Typerä kysymys...

• Viestiketjun aloittaja Nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Nyt harmaana
Olen tapaillut jonkin aikaa työkaveriani. Homma alkoi aika vaivihkaa muutama viikko sitten. Olen itse muutama kuukausi sitten eronnut jonkinlaisesta seurustelusuhteesta (ei mitään vakavaa), ja olo oli sellainen etten halua vuosiin ketään miestä vakituiseksi kumppaniksi. Pidän kuitenkin tästä miehestä kovasti ja meillä on poikkeuksetta todella hauskaa yhdessä ja pidämme samoista asioista.

Ongelam on se, että ensinnäkään hän ei ole vielä halunnut seksiä kanssani. Kaikenlaista muuta pientä ollaan kyllä tehty sängyssä ja kerran ollaan yritetty itse yhdyntääkin mutta miehellä lakkasi seisomasta. Omien sanojensa mukaan hän ei oikein tiedä miten tekisi aloitteen seksiin, eikä hän ole kahteen vuoteen ollut yhdynnässä (paitsi humalassa). Seksi on minulle todella tärkeää ja tykkään siitä kovasti... Mutta minulla on hirveä olo kun olen alkanut ajatella havaintojeni perusteella että tällä miehellä olisi erittäin pieni penis :$ Olen kerran harrastanut seksiä sellaisen miehen kanssa eikä se tuntunut miltään.. Nyt ahdistaa ajatuskin että sama ongelma olisi tämän miehen kanssa koska pidän hänestä.

Voiko tapailu/seurustelu kaatua siihen että miehellä on niin pieni vehje?

Ei oo typerä kysymys
Ikävä kyllä se voi tavallaan kaatua siihen...koska se vaikuttaa moneen muuhunkin asiaan. Seksi on tärkeä osa parisuhdetta. Miettisin tod. tarkkaan jatkaako koska olette aivan alussa suhteessanne. Mieti mitä kaikkea se voi tuoda (ja tuokin) tullessaan jollet saa häneltä mitä haluat. Eikä se vielä mitään jos on pieni vehje, mutta jos sekään ei edes toimi..Ainakin mies voisi hakea siihen apua, siihen löytyy nykyään kyllä helpostikin apua.
Ei kukaan voi sanoa mitä sun pitää tehdä, mutta tässä yksi näkökulma.
Onnea jatkossa, valitset sit miten vaan !

mielestäni
JOS kaikki muu pelaa;henkinen yhteys,ystävyys ym.niin "pilin kokoon "ei saisi suhde kaatua :D Teidän täytyy vain löytää teidän oma "tapanne"hoitaa seksipuoli...Hän on reppana itse myös varmasti tietoinen asiasta/epävarma itsestään tämän "puutteen"vuoksi/ihan säälittää...Tämän vuoksi hän ei ole ollut niin halukas touhuissa sinun kanssasi... :x Jos teillä siis muutoin synkkaa jne.niin älä ANNA tämän asian häiritä...Toki ymmärrän että se VOI häiritä.Mutta,mutta...elämässä on NIIN PALJON MUUTAKIN ja ihmisessä/suhteessa mikä ratkaisee hyvän elämän ;)

Ap tässä
Hyviä vastauksia, kiitos. Sain loisto vastauksia tuolla Mitäs nyt-puolellakin ongelmaani, vaikka vähän pelkäsin että tulee haukut niskaan kun edes mietin moista.

Jotenkin vain yhdyntä on aina ollut minulle tärkeä asia. Ahdistun muutenkin helposti asioista ja poden jonkinlaista sitoutumiskammoa, ja jollain tavalla ahdistus tulee miehen epävarmuudesta ja sellaisesta... Odotan kai että miehellä olis tilanne kuin tilanne hallussa ja olis sellanen miehekäs.. :ashamed: Pölösti sanottu :whistle:

mielestäni
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 13:15 Ap tässä kirjoitti:
Hyviä vastauksia, kiitos. Sain loisto vastauksia tuolla Mitäs nyt-puolellakin ongelmaani, vaikka vähän pelkäsin että tulee haukut niskaan kun edes mietin moista.

Jotenkin vain yhdyntä on aina ollut minulle tärkeä asia. Ahdistun muutenkin helposti asioista ja poden jonkinlaista sitoutumiskammoa, ja jollain tavalla ahdistus tulee miehen epävarmuudesta ja sellaisesta... Odotan kai että miehellä olis tilanne kuin tilanne hallussa ja olis sellanen miehekäs.. :ashamed: Pölösti sanottu :whistle:
YMMÄRRÄN täysin pointtisi miehekkyydestä(siihen ei yleensä yhdistetä pientä "sitä") :ashamed:

Yhteistyössä