne tarkistaa tiedot.. (on muutamat 20 tullu) ;) mut samalle tilille voi laittaa vain kerran jos kusettaa tiedot

En ole antanu vääriä tietoja, mutta olen pelannut vain ja ainoastaan sen lahjavitosen millä voitin yhteensä 150e. Kotiutus ei onnistunu, tili suljettu. Jos näillä on jotain kierrätyspakkoja ja rahan talletuspakkoja niin niistä vois kertoa SELKEÄSTI JA HETI! Tonne suomiarvat.comiin en tod. aio tallettaa rahaa.

voi vittu mitä paskaa tuo koko sivu koittakaapa soittaa vaikka sinne vitu asiakas palaveluu ,

vittu että juttu haisee ja pahasti . komissaario tutkii asiaa aika varmasti jo

Ite pelasin tos lauantaina ja laitoin iha väärät tiedot ja kusetin ikäni yms. Voitin sit 38? ja iha läpällä laitoin tilinumeron ja kappas vaan, tiistaina rahat oli tilillä.

Eli otin ilmais 5 euroa, jonka kanssa oon nyt noussu 130 euroon. Saako rahaa pois ? Onko nettiarpa.com luotettava paikka? Vaaditaanko rahojen nostoon jokin minimi talletus ja onko tätä talletusta luotettavaa/kannattavaa tehdä? Omat tiedot ovat oikeat. - kysymysmerkki

Kotiutin eilen 90? ja sitten 210? tänään.
Lähetin myös ajokortista ja tiliotteesta kopion.
Äsken tuli sähköpostia, että samalla nimellä on luotu toinenkin tili, ja alkavat nyt tutkimaan tätä.. Mitenkä tarkaan tutkivat?
Toiselle tilille ei ole siirretty koskaan rahaa, kun hukkasin random salasanan kirjautuessani ulos 5? rekisteröitymisbonuksen pelaamisen jälkeen enkä jaksanut sitä alkaa enään kyselemään..

Itselläni ei ole mitään huonoa sanomista suomiarvat.com:ista! Rekisteröityessä sain 5? bonuksen jonka sain pelattua ja tuplattua 125? asti! :) Kotiutuksen laitoin eilen alulle, äsken suomiarvat.com:ista soitettiin ja varmistettiin perustietoni. Rahat tulevat tilille parin arkipäivän sisällä! Aikasemmat ruikuttajat ja sivuja mollaavat voivat katsoa peiliin ja miettiä, miksei rahoja ole tileille tullut!

Alkuperäinen kirjoittaja muu:
voi vittu mitä paskaa tuo koko sivu koittakaapa soittaa vaikka sinne vitu asiakas palaveluu ,

vittu että juttu haisee ja pahasti . komissaario tutkii asiaa aika varmasti jo

Kirjotus tyylistäkin voi jo päätellä, ettei kirjoittaja ole täysi-ikäinen! Eipäs ole kumma jos lapsen nenään tällainen haisee :)

Itse en laita tuonne enään senttiäkään. Ekalla 5 eurolla en onneksi voittanut ja seuraaval 20eurol ei mitää, sitten uppasin sinne 15ekuu, voitin 300 euroo mistä nostin 280e. meni 3 päivää ni ne samat rahat oli ilmestyny takasin pelitilille mistä oltiin vähennetty 30euroo. No koitin nostaa niitä ja sitten taas parin päivän odottelu kunnes otin asiakaspalveluun yhteyttä, koitin ekana klo 08-21 soittaa lähes tunnin välein ja niillä ei ollut suomenkielistä asiakaspalvelua käytössä, sitten menin seuraavana päivänä sen livechat systeemin kautta jossa kerrottiin että mulla mukamas toinen acco samalla nimellä että siitä oli lähtenyt ylläpitokustannuksii 30euroa :O No sitten se sanoi että se 250euroa tullaan käsittelemään 24tunnin sisään ja se näkyy tililläni 2-3pankkipäivän kuluttua. Paskat, soitin 6 päivän kuluttua asiakaspalveluun ja sanoivat että nyt pitäis lähteä maksuun, että tänään lähtenyt raha pankille päin, siitä vielä pari päivää niin rahat näkyivät tilillä. Paffistä rahat seuraavana tai sitä seuraavana päivänä AINA. Ei paljoo tarvitse enään miettiä.. Jokainen harkitkoon oman mielensä mukaan.

Aika huijaukselta kuullostaa tuo kopio tiliotteesta ja henkkareista..tulee mieleen lukemattomat keinot yrittää käyttää niitä väärin..
Onkohan edes laillista tai minkään pykälän mukaista tuollainen?

Yhteistyössä